Resume from February 28, 2018

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4154076

HR-, менеджер по персоналу, рекрутер (IT)

Employment:
Full-time.
City of residence:
Zdolbuniv
Ready to work:
Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

МОРОЗ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА

Вік: 28 років
Місто проживання: м. Здолбунів
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримати стабільну, перспективну, добре оплачувану роботу.

Досвід роботи
07.2011р. – 04.2013р. секретар голови Здолбунівської районної державної адміністрації Рівненської області;
04.2013р. – 05.2015р. головний спеціаліст сектору кадрової роботи апарату Здолбунівської районної державної адміністрації Рівненської області;
05.2015р. – 09.2015р. головний спеціаліст служби справах дітей Здолбунівської районної державної адміністрації Рівненської області;
09.2015р. по цей час начальник відділу кадрів Здолбунівської центральної районної лікарні (штат 450 чоловік).
Загальний стаж роботи 6 років.
Освіта
2006 – 2011 р.р. Рівненський держаний гуманітарний університет. Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація «Документознавець-менеджер інформаційних систем державних органів управління».
Навчальні курси
2014 рік - курси підвищення кваліфікації «Кадровий менеджмент в органах виконавчої влади» (наявний сертифікат).
2016 рік – участь у Всеукраїнському Кадровому Конгресі (наявний сертифікат).
Навики:
- облік особового складу, ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
- ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок з місця роботи;
- робота з програмою „Облік медичних кадрів України” та «M.E.Doc».
- робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ.
- складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- надання консультацій щодо трудового законодавства;
- складання відповідних звітів до державних органів;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
- оформлення документів про відрядження;

Знання мов
Російська, українська, англійська (базовий рівень).
Інші навики
Користувач ПК:
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
Інтернет (Opera, Outlook Express, The Bat, Internet Explorer).
Вільно користуюсь оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер, принтер).
Особисті дані: комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, вмію працювати в команді.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: