Resume from May 19, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4091308

Начальник відділення, бізнес-аналітик, економіст, бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Kyiv, Remote, Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник управління інформаційних технологій

from 08.2016 to now (7 years 9 months)
Банківська фінансова установа

Обов'язки:
- підтримка працездатності ІТ-структури Банку, експлуатація інформаційних систем Банку,
- забезпечення працездатності локальної обчислювальної мережі (ЛОМ) і мережевого обладнання, адміністрування ЛОМ і серверного обладнання.
- забезпечення функціонування техніки і обладнання,
- забезпечення функціонування і адміністрування прикладного програмного забезпечення,
- технічна підтримка користувачів Банку,
- організація, планування та контроль роботи підпорядкованих підрозділів.
Досягенння:
розробка автоматизованої системи з формування реестру кредиторів банку, наповнення реєстру даними, обліку даних та ресурсних операцій по реєстру,
реалізація проекту переходу балансових філій банку на единий баланс головного банку,
реалізація проекту по реорганізації IT-інфраструктури банку та міграції серверного та телекомунікаційного обладнання з декількох майданчиків на один.

Начальник управління технологічної підтримки проектів Центру технологічного та процесного менеджменту

from 06.2011 to 08.2016 (5 years 2 months)
АТ "Банк "Фінанси та Кредит", Київ (банківська фінансова установа)

Основні обов’язки:
- розробка функціональних, бізнес-вимог та технічних завдань (на основі бізнес-вимог структурних підрозділів) до автоматизованих систем. Розробка інструктивних матеріалів для користувачів автоматизованих систем, рекомендацій щодо оптимальної організації технологічних процесів,
- налаштування параметрів та умов банківських продуктів, процесів та звітних форм засобами автоматизованих систем Банку,
- участь у розробці прикладного програмного забезпеченя,
- функціональне тестування програмного забезпечення на етапах розробки, впровадження та експлуатації в рамках реалізованих технічних завдань, розроблених на базі поставлених задач підрозділами Банку, та нових можливостей, наданих зовнішнім розробником,
- ідентифікація проблем та помилок технологій, їх мінімізація/усунення,
- участь у проектах Банку в ролі менеджера проекту або бізнес-аналітика – розробка документації проектів, аналіз та розробка документів по окремим технологічним проектам (технологічне обстеження об’єктів автоматизації), розробка технічних завдань, проведення тестування.
Досягенння:
реалізація проектів "Процесна модель філії" (представлення філії банку як сукупність бізнес-процесів, аналіз шляхів оптимізації та оптимізація бізнес-процесів), "Оптимізація операційних функцій" (організація єдиного операційного центру для виконання операційних функцій по системі банку в цілому).

Начальник управління бухгалтерського обліку.

from 11.2006 to 06.2011 (4 years 7 months)
Північно-Західне регіональне управління ВАТ «Банк “Фінанси та Кредит”, Рівне (банківська фінансова установа)

Основні обов’язки:
- контроль за обліком банківських операцій, проведення розрахунків за транзакційними операціями, за операціями по договорам клієнтів, операціями з цінними паперами, операціями з перерозподілу кредитних ресурсів в системі банку та по ресурсним операціям з Головним банком; контроль за своєчасністю та повнотою розрахунків за операціями фізичних та юридичних осіб, нарахуванням витрат (доходів) за активними/пасивними операціями, цільовим та зворотним використанням ресурсів Філії,
- контроль відповідності первинних документів дня оборотам у балансі Філії,
- формування внутрішньої звітності, бухгалтерської, податкової та статистичної звітності,
- організація та проведення раптових і планових перевірок підрозділів та відділень Філії,
- відображення сум нарахованих резервів в балансі Філії згідно розпоряджень уповноважених підрозділів.

Начальник відділу обліку та контролю банківських операцій-заступник головного бухгалтера

from 04.2004 to 10.2006 (2 years 6 months)
Північно-Західне регіональне управління ВАТ «Банк “Фінанси та Кредит”, Рівне (банківська фінансова установа)

Начальник відділу автоматизації

from 02.2002 to 04.2004 (2 years 2 months)
Філія банку “Фінанси та Кредит”, ТОВ у Рівненській області, Рівне (банківська фінансова установа)

Основні обов’язки
- адміністрування локальної обчислювальної мережі,
- супровід та підтримка програмного забезпечення САБ, системи «Клієнт-Банк», програмного комплексу АРМ-3 НБУ та супутнього програмного забезпечення.

Education

Інститут довузівської підготовки та післядипломної освіти Національного університету водного господарства та природокористування

Облік та аудит, Рівне
Higher, from 2006 to 2008 (1 year 7 months)

Київський політехнічний інститут

Радіотехнічний факультет, радіотехніка, Київ
Higher, from 1988 to 1994 (5 years 6 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК Впевнене володіння ПК, офісним пакетом Microsoft Office Адміністрування операційних систем родини Windows Знання системи керування базами даних Oracle Знання методології, моделювання та аналізу бізнес-процесів Володіння засобами розробки PL SQL Developer Знання бухгалтерського обліку в банках

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості:
аналітичні здібності, відповідальність, наполегливість, стійкість до стресів, здатність самостійно і швидко приймати рішення, опрацьовувати великі обсяги різнорідної інформації.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: