Марина
Бухгалтер, адміністратор
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 40 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4047923
Additional education and certificates
Бухгалтерський облік+ BAS бухгалтерія
06.02-17.03.2023
Additional information
РЕЗЮМЕ
Семененко Марини Петрівни
Загальна інформація: народилася 19.10.1983 р. в м. Києві
Освіта:
- Українська академія бізнесу та підприємництва за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію спеціаліста - економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію бакалавр-економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки бухгалтерського обліку та отримала кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку
- Загальноосвітня школа №8 в місті Києві (1991р-2001р).
Досвід роботи:
Контролер контрольно пропускного пункту ПАТ «КАМЕТ» (08.07.2013 -29.07.2022)
Перелік обов’язків: Дотримання пропускного режиму, контроль робочого часу співробітників, перевірка перепусток накладних на авто транспорті,робота з поштою.
Заступник начальника організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (01.09.2010р.-08.02.2013р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контролю за веденням діловодства, збереженням документів відділу, ведення графіку використання автотранспорту,складання розкладу для викладачів та студентів
Провідний фахівець організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (12.05.2009р.- 01.09.2010р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контроль за веденням діловодства, збереженням документів відділу
Фахівець ІІ категорії
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (20.09.2006р.-12.05.2009р.)
Перелік обов’язків: Оформлення необхідної документації, яка стосується діяльності Центру, розроблення та впровадження технологічних процесів роботи з документами і документною інформацією, реєстрування вхідної та вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень.
Спеціаліст
ТОВ “ПОСТ-ШОПИНГ” (01.09.2004р.- 07.08.2006р)
Перелік обов’язків: оформлення фінансових документів, ведення фінансової документації,тощо.
Помічник головного бухгалтера
“Світ шляхів” (19.05.2003р.- 08.10.2003р)
Перелік обов’язків: робота в програмі 1С, ведення бухгалтерської документації, оформлення дорожніх листів тощо.
Знання мов та інші спеціальні знання:
Ділова українська та російська;
Володію комп’ютером як користувач; навики роботи з оргтехнікою
Контакти: Тел.[
Similar candidates
Адміністратор, бухгалтер
Kyiv, Boiarka, Vyshneve (Kyiv Region)
Бухгалтер по перв. документации, администратор, ретушер
15000 UAH, Kyiv
Бухгалтер-ревізор, адміністратор залу, заступник керуючого
20000 UAH, Kyiv
Адміністратор, документознавець, економіст, бухгалтер з первинної документації
20000 UAH, Kyiv