Resume from April 4, 2024 PRO

Ірина

Фахівець, помічник начальника відділу кадрів, менеджер з персоналу

Employment:
Full-time.
Age:
36 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник інспектора, інспектор з кадрів

from 07.2017 to 12.2019 (2 years 5 months)
ТОВ "МП" "Мостострой", Київ (будівництво та реконструкція мостів і тунелів)

• Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення співробітників). 1С 8.3
• Заповнення, ведення та облік трудових книжок.
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу;
• Складання графіків відпусток і штатного розпису та внесення змін до нього;
• Надання в бухгалтерію сукупних даних для розрахунку заробітної плати.
• Надання довідок співробітникам компанії про їх трудової діяльності;
• Консультація співробітників з кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів;
• Підрахунок та консолідація квитків для компенсації оплати проїзду.
• Підготовка звітів в державні органи (статистика, М.Е.ДОС : подача повідомлень ДФС про прийом на роботу працівників, табл.5 Відомості про трудові відносини )
• Підготовка різних форм звітів для керівника;
• Оформлення відряджень
• Оформлення листів тимчасової непрацездатності працівників, розрахунок трудового стажу;
• Складання та розміщення вакансій на job- сайтах
• Оформлення цивільно-правових договорів

Фахівець

from 03.2010 to 07.2017 (7 years 4 months)
СВП КТМ ПАТ «Київенерго», Київ (Теплові мережі)

• Контролювання та ведення табелів обліку робочого часу по виробничих дільницях.
• Своєчасне з’ясування причин відсутності працівників на робочому місці, складаня документів про прогули та інші порушення трудової дисципліни.
• Складання графіків щорічних відпусток працівників з урахуванням пропозицій керівників та контролювання дотримання їх виконання.
• Організація роботи зі складання графіків змінності персоналу, що працює за підcумованим обліком робочого часу.
• Робота в програмі « Зарплата та управління персоналом» - ведення табелів обліку робочого часу та форма 208.
• Щомісячне проведення розрахунків відхилень фактично відпрацьованого часу від нормативного при підсумованому обліку робочого часу за звітний місяць.
• Оформлення та ведення обліку лисків непрацездатності.
• Підготовка документів на кваліфікаційну комісію, щодо підвищення розряду робітникам.
• Щомісячний розрахунок додаткової суми премії за виконання ВГП.
• Складання плану з праці робітників які беруть у часть у ремонтах.
• Надання інформації про відпрацьовані людино-години працівників, які задіяні в наданні послуг стороннім організаціям.
• Оформлення заяв на видачу молока працівникам, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці.
• Оформлення заяв працівників та непрацюючих пенсіонерів на надання матеріальної допомоги.
• Доповідні записки: на доплату за керівництво бригадами, за виконання обов'язків відсутнього працівника, зміни в штатному розписі, про виконання невідкладних робіт у вихідні дні.
• Надання методичної допомоги підрозділам і працівникам з питань організації управління виробництвом, дотримання чинного законодавства , положень колективного договору.

Education

Національний університет харчових технологій

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2006 to 2010 (4 years)

Київський індустріальний технікум

Біржова діяльність, Київ
Unfinished higher, from 2004 to 2006 (2 years)

Молодший спеціаліст з біржової діяльності, ріелтор

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook M.E.Doc

Additional information

Відповідальна, уважна, порядна, вмію працювати в команді, націлена на результат, досвід роботи чисельністю понад 500 осіб в компанії.
Впевнений користувач (MS Office: MS Word, MS Excel, Internet, 1С 8:3 ,поштові програми).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: