Resume from July 23, 2018

Володимир

Директор магазина, администратор, менеджер по продажам, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 02.2017 to now (7 years 3 months)
Магазини взуття, Черкассы (Продажі)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.

Education

ЧДТУ

Факультет електронних технологій, Черкассы
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Керівник з управління проектами та програмами

ЧДТУ

Будівельний факультет, Черкассы
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 9 months)

Екологія та охорона навколишнього середовища.

Additional information

Безверхий Володимир Олександрович


Дата народження: 06.01.1986
Сімейній стан: одружений, дитина Дар’я 1 рік.


Контактна інформація:

Місце проживання: 18000 м. Черкаси, вул. Невського 27, кв. 9
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: Отримати посаду директора магазину

Навчання:

2005 – 2008 Магістр (Керівник з управління проектами та програмами)
Черкаський державний технологічний університет (заочна форма навчання)

2007 – 2008 Спеціаліст (Еколог)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

2003 – 2007 Бакалавр (Екологія та охорона навколишнього середовища)
Черкаський державний технологічний університет (денна форма навчання)

Досвід роботи:

16.06.2008 – Торговий представник
02.07.2008 ТОВ «Ходак»


Обов’язки: моніторинг та контроль товару, аналіз, робота з фінансовими документами та замовниками.

07.08.2008 – Товарознавець відділу логістики
30.01.2009 ТОВ «Богдан-Логістик»


Обов’язки: контроль попиту на товари, планування товарообігу, робота з замовниками.

25.07.2009- Спецiалiст з продажiв (в.о адмiнiстратора)
24.02.2014ДП «Адідас-Україна»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса, контроль товарів, формування звітів, робота з фінансовими документами, проведення iнвентаризацiй.

01.07.2014-Спецiалiст з продажiв
31.08.2014ТОВ «Колінз»

Обов’язки: ведення складу, управління персоналом, робота з замовниками, робота з 1С: приход, збут товару, каса.

01.09.2014- Менеджер з продажу
10.01.2016ТОВ «Окта»

Обов’язки: робота з замовниками, укладання договорів, контроль своєчасних розрахунків замовників, формування звітів, пошук нових клієнтів, аналіз ринку для подальшого формування плану продажу, робота з фінансовими документами, робота з 1С: приход, збут товару.




2017Адміністратор магазинів взуття

Обов’язки:
Управління персоналом;
Контроль проведення інвентаризацій;
Робота з програмою 1С;
Установка планів продажу;
Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей;
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін;
Контроль своєчасного поповнення запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання;
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням, та прийняття обгрунтованих рішень;
Прийняття заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців;
Раціональне розміщення продавців, касирів на робочих місцях;
Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт та правил внутрішнього трудового розпорядку;
Підготовка пропозицій щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників;
Інформування керівництва про наявні недоліки;
Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва щодо торговельного обслуговування населення.



Додаткова інформація:

Рівень володіння ПК: досвідчений користувач MS Office (Word, Excel),
Електронна пошта, Internet, програмні продукти
1C 7.7, 1С 8,

Володіння мовами: німецька – середній
українська, російська – експерт.

Водійське посвідчення: категорії «А,В,С»

Шкідливі звички: не маю.

Професійні якості:
•відповідальне, ініціативне відношення до роботи,
•розстановка пріоритетів, оперативна обробка даних,
•комунікабельність,
•стресостійкість.
•вміння вирішувати конфліктні ситуації в колективі та з покупцями.

Особисті якості:
•амбіційність,
•прагнення до особистісного розвитку.

Що для мене важливо в новій роботи: хочу працювати в сучасній компанії, де процвітає організація праці та її справедлива оцінка, трудова етика та дисципліна, командний дух в колективі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: