Resume from December 19, 2022 PRO

Катерина

Помічник керівника, асистент HR-менеджера, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника

from 06.2021 to 02.2022 (8 months)
ООО «OLIVE LINE», Чайки (Дистрибьюторська компанія)

•Виконання доручень керівника.
•Допомога у налагодженні робочого процесу.
•Забезпечення життєдіяльності офісу.
•Підготовка звітів.
•Ведення робочого графіку керівника.
•Пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника.
•Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад.
•Ведення документації.
• Переклад ділових листів іноземною мовою.
• Оформлення відряджень (замовлення квитків, готелів і т.д.).
• Допомога з організацією корпоративів.

Менеджер з адміністративної діяльності/помічник керівника

from 08.2019 to 09.2020 (1 year 1 month)
"Babyzone", Київ (Дитячі товари)

•Життєзабезпечення офісу (замовлення води, канцелярії, обідів, закупівля господарських потреб для офісу і керівництва, контроль підтримання офісу в належному стані).
•Організація ведення документообігу: реєстрація, обробка вхідної і вихідної кореспонденції, розподіл по відділах документів.
•Робота з програмами Word, Excel, Outlook, 1C.
•Комунікація з арендаторами (оплата комунальних послуг та інших рахунків).
•Організація свят підприємства.
•Закупівля різних потреб для магазинів та складу.
•Виконання доручень керівника(написання наказів та розпоряджень, складання бюджету на подальше півріччя та інше).

Адміністратор

from 02.2019 to 08.2019 (6 months)
«Дитяча планета» (зараз «Парк розваг планета»), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Робота з програмами Бітрикс 24 і Сервіо.
•Вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачами закладу.
•Контроль роботи парку(в тому числі забезпечення необхідними господарськими засобами та канцелярскими товарами, різної атрибутики парку).
•Робота з командою, в підпорядкуванні (до 15чол).
•Робота з касою та касовим апаратом. Складання щоденного звіту.
•Виконання доручень керівника.

Мерчандайзер, торговий представник

from 02.2014 to 05.2018 (4 years 3 months)
ООО "Unilever", Киев (Продукти харчування та товари побутової хімії)

Education

КНЕУ

Управління персоналом, соціології та психології. Спеціальність: менеджмент персоналу, Київ
Unfinished higher, from 2021 to 2024 (3 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Outlook Бітрікс24 SERVIO

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Наявність прав категорії "В”

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: