Resume from September 20, 2018 PRO

Надія

Администратор, секретарь руководителя, менеджер, 5 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Hlukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з кредитування

from 10.2017 to 07.2018 (9 months)
ТОВ "Центр фінансових рішень", Глухов (Управління експрес продажів)

Консультування клієнтів,оформлення кредитів, ведення кредитних справ та надсилання їх до Головного офісу.

Секретар

from 10.2016 to 03.2017 (5 months)
ТОВ "Глухів-Агроінвест", Глухов (Сільське господарство, агробізнес)

Підготовка наказів та листів для підписання керівником,реєстрація вхідної та вихідної документації, спілкування з відвідувачами та пайовиками товариства, контроль своєчасного виконання вхідної електронної пошти, підготовка інформації для керівника, прийняття телефонних телеграм.

Продавець непродовольчих товарів

from 12.2011 to 01.2014 (2 years 1 month)
ПП Устінова О.Б., Глухів (Торгівля)

Допомога покупцям у виборі товару. Консультації.

Education

Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка.

Природничо-географічний факультет. Спеціальність - Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія, Суми
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 8 months)

Здобула кваліфікацію вчителя біології, валеології та основ екології, практичного психолога у закладах освіти.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Резюме
Борова Надія Леонідівна

Дата народження:07.02.1984 р.(34 роки)
Сімейний стан: заміжня, діти: син 2006 р. н., донька 2013 р. н.
Місце проживання: м. Глухів, вул. Вознесенська 48/2.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Претендую на посаду працівника банку, адміністратора, секретаря керівника, мереджера з адміністративної діяльності.
Досвід роботи:з 25.10.2017 рокупо 10.07.2018 рік працювала менеджером з кредитування в ТОВ" Центр фінансових рішень".
З 26.10.2016 року працювала секретарем в ТОВ «Глухів- Агроінвест». В мої обов’язки входило: підготовка наказів та листів для підписання керівником,реєстрація вхідної та вихідної документації, спілкування з відвідувачами та пайовиками товариства, контроль своєчасного виконання вхідної електронної пошти, підготовка інформації для керівника, прийняття телефонних телеграм.
З 14.12.2011 р. по 15.01.2014 р. працювала на посаді продавця непродовольчих товарів у приватного підприємця Устінова О. Б. Завжди привітна з покупцями, жодних нарікань не було.
З 02.04.2011 р. по 31.05.2011 р. працювала на посаді продавця непродовольчих товарів у приватного підприємця Сєрих В. І. Була звільнена з посади по закінченню терміна договору.
Освіта: Сумський педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія». З 2001 по 2006 рік.
Професійні та інші навики:
Знання ПК: Word, 1С8, та Excel, навики роботи з Internet.
Володіння оргтехнікою (принтер, сканер, копіювальний апарат). Володію українською та російською мовами.
Особисті якості: комунікабельна, відповідальна, дисциплінована, старанна, не конфліктна, вмію працювати в колективі, уважна, направлена на результат, поважаю колег та клієнтів. Активна життєва позиція.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: