Resume from May 8, 2017

Александр

Заведующий складом, отделом

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Кладовщик отдела импорт

from 10.2015 to 04.2017 (1 year 6 months)
Логистический центрТОВ"Эпицентр к", Киев (Транспорт, логістика)

Education

Краматорская машиностроительная академия

Инженерно-экономический, Краматорск
Unfinished higher, from 2009 to 2012 (3 years 3 months)

Additional information

Олександр Сергійович
Дата народження: 21.01.1984 р.(33р.)
м. Біла Церква
тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада:
Керуючий складом;Аудитор;Товаровед;Кладовщик;Логист.

Досвід роботи: 9 років
Назва організації: ДП «Адідас-Україна»
Стаж роботи в компанії: 2009р-2013р
Посада:
-Мерчандайзер 2009р
-Адміністратор 2010р
-Координатор по товару 2009-2010рр
-Инспектор Складу 2010-2013рр

Назва організації: ТОВ"Оболонь" (не офіційно)
Стаж роботи в компанії:01.2015-07.2015
Посада:комірник відділу Відвантаження

Назва організації:Білоцерківський молочний комбінат
Стаж роботи в компанії: 07.2015-11.2015
Посада: Оператор фасувального автомату

Назва організації: Логістичний центр ТОВ"Єпіцентр К"
Стаж роботи в компанії: 1,5 року(11.2015-03.2017)
Посада: Комірник відділу Імпорт

Освіта: Не повна Вища.
Назва навчального закладу: Артемівський індустріальний технікум ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» спеціалізація «Економіка підприємства» кваліфікація молодшій спеціаліст
Час навчання : 2006-2009рр.
Спеціальність: «Економіка підприємства»
Знання мов: українська, російська – вільне володіння; англійська (із словником)
Знання ПК: Internet Explorer, PowerPoint, Excel, Word, 1С.
Особистісні риси: наполегливість, уважність, відповідальність, комунікабельність, оперативність в прийнятті рішень, аналітичне мислення,відданість справі
Вміння та навички: навики організації роботи відділу та взаємодії з іншими,постановка цілей,деталізації раб циклу та розподіл повноважень підлеглих,. Є навики планування робочого часу згідно з
Є велике бажання здобувати новий досвід, навчатися і розвиватися.

Посадові обов’язки на попередні посаді:
Робота з товаром, організація роботи складу:
Ефективне розміщення товару в торговому залі і складському приміщенні. Додаткові замовлення товару зі складів компанії, робота з товарною матрицею магазину. Забезпечення наявності всього асортименту товарів в торговому залі, в потрібній кількості і розмірах.
- Мерчандайзинг магазину:
Розміщення торгового обладнання згідно правил візуального мерчандайзингу,
А також розміщення товару магазину згідно прийнятих правил з метою збільшення швидкості товарообороту магазину.

- Робота з персоналом:
Досвід управління колективом (15 чоловік) як єдиною командою, навчання, розвиток та мотивація персоналу, оцінка за внутрішніми компетенціями, контроль за якістю виконання роботи згідно посадових інструкцій. Проведення масових та індивідуальних співбесід на вакантні позиції в магазинах м. Київ, проведення навчальних тренінгів з метою підвищення кваліфікації працівників.
Організація внутрішнього розпорядку магазину, постановка цілей та задач, оптимізація графіка роботи залежно від пікових годин для продажів.
-
- Касова робота:
ведення касових операцій через касовий апарат та програму 1с, відкриття та закриття зміни магазину, інкасація касової виручки, оформлення товарних накладних, оформлення касових ордерів, проведення безготівкових розрахунків через РОS-термінали і видаткові накладні (для розрахунків через поточні рахунки), дотримання касової дисципліни.

Редактировать

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: