Крістіна
Адміністратор
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 40 years
- City of residence:
- Chernivtsi
- Ready to work:
- Chernivtsi, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3888081
Work experience
Помічник керівника
from 04.2016 to 06.2017
(1 year 2 months)
Будівельна ЧЖК, Черновцы (будівництво ж/б)
Education
філія МАУП м.Чернівці
Юридичний, Чернівці
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)
Диплом за спеціальність трудове та цивільне право України.
Чернівецький кооперативний коледж
Правознавство, Чернівці
Specialized secondary, from 1999 to 2002 (2 years 8 months)
Отримала спеціальність молодший юристконсульт
Additional information
Сторожук Крістіна Олександрівна.
Дата народження: 01.10.1983 р.
Адреса проживання: м.Чернівці,
Телефон: [
e-mail: [
Мета:застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту.
Освіта: 1999 - 2002 рр. – відділення "Правознавство" Чернівецький кооперативний економічно-правовий коледж. Отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «бакалавр» юристконсульт.
2002-2005 р.р. факультет «Правознавство» МАУП Чернівецька філія, отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «спеціаліста» за спеціальністю "Цивільне та трудове право».
Досвід роботи:
1) 2006 – 2014 р. – помічник приватного нотаріуса ЧМНО Лірниченко Н.М.
2) 31.01.2014 р. – 28.05.2015 р. працювала юристом на фірмі ЗУКФ «Світнест».
3) 20.04.2016 р. - 30.06.2017р.р. працювала офіс-менеджером та помічником юриста в будівельній компанії.(неофіційно)
4)01.11.2017- 04.09.2019р.р. офіс-менеджер, менеджер з оренди, помічник директора (3 в 1).
5)01.11.2019р.менеджер з оренди нерухомості.
Функціональні обов’язки:
знання законодавства;
навички ведення договірної роботи;
•навички ведення переговорів;
•навички ведення повного правого забезпечення діяльності компанії;
•навички ведення претензійно-позовної роботи;
•навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
навички складання різних юридичних документів.
•навички роботи офіс- (помічник керівника).
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою.
Вільно володію програмами: Word, Excel, працювала в 1с (7серії).
Особисті дані: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність.
Одружена, є дитина 12років.
Similar candidates
Помічник керівника, адміністратор
Chernivtsi
Водитель кат. В, администратор, менеджер, диспетчер, оператор контакт-центра
15000 UAH, Kyiv, Remote
Адміністратор онлайн-школи
Remote
Адміністратор
16000 UAH, Chernivtsi
Адміністратор
Remote
Адміністратор
20000 UAH, Chernivtsi