Resume from November 15, 2018 PRO

Олександр

Фахівець оцінки якості, 11 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер відділу якості

from 03.2018 to 07.2018 (4 months)
Бодо Україна, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Фахівець оцінки якості

from 02.2016 to 03.2017 (1 year 1 month)
Київстар, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Education

Національна академія статистики обліку та аудиту

Аудит і підприємництво, Киев
Higher, from 2018 to 2020 (1 year 4 months)

Магістратура

Additional information

Панасюк Олександр Олександрович
м. Київ, вул. Половецька 29
тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Особисті дані:
дата народження 02.11.1997
місце народження м.Умань
сімейний стан Неодружений
Освіта:
2014 – 2018: Бакалавр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліку та аудиту
Спеціальність:Облік та аудит
2018-2020: Магістр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліково-статистичний факультет
Спеціальність: Аудит і підприємництво ( не закінчена )
Досвід роботи:

ПрАТ «Київстар»
Лютий 2016 – Березень 2017, співробітник команди Bottom -Up NPS сектор телемаркетингу.
Обов’язки:
•Виявити причини низьких оцінок в рамках опитування NPS;
•Зафіксувати і передати інформацію для аналізу;
•Консультація абонентів стосовно тарифних планів, послуг, налаштування мобільного інтернету.

Бодо Украина:
Березень 2018 – Липень 2018, співробітник відділу оцінки якості.
Обов’язки:
•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Знання мов:
Українська та Російська – на високому рівні,
Англійська – базовий рівень (зі словником).
Знання ПК: MS Office: Word, Excel, Power Point, Google Диск, 1С 8,3;
Особисті якості: Маю навички ведення ділових переговорів з сегментом B2B та B2c.
Здатний до швидкого засвоєння інформації та успішної практичної реалізації.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: