Resume from May 1, 2018 PRO

Ольга

Project-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст абонентського відділу

from 08.2017 to now (6 years 9 months)
ПАТ Датагруп, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Оформлення договорів та необхідної документації;
Закладення та зміна інформації по послугах зв'язку;
Консультування клієнтів та дублювання запрошеної клієнтом інформації та документації;
Ведення роботи по збору дебіторської заборгованості служб зв'язку;
Ведення прийому та оформлення заявок за претензіями клієнтів послуг зв'язку на якість зв'язку;
Виконання робіт з "утримання" та "повернення" клієнтів послуг зв'язку;
Надання керівнику свого підрозділу звітів у встановлені терміни.

Директор компании

from 06.2016 to 07.2017 (1 year 1 month)
ФОП Евтушенко В.В. (gps-tracker.com.ua), Львов (gps-мониторинг)

нагляд і контроль за виробничими та адміністративними процесами підприємства,
контроль роботи менеджерів всіх відділів,
створення операційних планів та контроль за їх виконанням,
підвищення ефективності роботи компанії.

ДОСЯГНЕННЯ:
Зведення роботи компанії до стабільних показників
Систематизація обліку клієнтів
Заключення договору з SoftServe та Львівською ОДА стосовно обслуговування транспортних маршрутів
Соціальні проекти
Збільшення фінансового потоку в порівнянні з минулими роками
Забезпечення компанії новими якісними кадрами
Участь в виставках

Керівник Львівської Філії

from 01.2016 to 11.2016 (10 months)
Дабл-Ю Нет Украина, ООО, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Функціональні обов'язки:
Організація роботи та управління представництвом в м.Львів
Активний пошук корпоративних клієнтів в регіоні з подальшим продажем послуг компанії;
Укладання та супроводження договорів;
Ведення клієнтської бази в CRM;
Контроль за дотриманням умов і термінів підключень;
Збір і аналіз інформації про потенційних клієнтів;
Моніторинг і аналіз конкурентів в регіоні.

ДОСЯГНЕННЯ:
ТОП3 серед філій по фінансовим показникам абонплати клієнтів

Начальник сектору відділу телефонного обслуговування

from 11.2009 to 12.2015 (6 years 1 month)
ПрАТ Київстар, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Функціональні обов'язки:

Організація та забезпечення ефективної роботи групи Колл-центру
Формування команди, адаптація нового персоналу. Навчання нового та існуючого персоналу
Забезпечення виконання планових показників (якість обслуговування, дохід від продаж, тривалість розмови, контроль звільнень, NPS — індекс задоволеності абонентів) та якісного надання послуг мобільного зв'язку
Щодений контроль показників групи в цілому та кожного співробітника зокрема
Участь в проектах вихідної активності («холодні дзвінки»)
Вирішення конфліктних та форс-мажорних питань напряму з абонентами
Участь в розробці та впровадженні навчальних програм (оптимізація тривалості розмови, сценарії продуктів Компанії, мотиваційних програм для консультантів, проведення тренінгів консультантам по важким технічним тематикам — Скарга на Інтернет, Скарга на зв'язок, розробка покрокових налаштуваннь для різних моделей телефонів)
Узгодження та впровадження оцінки якості дзвінків та контроль її виконання
Розробка скриптів сценаріїв розмов по тематикам сервісного обслуговування та професійних продаж
Аналіз результатів продаж і розробка пропозицій по збільшенню рівня продаж
Розробка процедур взаємозвязку Колл-центру та супутніх відділів Компанії
Складання графіків роботи, враховуючи навантаження і сезонність дзвінків, а також контроль їх виконання
Створення, розвиток та ефективне управління командою — мотивація співробітників та забезпечення їх професійного росту
Надання звітності щодо виконання планів, завдань та функцій групи.

Спеціаліст відділу телефонного обслуговування

from 05.2006 to 11.2009 (3 years 6 months)
ПрАТ Київстар, Львов (Телекомунікації, зв'язок)

Функціональні обов'язки:

Надання інформації абонентам по продуктам, процедурам, акціям Компанії
Робота з скаргами технічного та сервісного характеру
Телефонні продажі продуктів команії при вхідних дзвінках
Навчання та наставництво нового персоналу

ДОСЯГНЕННЯ:

Почесна відзнака у 2 кварталі 2009 року за досягнення найвищих показників з ефективності продажу додаткових послуг серед експертів Prеpаid-напрямку по сайту
Почесна відзнака у 1 кварталі 2010 року за досягнення найвищих показників з ефективності продажу додаткових послуг серед груп Prеpаid-напрямку по сайту
Почесна відзнака у 3 кварталі 2010 року за досягнення найвищих показників з ефективності продажу додаткових послуг серед груп Prаpeid- напрямку по сайту
Участь сектору у проекті «Ситуативні продажі»

Education

Львівський Національний Університет ім.Івана Франка

Хімічний факультет, викладач, Львов
Higher, from 2001 to 2006 (4 years 8 months)

Отримано диплом з відзнакою про вищу освіту з правом викладання у ВУЗах. Присвоєна кваліфікація – магістр

Additional education and certificates

Азбука Світу (English Intermediate/Upper-Intermediate)

2017-2018, 7 мес

Knowledge and skills

MS Excel Користувач Internet MS Outlook Jira Trello Бітрікс24 CRM

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Юркина Виктория Викторовна

Юркина Виктория Викторовна

Начальник отдела телефонного обслуживания, ПрАТ Киевстар

Contact details are hidden

Additional information

Проактивність, високий рівень самоорганізації, відповідальності, організаторські та комунікаційні навички, лідерство у команді, орієнтація на результат

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: