Resume from April 23, 2023

Марина

Бухгалтер, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional education and certificates

Бухгалтерський облік+ BAS бухгалтерія

06.02-17.03.2023

Additional information

РЕЗЮМЕ
Семененко Марини Петрівни

Загальна інформація: народилася 19.10.1983 р. в м. Києві
Освіта:
- Українська академія бізнесу та підприємництва за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію спеціаліста - економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки економіка підприємництва та отримала кваліфікацію бакалавр-економіст
- Київський промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету за напрямком підготовки бухгалтерського обліку та отримала кваліфікацію молодшого спеціаліста з бухгалтерського обліку
- Загальноосвітня школа №8 в місті Києві (1991р-2001р).

Досвід роботи:
Контролер контрольно пропускного пункту ПАТ «КАМЕТ» (08.07.2013 -29.07.2022)
Перелік обов’язків: Дотримання пропускного режиму, контроль робочого часу співробітників, перевірка перепусток накладних на авто транспорті,робота з поштою.

Заступник начальника організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (01.09.2010р.-08.02.2013р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контролю за веденням діловодства, збереженням документів відділу, ведення графіку використання автотранспорту,складання розкладу для викладачів та студентів
Провідний фахівець організаційно-навчального та аналітичного відділу
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (12.05.2009р.- 01.09.2010р.)
Перелік обов’язків: готування рішень за напрямами діяльності Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів ДПС України у межах наданих відділу повноважень, організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, готування матеріалів для засідання науково-методичної ради та річного звіту, здійснення контроль за веденням діловодства, збереженням документів відділу
Фахівець ІІ категорії
”Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів органів Державної Податкової Служби України” (20.09.2006р.-12.05.2009р.)
Перелік обов’язків: Оформлення необхідної документації, яка стосується діяльності Центру, розроблення та впровадження технологічних процесів роботи з документами і документною інформацією, реєстрування вхідної та вихідної кореспонденції, наказів, розпоряджень.

Спеціаліст
ТОВ “ПОСТ-ШОПИНГ” (01.09.2004р.- 07.08.2006р)
Перелік обов’язків: оформлення фінансових документів, ведення фінансової документації,тощо.

Помічник головного бухгалтера
“Світ шляхів” (19.05.2003р.- 08.10.2003р)
Перелік обов’язків: робота в програмі 1С, ведення бухгалтерської документації, оформлення дорожніх листів тощо.

Знання мов та інші спеціальні знання:
Ділова українська та російська;
Володію комп’ютером як користувач; навики роботи з оргтехнікою
Контакти: Тел.[open contact info](look above in the "contact info" section),Ел. пошта [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: