Resume from October 16, 2023 PRO

Олексій

Комерційний директор, керівник зовнішньої служби

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник комерційного директора, Керівник зовнішньої служби

from 09.2017 to 07.2020 (2 years 10 months)
ПрАТ "Інфузия", Київ (Медицина, виробнцтво)

Управління зовнішньою службою (5 регіональних менеджерів, 33 медичні представники).
Планування і контроль діяльності по регіонах. Узгодження об'ємів з аптечними мережами і дистриб'юторами. Контроль дистриб'юторів (об'єми, оплати, звітність). Супровід виробництва контрактних продуктів (Маклеодс, Фармак і тому подібне), супровід проектів з лікарями стаціонарів.
Формування команди (звільнення і підбір, адаптація, коучинг, контроль).
Досягнення: Приріст вторинних продажів промотируемой групи препаратів в упаковках 2018 до 2017 -53%, 2019 до 2018 – 9%.

Керівник зовнішньої служби

from 09.2015 to 02.2017 (1 year 5 months)
ООО "МИБЕ Украина", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Управління зовнішньою службою (14 медичних представників)
Планування діяльності по регіонах в періоді, Узгодження об'ємів з аптечними мережами (АНЦ, Фармастор, Конэкс, Сіріус - 95, Маркет Універсал і т. п.)
Формування команди (звільнення і підбір, адаптація, коучинг, контроль), контроль діяльності роботи команди (СРМ "ТИМСОФТ", подвійні візити, фінансова звітність)
Досягнення:
Приріст вторинних продажів в євро в 2016 до 2015 – 16%, в упаковках – 11%.

Керівник регіонального відділу

from 11.2010 to 08.2015 (4 years 9 months)
Компанія "Proxima Research" (Моріон), Київ (Маркетинг, дослідження фармринку)

Управління регіональною службою (4 керівники регіону та 23 представники).
Планування та контроль діяльності по регіонах. Укладання договорів щодо інформаційного обміну з аптечними мережами.
Формування команди (звільнення та підбір, адаптація, коучинг, контроль)
Впровадження та супровід нових проектів:
проект «Геоаптека» - актуальна інформація про наявність та вартість медикаментів у безпосередній географічній близькості від споживача;
проект «Роздрібні мережі» - аптечна мережа дає право «Компанії», надавати «Виробникам» інформацію про обсяг продажу препаратів у роздрібній мережі компанії, а також їх часткою в конкурентному оточенні.
Досягнення:
Збільшення кількості аптечних мереж, які надають дані розрахунку на 17%.
У проекті «Роздрібні мережі» частка компаній, що беруть участь у проекті, склала 20% у роздрібному обороті України. Розробка мотивації для аптечних мереж, учасників проекту у вигляді проведення тренінгів для підвищення професійного рівня працівників аптек.

Керівник регіонального відділу

from 12.2008 to 11.2010 (1 year 11 months)
ТОВ "SMD (Support in Market Development)", Київ (Маркетинг, дослідження фармринку)

Управління зовнішньою службою (12 представників компанії у регіонах України).
Укладання договорів щодо інформаційного обміну з аптечними мережами.
Формування команди (звільнення та підбір, адаптація, коучинг, контроль)
Досягнення:
Збільшення кількості аптечних мереж, що надають дані для розрахунку на 23%.
Скорочення періоду збору інформації від партнерів, що прискорило подачу опрацьованих даних клієнтам на 14 днів.

Маркетинг-аналітик

from 01.2005 to 11.2008 (3 years 10 months)
Представництво АТ «Актавіс» в Україні (зараз TEVA), Фармацевтика, Київ (Фармацевтика)

Підготовка аналітичних звітів на основі баз даних («Бізнес-Кредит», Моріон» роздрібні аудитори продажів).
Досягнення: Створення структури звітності для різних підрозділів та керівників.

Менеджер з продажу ресторанної групи

from 03.2004 to 12.2004 (9 months)
ВАТ Пивобезалкогольний комбінат «Славутич», FMCG, Київ (Харчова промисловість)

Пошук та розробка нових клієнтів, супровід та контроль якості обслуговування службами компанії існуючої бази клієнтів;
Взаємодія та контроль виконання договірних зобов'язань дистриб'юторами.
Досягнення:
Залучення до співпраці 9 нових клієнтів (ресторани, бари)
Супровід та контроль якості обслуговування службами компанії існуючої бази клієнтів;
Пошук та розробка нових клієнтів;
Взаємодія та контроль виконання договірних зобов'язань дистриб'юторами.

Менеджер відділу маркетингу

from 10.1999 to 11.2003 (4 years 1 month)
ВАТ «Київмедпрепарат», корпорація "Артеріум", Фармацевтика, Київ (Виробництво медичних препаратів)

Підготовка аналітичної інформації для керівництва компанії про прямих конкурентів (за даними, представленими «Бізнес-Кредит», дистриб'юторами, а також внутрішніми даними), контроль виконання договірних зобов'язань рекламних агентств щодо розміщення реклами в періодичних виданнях.
Досягнення:
Створення структури звітності для різних підрозділів та керівників.
Впровадження системи забезпечення зовнішньої служби рекламною продукцією та зразків.

Education

Київський Національний Экономічний Університет

Маркетинг, Київ
Higher, from 1990 to 1996 (6 years)

Диплом магистра «Маркетинг»

Additional education and certificates

«Управление результативностью, Эмоциональный интеллект руководителя, Мотивация персонала» Тренинговая компания BTG,

2009, 3 месяца

«Машина продаж, Формула 1 (Управление персоналом и продажами)» Курс для руководителей "Unlimited Business".Компания

2017, 3 месяца

Additional information

Великий досвід у побудові та розвитку збутових структур на фармацевтичному ринку, включаючи: вибір партнерів, підбір персоналу, визначення пріоритетів у розвитку.
Досвід у розробці та впровадженні систем контролю ефективності збутових структур (постановка цілей, контроль виконання, системи мотивації персоналу тощо)
Досвід управління роботи з ключовими клієнтами (key account management, KAM), включаючи: пошук, розвиток та супровід клієнтів; створення/розробка комерційних умов (в т.ч. індивідуальних); контроль реалізації контрактів.
Досвід контролю ефективності збутових структур (постановка цілей, контроль виконання, системи мотивації персоналу).
Досвід в аналізі ринку препаратів, включаючи аналіз цін та цінових сегментів, позицій конкурентів та підготовки пропозицій про найбільш перспективні/вигідні варіанти позиціонування.
Професійні якості.
Аналітичний склад розуму. Наполегливий та орієнтований на результат.
Навички ведення переговорів з особами, які займають різні позиції у процесі ухвалення рішення.
Вміння працювати у команді, лідерські якості. Відкритість та справедливість в оцінці вкладу членів команди до результата.
Добре знання принципів функціонування систем CRM.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: