Resume from May 14, 2019 PRO

Оксана

Офіс-менеджер, помічник керівника, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City of residence:
Vyshneve (Kyiv Region)
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер

from 05.2018 to 04.2019 (11 months)
Ресторан-энотека "Vino e Cucina", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Официант

from 06.2017 to 05.2018 (11 months)
Ресторан-энотека "Vino e Cucina", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Бухгалтер (сумісництво)

from 07.2016 to 03.2017 (8 months)
ТОВ "ТДМ-2015", Київ (Роздрібна торгівля пальним)

- ведення бухгалтерського обліку
- оформлення документів при прийнятті на роботу та звільненні співробітників
- ведення податкового обліку

Менеджер

from 03.2015 to now (9 years 2 months)
ТОВ "АТУМ-2003", Київ (Роздрібна торгівля пальним)

- підписання договорів з постачальниками
- підписання договорів з клієнтами
- підготовка документації для участі в тендерах
- часткове ведення бухгалтерського обліку

Education

Міжнародний університет фінансів

Спеціалізація «Фінанси і кредит», Київ
Higher, from 2014 to 2015 (11 months)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Факультет менеджменту та маркетингу, Управління інноваційною діяльністю, Київ
Higher, from 2009 to 2015 (5 years 4 months)

Knowledge and skills

Користувач Internet MS Office Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Досвід роботи 1С 8

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — advanced

Additional information

Відповідальна, готова швидко вчитися, працювати та досягати поставлених цілей, комунікабельна, організована, вмію тримати під контролем декілька справ одночасно, люблю цікаві тренінги, вмію спілкуватися з людьми та вести переговори, цілеспрямована.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: