Resume from May 21, 2023 PRO

Анна

Менеджер з підбору та навчання персоналу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Рекрутер

from 05.2022 to now (2 years 1 month)
ТОВ "НеоЛаб", Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, лабораторії, мед.представники, медсестри, хоз.відділ тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• розробка та впровадження KPI, атестацій, тестувань та положень;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, в тому числі повністю сформований новий відділ продажу. Розроблено та впроваджено низку KPI та аттестацій (колл-центр, відділ бухгалтерії, рекрутингу, лабораторії, медсестер, маркетингу, відділи продажів та закупівлі)

Менеджер з персоналу

from 05.2020 to 04.2022 (1 year 11 months)
ЧП "Голден-Фарм", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи логістики, бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, виробництва, складу, мед.представники тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• Розробка та запровадження організаційної політики та положень; Розробка навчальних матеріалів, тестів, скриптів, курсів, тренінгів для підрозділів групи;
• Аналіз роботи та взаємодії підрозділів та внесення пропозицій щодо збільшення ефективності комунікацій між підрозділами;
• Часткове ведення кадрової документації;
• Аналіз потреби та закупівля спец.одягу;
• Організація та участь у проведенні епід.заходів;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, багато з яких продовжили успішно працювати та рости кар'єрними сходами всередині компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів, політик, положень, посадових інструкцій, регламентів роботи для різних підрозділів.

Рекрутер

from 04.2018 to 03.2020 (1 year 11 months)
freelancer, Киев (Пошук персоналу, HR)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на ІТ позиції (Java, JavaScript, Ruby, .Net, NodeJS, Angular, Vue, React, PHP, Full stack, Ui- UX, BA) від Junior до Architect
• Пошук кандидатів з використанням внутрішніх баз, LinkedIn, Djinni, Dou, сайтів вакансій і т.д.
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами.
• Проведення тестувань
• Ведення звітності за знайденими вакансіями

Досягнуті результати: ефективне та швидке закриття багатьох вакансій для різних ІТ компаній (серед прикладів – закриття вакансії middle Java developer за 1 день від надходження заявки до прийняття офферу)

Бізнес-тренер

from 02.2017 to 04.2018 (1 year 2 months)
ТОВ "ФК "Финком кредит", Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Розробка та проведення навчальних матеріалів, тестів, скриптів, процедур, курсів, тренінгів для всіх підрозділів компанії;
• Навчання нових співробітників, наставництво, вступ на посаду;
• Розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця" в Компанії;
• Створення та контроль служби телефонної підтримки клієнтів;
• Розробка, впровадження та керування системи наставництва;
• Створення, контроль та актуалізація електронної Корпоративної бібліотеки;
• Розробка та введення регламентів та стандартів обслуговування та поведінки ; розробка професіограм та участь у відборі персоналу ; інспекцій та, на основі аналізу, корекція персоналу;
• Пост тренінговий супровід та контроль якості навчання;
• Проведення консультацій та надання інформаційної підтримки співробітникам Компанії;
• Аналіз та контроль знаходження рішень для нестандартних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Компанії. Створено з нуля телефонну службу підтримки клієнтів. За період роботи бізнес-тренером відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів та регламентів роботи для служби телефонної підтримки клієнтів та менеджерів у відділеннях.

Проектна робота з формування Відділення персоналу

from 08.2016 to 01.2017 (5 months)
ГК “Ізобуд”, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Групи компаній. За період роботи запропонувала декілька пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділів Групи компаній. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи для різних підрозділів. Розроблено та введено організаційну структуру по кожній компанії з Групи компаній. Відкориговано статистику щодо існуючих співробітників, розроблено статистику для нових співробітників. Проведено 2 успішних корпоративних захода.

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

from 10.2015 to 07.2016 (9 months)
ТОВ “Імперія дверей Портес”, Київ (Роздрібна торгівля)

За період роботи Начальником відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи Відділення якості та кваліфікації. Налагоджено контроль якості, за допомогою "Таємного покупця". Збільшено інтерес до Корпоративної бібліотеки та проведено низку успішних акцій для підвищення рівня інтересу та лояльності к Компанії. Розроблено та проведено більше 20 тренінгів, спрямованих на підвищення обслуговування. Розроблено матеріали для продуктового навчання та тренінгові програми онбординга та підвищення кваліфікації персоналу.
Після звільнення ще біля року продовжували співробітництво з компанією на проектній основі.

Наставник групи «Інформаційний центр»

from 07.2013 to 06.2015 (1 year 11 months)
АТ «Банк Ренесанс Капітал», у березні 2015 р. - злиття з ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Сформовані та навчені команди професійних консультантів. За період роботи наставником запропонувала низку пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділу. Нагороджена дипломом - «Найкращий співробітник» 3-го кварталу 2013 року Управління інформаційної підтримки та обслуговування, а також дипломом «Рух уперед та ні кроку назад» за високі показники з перших кроків у роботі. Очолила формування служби наставників та сформувала і навчила наступних наставників груп, які згодом зайняли керуючи позиції в компанії

Вихователь

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1, КЗ, Київ (Освіта, наука)

Розроблено та введено в практику заняття з арт-терапії для корекції агресивної поведінки, зниження проявів адиктивної поведінки у групі. Проведено низку керекційних та терапевтичних заходів з группами підлітків та дитячої группи

Адміністратор, старший вихователь

from 09.2010 to 06.2012 (1 year 9 months)
Мережа дитячих ігрових кімнат «Тарзанія», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Сформовано професійні групи аніматорів, розроблено нові сценарії для проведення свят, організовано успішну роботу нової кімнати, збільшено на 20% продаж свят.

Education

Слов'янський державний педагогічний університет

Психолог, викладач вищих навчальних закладів, факультет "Психології" Магістр, диплом з відзнакою, Слов'янськ
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

2009

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

2006

Стресс – менеджмент

2014

Майстерність наставника

2014

Ділове спілкування

2014

Ефективне спілкування по телефону

2015

Рольові ігри в тренінгах

2016

Тренінг для тренерів

2016

Knowledge and skills

MS Office MS Outlook CRM Битрикс24 IS-Card

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — above average
  • English — beginner

Disability

3rd degree.

Additional information

Ключові навички

Підбір персоналу:
*аналіз потреб компанії в персоналі,складання профілю кандидата на основі інтерв'ю з майбутнім безпосереднім керівником,
*розміщення вакансій на цільових ресурсах (LinkedIn, Djinni, Dou, Rabotaua, Workua, Grcua, OLX, Facebook, Telegram та Viber чати, Avito тощо),
*проведення індивідуальних та групових співбесід, тестування технічних та особистих навичок,
*надання зворотного зв'язку, розробка посадових інструкцій,вступ на посаду,
*супровід під час адаптаційного періоду,
*розробка матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, KPI.
*досвід підбору персоналу у сферах: медицина, фінансові організації, ІТ, будівництво, маркетинг, бухгалтерія, виробництво, продаж (B2B & B2C), HR, логістика, а також у сфері *обслуговування та домашнього персоналу

Навчання персоналу:
*аналіз потреби у навчанні персоналу,розробка тестувань та опитувальників з технічних та особистих навичок,
*розробка навчальних матеріалів для навчання персоналу для адаптаційного періоду та вузькоспеціалізованих матеріалів, *спрямовані на розвиток необхідних для виконання успішної роботи навичок,
*розробка корекційних програм, спрямованих на підвищення продуктивності працівників,
*розробка індивідуальних та групових програм підвищення кваліфікації,
*розробка програм та матеріалів для тимбілдингів та корекції рівня стресу у співробітників,
*проведення тестувань, опитувань, інтерв'ю, тренінгів та корекційних заходів,
*посттренінговий супровід та аналіз якості навчання
розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця"

Робота з HR іміджем компанії (внутрішнім та зовнішнім):
*надання зворотного зв'язку кандидатам,
збір, аналіз та обробка зворотного зв'язку про компанію від співробітників та кандидатів,
*робота з відгуками про компанію на спеціалізованих сайтах,
розробка та участь у заходах для підняття іміджу компанії, (тимбілдінги, корпоративи, ярмарки вакансій)
*розробка матеріалів про компанію для формування сприятливого іміджу компанії (для внутрішнього та зовнішнього клієнта).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: