Resume from February 8, 2024 PRO

Євгенія

Project-менеджер, асистент керівника

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор офіса

from 03.2019 to now (5 years 2 months)
ТОВ "Атлас Копко Україна", Київ (Компресорне обладнання)

Рецепція, офіс-менеджмент:
Прийом вхідних дзвінків, телефаксів, поштової кореспонденції і направлення отриманої інформації відповідним співробітникам;
Організація ділових поїздок;
Організація подорожей для відвідувачів - замовлення готелів, таксі, конферец залів;
Розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами ДХЛ, Нова пошта та ін.
Замовлення всього необхідного для забезпечення роботи офісу і контроль своєчасної доставки;
Організація зустрічей, нарад, семінарів;
Переклад документів, електронної пошти (англійська/ російська / українська);
Робота з документацією (архівація документів: збір / систематизація / зберігання і т.п.);
Корпоративна комунікація:
Організація різних маркетингових заходів (виставки, ярмарки, демонстрації продукції і т.п.)
Організація корпоративних заходів (замовлення подарунків, організація трансферу, організація проживання учасників, пропозиції по локації, наповнення програми, активностей)
Підтримка локального веб-сайту.
Корпоративний автотранспорт:
Відстеження і своєчасне оновлення баз даних по корпоративному автотранспорту, підготовка звітів по використанню корпоративного автотранспорту з визначеною періодичністю та за запитом,
Перша контактна особа для водіїв, лізингових, сервісних та інших компаній, пов'язаних з корпоративним автопарком,
Адміністрування документації, що стосується лізингу та утримання власних автомобілів (лізингові рахунки, рахунки за пальне, рахунки за ремонт тощо),
Координація діяльності лізингових та інших компаній, пов'язаних з утриманням парку корпоративного авторанспорту,
Організація роботи з постачальниками автосервіса,
Інші види діяльності, пов'язані з управлінням парком автотранспортних засобів.
Закупівлі (адміністрування та постачання):
Підбір та робота з постачальниками по закупівлям у відповідності до потреб бізнесу, порівняння витрат (зменшення витрат), якості (відповідність вимогам) і наявності сервісного обслуговування (доступність і управління ризиками).
Адміністрування процесу обробки замовлення ініціаторів запупівель, ведення повного циклу закупівель (P2P), перевірка доступності, комплектації і своєчасного постачання товарів / послуг,
Написання та підтвердження Політики щодо корпоративних закупівель,
Впровадження та забезпечення роботи процедур і процесів по закупівлям, консультування співробітників щодо закупівлі товарів і послуг.
Постійний моніторинг ринку постачальників, забезпечення співпраці з найбільш привабливими постачальниками товарів і послуг за критеріями ціна \ якість.
Організація тендерів та конкурсних заходів, оцінка пропозицій. Проведення переговорів з постачальниками за вартістю, умов оплати і строків доставки, забезпечення для компанії кращих тарифів, цін, а також якості.
Створення необхідних для бізнесу баз даних на паперових або електронних носіях (напр. База договорів). Ведення баз даних, регулярне оновлення інформації.
Ведення обліку укладених договорів.

Секретарь

from 04.2014 to 11.2017 (3 years 7 months)
Текро, ТОВ, Киев (Оптовые продажи, сельское хозяйство)

Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
Планування, організація відряджень співробітників, складання кошторисів, робота з наказами та посвідченнями
Організація заходів,
Забеспечення життєдіяльності офіса.
Прийом і розподіл внутрішніх дзвінків і повідомлень,
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією і внутрішніми документами.

Асистент керівника

from 01.2009 to 12.2013 (4 years 11 months)
Укртур компания, Киев (турізм)

Планування робочого дня керівника.
Виконання особистих доручень керівника компанії.
Прийом / розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.) робота з ПК та оргтехнікою консультування клієнтів в телефонному режимі, прийом відвідувачів

Education

НПУ ім. М. П. Драгоманова.

Логопедія, Київ
Higher, from 2018 to 2019 (1 month)

Курси підвищення кваліфікації з логопедії.

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти., Киев
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Кваліфікація - Дефектолог (олигофренопедагог) по роботі з дітьми дошкільного, шкільного віку, соціальний працівник реабілітаційних центрів, логопед, вихователь.

Additional education and certificates

Курси англійської мови Speak Up

2013-2015 рр.

Навчальний центр "Терра"

2009 (6міс.)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Хороші навики комунікації; налаштованість на результат; здатна

Language proficiencies

English — average

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: