Анна
Директор з персоналу
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 37 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3873597
Additional information
Освіта:
Київський Міжнародний Університет (КиМУ)
Факультет: соціально-психологічний;
Спеціальність: психологія
Ступінь магістра
Досвід роботи:
Жовтень 2017 р.- березень 2020 р.
ТОВ з ІІ "МІНІСО/УКРАЇНА/, міжнародна компанія
Напрямок діяльності: Рітейл
Посада: HRD
Штат підлеглих: 4 осіб
Штат підприємства 250 осіб
Обов'язки:
- підтримка HR процесів компанії( пошук, найм, навчання, мотивация, розробка з керівниками KPI,корпоративи та ін.)
- розробка посадових інструкцій та нормативних документів
- повний цикл кадрового адміністрування
- документообіг
- повне забезпечення життєдіяльності офіса
- контроль по бюджету та нарахуванню заробітної плати
- допомога франчайзинговим партнерам в наймі персоналу по Києву і в регіони
- формування річного та квартальних бюджетів, формування та контроль оплат по департаменту по роботі з персоналом
- координація роботи перекладачів
- звітність для головного офіса в КНР
- звітність для директора
Травень 2017 р.- Жовтень 2017 р.
Холдинг "DSG-group"
ТОВ "Глобал Мюзік Ентертеймент"
Напрямок діяльності: Ресторанний бізнес(1 ТОВ і 3 ФОП)
Посада: Менеджер з персоналу
Обов'язки:
- оформлення прийому / звільнення з роботи
- ведення особових справ та карток П-2
- оформлення відпусток
- контроль графіка відпусток
- ведення трудових книжок та журналу реєстрації
- оформлення листків непрацездатності
- закриття табелів робочого часу
- укадання договорів ГПХ
- формування звітів по особам з інвалідністю та квотам
- пошук персоналу ( повний цикл)
- моніторінг ринку праці
- робота зі заявками на звільнення
- участь в інших HR процесах
Червень 2014г.- березень 2017 р
Холдинг «ФОЗЗІ-ГРУП»
ТОВ «Сільпо-Фуд», мережа хлібних майстерень «Буланжері» і сімейні ресторани (Старомак, Голем, Бодегіта дель Медіо, У Хромого Пола)
Напрямок діяльності: Кафе та ресторанний бізнес
Посада: Менеджер з персоналу (з функціями директора з персоналу; пряме підпорядкування віце президенту з персоналу)
Обов'язки:
- розробка НR- стратегії по бізнеcу
- управління ротацією і внутрішніми переміщенням персоналу
- формування і захист ШР(штат 250 співробітників)
- формування і захист НR- бюджету, контроль бюджету
- пошук та підбір персоналу (повний цикл)
- контроль адаптації і навчання персоналу
- моніторинг ринку праці
- ведення структури та карового адміністрування в SAP
- взаємодія з бухгалтерією
- ведення кадрового діловодства (повний обсяг, штат 250)
- робота з лікарняними листа
- робота в програмі SAP, модуль ERP
- формування звітності по персоналу для керівництва: плинність персоналу, співвідношення ФОП до виторгу, "%" вакансій, звіт по джерелам пошуку персонала та за потребою.
-розробка, впровадження, проведення мотиваційних заходів :"Кращий співробітник", привітання с Днем Народження, конкурс "Дитячого малюнка".
- організація тренінгів та корпоративів
- розробка і впровадження програм преміювання ( чек-лист Контроль Дотримання Стандартів)
- формування табеля
- ведення табеля для нарахування Ф2
- робота з персоналом (заявки на звільнення, вирішення конфліктних ситуацій, створення позитивного клімату в колективі)
-контроль проходження медичних оглядів
Успіхи: зниження плинності персоналу, закриття вакансій в «0»%, успішна ротація і управління талантами, виконання KPI
Листопад 2011 р.- травень 2014 року
ТОВ «Фоззі-Фуд», мережа магазинів «Сільпо»
Напрямок діяльності: Рітейл
Посада: Спеціаліст з персоналу (штат до 200 осіб, часті заміни на інших магазинах)
Обов'язки:
- оформлення прийому / звільнення з роботи
- ведення особових справ та карток П-2
- оформлення відпусток
- формування та контроль графіка відпусток
- ведення трудових книжок та журналу реєстрації
- оформлення листків непрацездатності, ведення журналу реєстрації
- закриття табелів робочого часу
- пошук персонала, пошук на часткову зайнятість, на тимчасовий термін.
- мотивація персонала
- робота зі заявками на звільнення
- участь в інших HR процесах
- три місяці займалася пошуком персоналу для 5 кафе "Буланжері"
Досягнення: зниження плинності з 86%, до 45%
Закриття вакансій в «0»,виконання KPI.
Знання мов - вільне володіння українською та російською мовами , англійська- Pre-Intermediate
Навички роботи з ПК: М.Е.Doc, Microsoft Office,1С ЗУП, Internet, SAP, Битрикс 24, Trello, DingTаlk, WeChat.
Професійні та особисті якості: швидка адаптація до змін, уважність, дисциплінованість,орієнтованість на досягнення мети, стресостійкість, чесність,здатність працювати з великою кількістю інформації.
Додаткова освіта: курси "Директор з персоналу"; семінар
"2020- зміни до КЗпП"; семінар "Кадрова робота без помилок"; інтенсив "Ефективний HR"; тренінг : «Цільовий відбір», «Курс офісного керівника", "Командна робота; конференция " HR стратегія: Team building"; навчання по програмі "ЙОГА-інструктор ADHOYOGA" 1-2 рівні та ін.
Similar candidates
Керівник з адміністрування персоналу
Kyiv
HR бізнес-партнер
Remote
HR business partner
Kyiv
HRD (арбитраж, gambling, crypto, betting, binary, Facebook)
90000 UAH, Remote
HR business partner
30000 UAH, Remote
Начальник відділу кадрів, інспектор з військового обліку
50000 UAH, Kyiv