Вікторія
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, оператор, диспетчер
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 58 years
- City:
- Kryvyi Rih
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4199545
Work experience
Секретар (головного лікаря)
from 12.2017 to 09.2019
(1 year 9 months)
КНП "Криворізький районний ЦПМСД" КРР ДО, Криворізький район (надання первинної медико-санітарної допомоги)
Робота з електронною поштою;
- приймання та перерозподіл телефонних дзвінків.
- формування документів на розгляд та підпис керівнику, доведення до виконавців з наступним контролем за кожним документом окремо;
- ведення реєстраційних журналів;
- відряджень, складання відповідних наказів;
- складання наказів і ведення реєстру наказів з основної діяльності підприємства;
- складання листів (ділове листування), звернення громадян тощо;
- складання номенклатури справ;
- формування справ, збереження архіву;
- збір та узагальнення оперативнї інформації (щоденно, щотижнево, щомісячно);
- організаційні роботи щодо нарад та web конференцій;
- виконання особистих доручень керівника в рамках компетенції.
Досвід роботи при неодноразовій зміни керівника та реорганізації підприємства. Досвід роботи з документами і людьми в напрямку - медицина.
Завідуюча канцелярією, секретар керівника
from 11.2011 to 12.2017
(6 years 1 month)
ТОВ "ВП" ПЕРЕРОБНИК ", Кривий Ріг(Криворізький район,с. Коломійцеве) (переробка, зберігання зернових)
- Ведення вхідної/вихідної кореспонденції, скерування отриманої інформації між керівниками підрозділів підприємства;
- контроль документообігу;
- ведення реєстраційних журналів;
- оформлення відряджень;
- приймання /відправка поштової кореспонденції;
- робота з електронною поштою (ділове листування);
- приймання та перерозподіл телефонних дзвінків;
- ведення реєстру та контроль проходження договорів;
- формування та збереження архіву;
- організаційні роботи щодо збору нарад,зустрічей відвідувачів;
- виконання доручень, завдань і функцій в рамках посади.
Досвід роботи без втрати ефективності при неодноразової реорганізації підприємства. Досвід в организації зустрічей керуючих Холдигу, інвесторів, керівників вищої ланки, переверяючих та контролюючих органів.
Інженер-будівельник
from 07.2004 to 11.2011
(7 years 4 months)
Будівельно - монтажне управління ЗАТ "ПЕРЕРОБНИК", Кривий Ріг (Криворізький район,с. Коомійцеве) (подрядчик по строительству объектов)
Інженер-будівельник
з 07.2004 по 11.2011 (7 років 4 місяці)
Будівельно - монтажне управління ЗАТ "ПЕРЕРОБНИК" (підрядник з будівництва об'єктів)
Куратор з будівництва ТРК "БЛОКБАСТЕР" м. Киев
За період роботи систематизовано документообіг з будівництва об'єкту, забезпечено контроль діяльності за договорами: виконання робіт, взаєморозрахунки, дотримання термінів виконання, щоденна робота щодо актуалізації підлеглим договорам документам: графіками виробництва, кошторисної документації, актів, довідок тощо). Частково - організація з кадрової роботи будівництва об'єкта. Ведення переговорів з постачальниками. Досвід роботи в умовах нестабільного робочого дня.
Education
Криворізький технікум экономіки та управління
Фінанси підприємства, Кривий Ріг
Unfinished higher, from 2001 to 2002 (9 months)
Незакінчена вища
Криворізький технікум економіки та управління, Фінанси підприємства, Кривий Ріг. (З 09.2001 по 06.2002 р)
Диплом перепідготовки, на базі Криворізького технікуму економіки та управління (час навчання 1981-1985 рр.- кваліфікація "Технік технолог приготування їжі").
Knowledge and skills
Additional information
уміння:
• планувати і грамотно організовувати робочий час;
• детально опрацьовувати поставлене завдання, контролювати хід виконання;
• працювати з великим обсягом інформації в режимі багатозадачності, розставляти пріоритети у виконанні;
• доводити поставленї завдання до кінцевого результату;
• працювати як в команді так і самостійно.
•Швидко адаптуюся в освоєнні нового в роботі.
Маю прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
- Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, порядність, дисциплінованість. Маю навички самоорганізації. Вмію логічно мислити, приймати обдумані рішення, розділяти ділові та дружні стосунки, настояти на своєму, не відступати перед труднощами, маю позитивне ставлення до життя.
Similar candidates
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
Kryvyi Rih
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
16000 UAH, Kryvyi Rih
Секретар, діловод, офіс-менеджер, помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів
Kryvyi Rih
Деловод, помощник руководителя, администратор, офисный работник, инженер
18000 UAH, Kryvyi Rih
Адміністратор, діловод, секретар, помічник директора
Kryvyi Rih
Помощник руководителя, менеджер
Kryvyi Rih, Remote