• PRO

Hanna

Бухгалтер, 40 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

MITARBEITERIN RECHNUNGSWESEN

from 07.2022 to 03.2024 (1 year 8 months)
ipso Bildung AG, Elisabethenanlage 9, 4051 Basel, Basel (Образование, наука)

- Unterstützungsarbeiten bei Zwischen und/oder Jahresabschlüssen.
- Prüfung, Kontierung, Scann und verbucht die laufenden Kreditorenrechnungen.
- Verarbeitung die laufenden Debitoren Importe sowie allfälligen Stornos.
- Selbständige Erstellung der Zahlläufe.
- Verarbeitung die laufenden Bankbewegungen, inklusive Download und
Gutschriftenzuweisungen.
- Erstellung manuelle Zahlungen im Onlinebanking und Informierung die Visumsgeber.
- Kontrollierung und Abstimmung die Bankkonti
- Kontrollierung und Bereinigung Buchhaltungskonten.
- Direkten Kontakt mit internen/externen Quellen zur Erfüllung die Abklärungen.
- Allfällige Arbeiten, die in Verbindung stehen mit Buchhaltungsarbeiten.
- Bearbeitung vorrechtliche und rechtliche Korrespondenz.
- Telefonischen und schri lichen Kontakt mit Ämtern, Kunden, Schuldnern und
Drittpersonen sowie mit ausländischen Partnern.
- Überwachung die Zahlungseingänge.
- Unterstützung beim Liquiditätsmanagement.
- Unterstützung bei einer allfälligen Integrierung von neuer Software, testet
allfällige Updates oder Fehlerbehebungen.

KAUFMÄNNISCHE MITARBEITERIN IN DER BUCHHALTUNG

from 07.2021 to 07.2022 (1 year)
Sugro AG, Sevogelstrasse 21, 4052 Basel, Basel (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

- Kontrolle und Verbuchung der Kreditorenrechnungen
- Abwicklung des Kreditorenzahlungsverkehrs
- Bereinigung und Abstimmung der Kreditorenkonti
- Pflege der Stamm- und Überweisungsdaten
- Verarbeitung der Debitoren-Stammdaten
- Pflege der Debitoren-Stammdaten
- Allfällige weitere administrative Aufgaben je nach Bedarf

Бухгалтер(Buchhalterin)

from 12.2019 to 06.2021 (1 year 6 months)
Riverman Cruises GmbH, Oberwilerstrasse 40b,4106 Therwil, ,Schweiz (Туризм)

- Бронювання вхідних платежів та звірка
Дебіторська заборгованість, звірка рахунків
- Контроль, присвоєння рахунків та бронювання кредиторської заборгованості (рахунки-фактури)
- Обробка декларацій з ПДВ (CH, DE, NL, AT, HU)
- Перевірка та оприбуткування касової книги (євро)
- підготовка документів до річної фінансової звітності,
Щоквартальне закриття (CH, DE, NL) та щомісячне закриття (DE)
- загальні адміністративні завдання

- Verbuchung der Zahlungseingänge und Abstimmen der
Debitorenkonten, Abstimmung der Konti
- Kontrolle, Kontierung und Verbuchung von KreditorenBelegen (Rechnungen)
- Bearbeiten der MwSt.-Abrechnungen (CH, DE, NL, AT, HU)
- Kontrollieren und buchen des Cash-Buches (EUR)
- Vorbereiten der Unterlagen für den Jahresabschluss,
Quartalsabschluss (CH, DE, NL) und Monatsabschluss (DE)
- allgemeine administrative Aufgaben

Бухгалтер 1-ї категорії Відділу бухгалтерського та податкового обліку

from 05.2011 to 12.2014 (3 years 7 months)
ПАТ "УСК" ГАРАНТ-АВТО", Киев (Страхова діяльність)

Бухгалтер 1-ї категорії
Відділу бухгалтерського та податкового обліку
Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
- формування податкових накладних з податку на додану вартість за результатами діяльності Компанії;
- формування рахунків - фактури;
- формування та надання орендарям актів виконаних робіт;
- формування та перевірка Актів звіряння розрахунків з контрагентами;
- формування Реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
- формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
- формування та подання звітності щодо земельного податку за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- формування та подання звітності щодо екологічного податку в регіони за місцем реєстрації юридичної особи як основного платника податків в регіонах за місцем реєстрації підрозділів Компанії;
- оформлення та підписання з податковими службами Договорів про визнання електронних документів;
- формування та подання звітності щодо податку за спеціальне використання водних ресурсів по Головному офісу.

Управління бухгалтерського обліку та податкової звітності

from 08.2008 to 02.2011 (2 years 6 months)
ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ» (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Фахівець відділу бухгалтерського обліку та податкової звітності
Обов'язки:
-складання і ведення архівів документів дня;
-ведення «Реєстру виданих та отриманих податкових накладних»;
- контроль своєчасного отримання податкових накладних від постачальників;
-виписування податкових накладних по податковим операціям;
-формування та своєчасне подання в податкові органи декларації «Про податок на додану вартість», з розшифровками;
-складання Звіту «Про суми пільг в оподаткуванні юридичних та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності», Форма № 1-ПП;
-формування Звіту «Про виплачені доходи, утримання та внесення до бюджету податку на прибуток нерезидентів»;
-складання розрахунку Земельного податку та формування «Податкової декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності»;
-формування Розрахунку за забруднення навколишнього природного середовища;
-складання Розрахунку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин та механізмів;
-здійснення оформлення, реєстрації Доручень на отримання матеріальних цінностей та контроль за їх використанням;
-ведення Журналу реєстрації Доручень;
-оформлення пакетів документів на оформлення по представницьким витратам;
-оформлення та відображення в обліку операцій, зв’язаних із спонсорською та благодійною діяльністю від імені Банка;
-надання іншої звітності за вимогою податкових органів та зовнішніх аудиторів.

Управління контролю за фінансовими установами та операціями в сфері ЗЕД

from 11.2007 to 07.2008 (8 months)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Відділ контролю за операціями в сфері ЗЕД)

Головний державний податковий ревізор-інспектор ІІ рангу
Обов'язки:
-перевірка зовнішньоекономічної діяльності підприємств, товариств, суб`єктів підприємницької діяльності;
-перевірка Договорів, укладених з нерезидентами, та Додаткових угод по ним.
-перевірка та контроль здійснення правильних та своєчасних операцій по експорту – імпорту товарів або послуг підприємств, товариств та суб`єктів підприємницької діяльності;
-складання Актів або Довідок по закінченню кожної податкової перевірки.

Відділ масово–роз'яснювальної роботи та звернень громадян

from 07.2007 to 11.2007 (4 months)
ДПІ у Подільському районі м. Києва (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Старший державний податковий інспектор ІІІ рангу


Обов'язки:
-роз'яснювання податкового законодавства (Податок на додану вартість, Єдиний податок, Податок з доходів фізичних осіб);
-консультаційна допомога платникам податків, по заповненню податкової звітності;
-проведення семінарів та тематичних зустрічей з платниками податків, по роз’ясненню податкового законодавства.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Higher, from 2006 to 2007 (10 months)

Отримана кваліфікація: спеціаліст за напрямком „Фінанси”

Національний університет державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Економіка та підприємництво», Ірпінь
Higher, from 2004 to 2006 (1 year 10 months)

Отримана кваліфікація: бакалавр за напрямком «Економіка та підприємництво»

Київський фінансово–економічний коледж Академії державної податкової служби України

Навчання за спеціальністю «Фінанси», Ірпінь
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (2 years 10 months)

Отримана кваліфікація: молодший спеціаліст за напрямком „Фінанси”.

Additional education and certificates

Deutsch Standartkurs A1 - B2

2016 - 2019

Zertifikat telc Deutsch B1 (Council of Europe level B1)

23.06.2018

Vorkurs Finanzbuchhaltung Modul 1: Einführung (Handelsschule KV Basel AG)

2020, 1 місяць

Zertifikat telc Deutsch B2 (Council of Europe level B2)

21.09.2019

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Windows
  • Робота з оргтехнікою
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Бест-Звіт
  • Законодавство України
  • Ведення звітності
  • Документообіг
  • Операційні системи
  • АБС

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — fluent
  • German — fluent

References

Herr Hakan Özdal

Herr Hakan Özdal

Regionalleiter, HARDWORKER Schweiz AG

Contact details are hidden

Additional information

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Оперативність, відповідальність, вміння планувати роботу;
• Вміння працювати самостійно та в колективі;
• Самоконтроль та організованість;
• Вміння швидко вчитися новому;
• Чесність, комунікабельність, ініціативність, пунктуальність;
• Стійкість до стресів.

ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ

• Психологія;
• Філософія;
• Сучасна література;
• Подорожі;
• Заняття спортом (волейбол, сучасні спортивні танці);
• Театри та кінотеатри;
• Музеї та тематичні виставки.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: