• File

Олена

Менеджер проєкту, психолог

Age:
28 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ: Левицька Олена Валеріївна
Адреса: м. Львів, вул. Ярослава Мудрого, 12а
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел.пошта : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Аналітична людина, що орієнтована на результати, орієнтована на
клієнта. Сильні письмові та усні комунікаційні навички. Я хороший
гравець команди.
Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, уважна до деталей.

09.2024-09.2026 «Публічне управління та адміністрування» Національний
університет «Львівська політехніка»
09.2024-02.2025 Спеціалізація «Психотерапія» Державний вищий навчальний заклад
«Ужгородський національний університет»
09.2023-01.2024 Спеціалізація «Медична психологія» Державний вищий навчальний
заклад «Ужгородський національний університет»
09.2020-02.2022 Спеціалізація «Дерматовенерологія» Приватний вищий навчальний
заклад “Київський медичний університет”
09.2015-08.2020 Приватний вищий навчальний заклад “Київський медичний
університет” Факультет “Лікувальна справа”
09.2011-06.2015 Миколаївський базовий медичний коледж “Медсестринство”
ДОСВІД РОБОТИ (Повна зайнятість):
09.2024-
Менеджер проєкту з питань посилення системи догляду за дітьми на
рівні області та громади БО «Благодійний фонд «Рідні» у
партнерстві з ЮНІСЕФ

● Участь у розробці стратегічної концепції проєкту: складання проєктних
планів та програм;
● Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
● Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія з усіма
учасниками проєктної діяльності, ведення бази учасників, комунікація
з персоналом контрагентів на місцях проведення подій, координація
роботи волонтерів під час проведення заходів;
● Здійснення регулярного аналізу та узагальнення проміжних / кінцевих
результатів;
● Сприяння координації та обміну інформацією з контактними особами
державних та недержавних підприємств, установ, організацій;
● Організація та проведення проєктних заходів, такі як: тренінги,
воркшопи, вебінари, виїзди в рамках реалізації проєкту ;
● Робота та підтримка регіональної мультидисциплінарної робочої групи
з реалізації програми “ Кращий догляд ” у співпраці із
Координаційним центром;
● Контролювати якість та ефективність наданих послуг в рамках
напрямку.
10.2023-09.2024
Менеджер проєкту психосоціального напрямку БО «Благодійний
фонд «Рідні» у партнерстві з ЮНІСЕФ

● Участь у розробці стратегічної концепції проєкту:
складання проєктних планів та програм;
● Участь у розробці критеріїв успішності проєкту;
● Участь в організаційно-комунікаційній роботі: взаємодія
з усіма учасниками проєктної діяльності, ведення бази
учасників, комунікація з персоналом контрагентів на
місцях проведення подій, координація роботи волонтерів
під час проведення заходів;
● Науково-методична діяльність: пошук, аналіз та обробка
необхідної інформації, впровадження досягнень сучасної
психології в процеси діяльності проєкту, підготовка
презентаційного/наочного матеріалу;
● Безпосередня участь у здійсненні заходів;
● Здійснення регулярного аналізу та узагальнення
проміжних / кінцевих результатів;
● Внутрішня комунікація з командою задіяної для
реалізації проєкту з метою узгодження
цілей/планів/результатів.

● Кількість підлеглих безпосередньо: 15

02.2023-09.2023
Регіональний асистент з психосоціальної підтримки ЛОО
Товариства Червоного Хреста України

● Підготовка та відповідне оновлення плану заходів з ПСП на місцях,
гарантування доступу до плану для волонтерів і співробітників,
залучених до діяльності в умовах реагування на збройний конфлікт в
Україні.
● Волонтерська діяльність
● Збір статистичних даних про отримувачів послуг
● Координація діяльності лідерів волонтерів ПСП в обласних центрах.
● Здійснення первинної комунікації з потенційними волонтерами
напряму ПСП, відповідальність за підготовку документів для
волонтерів (в т.ч. посвідчення волонтерів) та ведення бази даних
волонтерів напряму ПСП.
● Розповсюдження інформації щодо заходів з ПСП серед потенційних
отримувачів послуг.
● Відповідальність за розповсюдження інформаційно-просвітницьких
матеріалів з ПСП серед населення, а також наявність цих матеріалів на
місцях в області.
● Забезпечення підготовки та наявність всіх необхідних матеріалів для
проведення заходів з ПСП, тренінгів.
● Організація тренінгів, зустрічей, семінарів.
● Сприяння збору статистичних даних про отримувачів послуг, в тому
числі збирання та реєстр списків учасників заходу, заповнення журналу
обліку отримувачів послуг та інші.
● В співпраці з фахівцем з комунікацій, висвітлення діяльності обласної
організації з ПСП в соціальних мережах.
● Сприяння проведенню опитувань отримувачів та збору зворотного
зв’язку.
● Заповнення щомісячного звіту

● Кількість підлеглих безпосередньо: 27
09.2021 - 12.2022 Менеджер з адміністративної діяльності БФ “Шпиталь
Шептицького”
● Формування та контроль адміністративного відділу з нуля
● Формування та контроль колл-центру з нуля
● Створення алгоритмів роботи клініки згідно стандартів, у
текстовому варіанті та блок-схемах та контроль їх виконання.
● Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між стаціонарними та поліклінічними відділеннями з ціллю
збільшення чеку за рахунок стаціонарних хворих направлених
лабораторію.
● Контроль виконання внутрішнього розпорядку роботи медичного
центру між поліклінічними відділенням та транспортуванням пацієнта
з ціллю збільшення чеку за рахунок перевезення стаціонарних хворих
та направлених лабораторію.
● Робота з рекламаціями.
● Рекрутинг, онбординг та адаптація у кризовому періоді працівників.
● Використана не фінансова мотивація для зменшення відтоку
працівників.
● Формування Job offers та KPI
● Контроль роботи працівників клініки, згідно сформованих мною KPI
та затверджених керівництвом.
● Формування та контроль налагодження завантаженості графіків
лікарів.
● Формування та контроль скриптів продаж на колл-центр, реєстратуру
та лікарям контроль за виконанням.
● Контроль роботи зі страховими та партнерськими компаніями B2B,
залучення нових партнерів.
● Контроль заборгованості партнерів перед клінікою та повернення
коштів шляхом переговорів.
● Розробка та впровадження пакетів медичних послуг, моніторинг
діяльності конкурентів.
● Ведення звітності та аналітики стосовно роботи клініки для
подальших пропозицій із розширення на основі зібраної аналітики на
суміжні відділи.
● Формування лійки продаж по конверсії старих клієнтів та контроль.
● Контроль фінансових показників: середній чек, дохід.
● Збільшення середнього чеку на 40% за рахунок оптимізації роботи
маршруту пацієнта в клініці.
● Регулярна звітність безпосередньому керівництві згідно затвердженого
плану.

● Кількість підлеглих безпосередньо: 7
● Кількість підлеглих опосередковано: 60
09.2020-08.2021 Старший адміністратор клініки: ТОВ “Гармонія здоров’я” м.Київ
● Координація і контроль роботи персоналу.
● Робота з пацієнтами: їх зустріч та запис на прийом в обліковій програмі
Doc Dream
● Надання інформації щодо напрямів діяльності, переліку й вартості
лікувальних та діагностичних послуг, розкладу прийому лікарів.
● Розрахунок пацієнта та касова звітність.
● Дотримання стандартів роботи
● Організація робочого процесу
● Здійснення розрахунково-касового обслуговування та інкасації.

● Кількість підлеглих безпосередньо: 3
● Кількість підлеглих опосередковано: 20
Активність та стажування
09.2015-08.2019 Староста потоку: Приватний вищий навчальний заклад “Київський
медичний університет”
09.2015-08.2019 Заступник голови студентського самоврядування з організаційних
питань: Приватний вищий навчальний заклад “Київський медичний
університет”
Тренінги ● Психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій
● Перша психологічна допомога
● Акселератор соціального підприємства
● Управління діями підлеглих на основі ключових показників
● Тайм-менеджмент підвищення персональної ефективності власника і
керівника
● Командо утворення - як найважливіша складова ефективного
функціонування бізнесу
● Інфо-сесія ТРГ з питань віку та інвалідності
● Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA)

Мови Володіння мовами:
● Українська – вільно
● Російська – вільно
● Англійська – середній
● Німецька - початковий

Знання ПК ● Microsoft Office
● Робота з KoboToolbox
● Повний пакет Google sheets та Google drive
● 1С
● Безпосередньо налагодження роботи програми DoctorEleks.
● Безпосередньо налагодження роботи програми Binotel.
● Безпосередньо налагодження роботи програми Doc Dream

Життєві позиції
● Активна життєва позиція та ініціативність
● Бажання та вміння працювати в команді
● Комунікабельність
● Спрямованість на результат
● Аналітичне мислення
● Відповідальність
● Цілеспрямованість
● Висока працездатність
● Впевненість в собі
● Незалежність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: