Resume from May 14, 2022

Наталья

Бухгалтер по первичной документации, 9 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
48 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Користувач ПК

Additional information

Марченко Наталія Віталіївна

Рік народження 1975
Освіта: середня, 1992-1993 – державні курси стенографії та машинопису, 2005 - Навчальний центр «Анастасія» - обліковець (реєстрація бухгалтерських даних1С),не закінчена вища
Сімейний стан: не одружена, дітей не маю
Домашня адреса: м. Бровари, вул. Островського,7
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
телефон:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи
2016-2017 оператор 1С ЧП "Новак" торгівля кондитерськими виробами, прийом заявок, оформлення видаткових накладних
2008- 2016 замісник директора ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2007 – 2008 админістратор ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари
2006 – 2007 оператор компьютерного набору 1С Торгівля, ТОВ «Перфект Маркетинг» м. Бровари (оптова торгівля товарами побуту для мережі магазинів «Все по 10-15 грн.»)
2005 – секретар-друкарка в Управлінні житлово-комунального господарства Броварської міської ради
2002-2004 - старший оператор обчислювальних машин в ценралній бухгалтерії
Обробка первинних документів, виписки рахунків, довіреностей
2001- продавець-касир в Державному комплексі торговому підприємстві «Хрещатик»
1993 – секретар-друкарка ПО «Київський радіозавод»
1994 – касир в фінансовому відділі ПО «Київський радіозавод»

Основні навички:
Досвід роботи з ведення зовнішньоекономічної діяльності, пошук постачальників/виробників продукції, пошук клієнтів для закупівлі товару, виявлення і розуміння потреб клієнта, контроль за виконання своєчасної доставки товару клієнту та його оплата, замовлення продукції та контроль за виконанням доставки, замовлення транспорту та контроль за супровідною документацією, тісна співпраця з агентами суднохідних ліній та експедиторами.
Досвід роботи з Київською регіональною митницею, оформлення сертифікації продукції та гігієнічних висновків СЕС.
Знання 1С бухгалтерії, торгівля, ведення первинної бухгалтерії, валютні розрахунки, розрахунки з контрагентами та експедиторами, робота та контроль за виконанням умов зовнішньо - економічних контрактів, розрахунків з постачальниками.
Досвідчений користувач ПК, та оргтехніка
Наявність водійських прав – категорія В
Володіння мовами: англійська (середній рівень), українська, російська.
Особисті якості:
Відсутність шкідливих звичок, цілеспрямована, активна, уважна, чесна, ініціативна, люб’язна, пунктуальна.
Рекомендації та посилання : [open contact info](look above in the "contact info" section) – Генеральний директор ТОВ «Перфект Маркетинг» Чуляк Тоні, [open contact info](look above in the "contact info" section) - Фінансовий директор Чуляк Жарко

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: