Resume from September 8, 2022

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3971013

Экономист

Employment:
Full-time.
City of residence:
Artsyz
Ready to work:
Artsyz, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Одесский национальный экономический университет

Финансы, банковское дело и страхование, Одеса
Higher, from 2012 to 2018 (6 years)

Additional information

Гайдаржи Светлана Михайловна

вул.Интернациональная , буд.2кв.31 м. Арциз • 68402• тел. [open contact info](look above in the "contact info" section) • e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Працевлаштування на посаду

Особисті дані
Д.н. 7лютого 1995 р.
Неодружена
Судимостей не маю
Досвід роботи
липень 2014р. – жовтень2015р.
«А/ф «Дністровська»
Посада: бухгалтер

Посадові обов'язки:
- праця з первиною документацією
-нарахування заробітної плати

жовтень 2016р-липень 2016р.
ПАТ КБ «ПриватБанк»
Посада: менеджер

Посадові обов'язки:
- пошук і залучення нових клієнтів;
- організація зустрічей з корпоративними клієнтами;
- активні продажі продуктів та послуг банку (корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити, кредитні картки);
- виконання планів продажів;
- робота з вже існуючою базою клієнтів.

липень 2016р.- січень 2017р.
ПрАТ «Арцизьке ХПП»
посада: секретар
Посадові обов'язки:
- Підготовка необхідних документів по забезпеченню фінансово-господарчої діяльності.
- Приймання, облік, реєстрація, контроль за виконанням документів, інформаційно-довідкове обслуговування й зберігання документів.
- Контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження й затвердження документів, які подаються на підпис керівникові.
- Ведення приймання відвідувачів.
- Виконання машинописних робіт і копіювально-розмножувальних робіт.
- Використання ПК.
- Проведення щорічного відбору документів для архівного зберігання або знищення.
Освіта
.
Бакалавр 2012р.-2016р.
Одеський національній економічний університет
Факультет «Фінансово-економічний»
Спеціальність «Фінанси та кредит»

Магістр 2016р.- в даний час.(заочна форма навчання)
Одеський національній економічний університет
Спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»
Спеціалізація «Фінанси та кредит»

Додаткові відомості
Німецькаа мова – рівень володіння середній
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Машинопис – 180 знаків на хвилину.
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: