• PRO

Андрій

Менеджер інтернет-магазину

Considering positions:
Менеджер інтернет-магазину, Керівник кол-центру
Employment type:
full-time
Age:
37 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник контактного центру

from 06.2024 to 12.2024 (6 months)
Центр, національний оператор з безпеки, Одеса (Охорона, безпека)

Обов'язки:
- Організація та забезпечення безперервної роботи всіх підрозділів КЦ (колл-центр, чергова частина, технічна підтримка, екстрена лінія, менеджери з продажу);
- Аналіз існуючих робочих процесів, алгоритмів та інструкцій, їх отимізація, скасування, створення нових;
- Розробка усієї документальної бази та підготовка до запуску нового напрямку діяльності компанії "Екстрена лінія".
- Прослуховування та виявлення помилок у розмовах співробітників КЦ, надання зворотного зв'язку щодо покращення якості роботи;
- Розробка тестових завдань для перевірки рівня знань співробітників КЦ;
- Розслідування ситуацій у випадку скарг, надання результатів керівництву компанії та клієнтам;
- Розробка різноманітних акційних пропозицій, плану розсилок та додаткових продажів (задля збільшення рівня продажів компанії);
- Створення скриптів розмов з клієнтами та опис продуктів, які продаємо для менеджерів з продажів;
- Ведення статистики за результатами роботи співробітників КЦ;
- Пошук, відбір, тестування кандидатів на вакантні позиції КЦ;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників КЦ.

Досягнення:
- Реалізував проект нового напрямку діяльності компанії "Екстрена лінія". Розробив усю документальну базу проекту (дорожнья карта, алгоритми та правила обслуговування, показники ефективності проекту, профілі посад, система мотивації, система оцінки розмов, плани адаптації та навчань, скрипти розмов тощо), побудував технологічні процеси, підібрав та навчив персонал.
- Автоматизував виконання певних задач, які виконував колл-центр, чим значно знизив навантаження на операторів, що в свою чергу призвело до покращення рівня обслуговування та зменьшення кількості скарг.

Керівник контакт-центру

from 09.2022 to 02.2023 (5 months)
Arber, Одеса (Легка промисловість)

Обов'язки:
- Контроль якості роботи менеджерів КЦ;
- Розробка інструкцій та оптимізація процесу роботи менеджерів КЦ по різним проектам;
- Ведення звітності по результатам роботи персоналу КЦ;
- Контроль комунікації з клієнтами через різні канали (соціальні мережі, месенджери, чат-бот, електронна пошта);
- Пошук та відбір кандидатів на вакантні позиції КЦ;
- Навчання та адаптація нових співробітників;
- Робота над виявленням причин та зменшенням кількості анульованих замовлень та повернень;
- Вирішення спірних ситуацій з клієнтами.

Досягнення:
- Запустив проект по поверненню "клієнтів компанії, що йдуть";
- Запустив проект з моніторингу індексу споживчої лояльності (NPS) клієнтів компанії та збору зворотного зв'язку про якість товару та роботи персоналу роздрібних магазинів;
- Знизив кількість повернень по замовленням інтернет-магазину на 10%;
- Удосконалив схему повернення коштів клієнтам;
- Впровадив бази знань по проектам КЦ.

Провідний спеціаліст відділу з організації охорони Південного регіону

from 01.2020 to 09.2022 (2 years 8 months)
НЕК "Укрернерго", Одеса (Енергетика)

Обов'язки:
- Формування бюджету витрат відділу на рік;
- Підготовка звітів щодо використаних відділом коштів;
- Обробка рахунків за надані підрядниками послуги охорони об'єктів;
- Участь в укладанні договорів з підрядними організаціями;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників відділу;
- Ведення документообігу відділу;
- Ведення внутрішнього та зовнішнього листування відділу (листи, звіти, запити, довідкова інформація тощо);
- Створення інструкцій по пропускному режиму;
- Оформлення перепусток для співробітників компанії та підрядних організацій (програмування карт СКУД);
- Підготовка тестових завдань для перевірки знань персоналу охорони підрядних організацій;

Досягнення:
- Провів аналіз ринку охоронних послуг та розрахував економічний ефект від переходу з чинної системи охорони об'єктів до альтернативних.

Менеджер з контролю якості роботи операторів

from 06.2018 to 11.2019 (1 year 5 months)
ICS колл-центр, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- Прослуховування та виявлення помилок у розмовах операторів КЦ;
- Створення скриптів розмов та чек-листів для оцінки розмов по різним проектам КЦ;
- Надання зворотного зв'язку операторам та їх керівникам за результатами оцінок розмов;
- Формування рекомендацій для покращення якості роботи операторів;
- Ведення статистики за результатами роботи операторів;
- Розробка тестових завдань для перевірки рівня знань операторів КЦ.

Менеджер з персоналу-контролер

from 09.2017 to 03.2018 (6 months)
Компанія "Top Waffle", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- Розробка профіля посади для найму персоналу у компанію;
- Пошук, відбір, проведення співбесід на вакантні позиції в компанії;
- Розробка та проведення анкетування для виявлення рівня задоволеності персоналу закладів компанії;
- Розробка посадових інструкцій співробітників компанії;
- Розробка системи мотивації адміністраторів закладів;
- Ведення особових справ співробітників компанії;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників офісу;
- Щоденна перевірка фотозвітів закладів компанії, контроль чек-листів чистоти закладів;
- Адміністрування офісу компанії (забезпечення наявності всіх необхідних засобів для нормального функціонування офісу компанії);
- Складання звітів по виконаним завданням співробітниками компанії та облік штрафних балів відповідно до системи мотивації;
- Налаштування програми з обліку робочого часу (Yaware) для офісних співробітників компанії та формування відповідних звітів;
- Відкриття/закриття доступу до засобів комунікацій компанії.

Досягнення:
- Розробка та впровадження бізнес-процесів відбору, адаптації, навчання та звільнення персоналу;
- Розробка та впровадження інструменту для відстеження рівня задоволеності клієнтів обслуговуванням у закладах компанії.

Заступник керівника колл-центру

from 06.2013 to 05.2016 (2 years 11 months)
Яндекс.Україна, Одеса (IT)

Обов'язки:
- Розробка системи контролю якості роботи контакт-центру Яндекса та зовнішнього контакт-центру;
- Контроль якості роботи операторів та менеджерів з контролю якості контакт-центру Яндекса;
- Проведення оцінок якості даних "Яндекс.Карт" та конкурентів за різними методиками;
- Оптимізація інструкцій та процесу проведення оцінок якості даних "Яндекс.Карт";
- Управління групами (офісних та надомних) операторів та менеджерів з контролю якості КЦ;
- Побудова квартальних графіків завантаження задачами менеджерів з контролю якості КЦ;
- Надання зворотнього зв'язку операторам та менеджерам з контролю якості роботи КЦ щодо покращення їх роботи, а також поточним робочим питанням;
- Ведення звітності за результатами роботи персоналу КЦ;
- Пошук, відбір, тестування кандидатів на вакантні позиції контакт-центру Яндекса та зовнішнього контакт-центру;
- Навчання та адаптація нових співробітників;
- Взаємодія із групою контент-менеджерів з питань покращення рубрикатора "Яндекс.Карт".

Досягнення:
- Розробив профіль посади оператора КЦ, який допоміг знизити відсоток плинності серед нових співробітників на 40%;
– Розробив алгоритм, інструкції роботи та скрипт для нового проекту з обробки «холодної бази», який дозволив збільшити точність роботи операторів з 60% до 90%;
- Робота одночасно з кількома проектами з результативністю на 5-7% вище за необхідний рівень;
- Впровадив бази знань по проектам КЦ;
- Налагодив канал надходження клієнтів через КЦ у відділ продажу;
- Результат особистісної оцінки за методикою оцінки персоналу «360 градусів» понад 85%.

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення

from 07.2012 to 05.2013 (10 months)
Яндекс.Украина, Одеса (IT)

Обов'язки:
- Продзвін, уточнення та оновлення контактних даних організацій на Яндекс.Картах;
- Робота із запереченнями клієнтів.

Досягнення:
- Одні з найкращих показники серед операторів КЦ по обсягам виконаних задач та якості роботи;
- Одні з найкращих показників за результатами регулярних перевірок знань діючих інструкцій та правил роботи (понад 95%).

Продавець-консультант

from 07.2011 to 10.2011 (3 months)
Магазин "FoxMart", Одеса (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
- Консультація відвідувачів магазину;
- Робота з запереченнями клієнтів;
- Оформлення покупок.

Education

Одеська Національна Академія Харчових Технологій (ОНАХТ)

Менеджмент та маркетинг (ступінь магістра), Одеса
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Additional education and certificates

"Стань junior project manager" від компанії Attract Group Outsource Web Development

2 месяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • CRM
  • Google Docs
  • Jira
  • Confluence
  • АСКОД
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

У резюме не зазначений досвід роботи "Менеджером з обслуговування" протягом 7 місяців у 2023 році у компанії, яка займається керуванням нерухомістю, щоб не збільшувати об'єм резюме описом досвіда дуже схожим із досвідом у компанії "Укренерго".

Готовий розглядати посаду заступника керівника та супервайзера колл-центру.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: