Resume from March 21, 2023 PRO

Алена

Аккаунт-менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами/Керівник проекту

from 06.2022 to now (1 year 11 months)
Propaganda Solutions GMBH, Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

Propaganda Solutions - це агенція, яка фокусується на творчому людському досвіді, що підсилюється на технологічних платформах за допомогою штучного інтелекту. Основні послуги: стратегія, дизайн, розробка, маркетинг та наука про дані. Я працювала з командою та клієнтом над створенням маркетингової стратегії, креативного контенту, корисних веб-сайтів та визначенням завдань, необхідних для їх реалізації.
Моїми основними обов'язками були:
-Забезпечення задоволеності клієнтів запропонованими маркетинговими кампаніями;
-Співпраця з копірайтерами та графічними дизайнерами для створення рекламного контенту;
-Співпраця з командою розробників з питань, що належать до розробки;
-Постановка завдань в CRM та управління календарем завдань, планування дедлайнів;
-Проведення зустрічей з командою та клієнтами;
-Звітність за допомогою Google Docs;

Виконавчий асистент

from 03.2022 to 06.2022 (3 months)
Tempesta Media, Інші країни (Маркетинг, реклама, PR)

Tempesta Media - це постачальник послуг з управління цифровим маркетингом, орієнтований на такі галузі, як бізнес-послуги, охорона здоров'я та фінансові послуги. Основні послуги: контент, соціальні мережі, електронна пошта, SEO та інфлюенсер-маркетинг.
Моїми основними обов'язками були:
-Бронювання міжнародних подорожей/заходів;
-Підготовка офіційних листів, електронних листів та іншої кореспонденції;
-Підготовка презентацій для клієнтів у форматі PowerPoint;
-Відвідування зустрічей з клієнтами та надання детальних звітів про зустрічі;
-Введення в курс справи нових співробітників;
-Робота з соціальними мережами (розміщення контенту в LinkedIn, Twitter, Facebook та інших);
-Координація внутрішніх процесів співбесіди та найму потенційних нових співробітників;
-Розміщення контенту/постів у блозі на сайті компанії;
-Проведення маркетингових досліджень та аналізу ринку для оцінки тенденцій, впізнаваності бренду та конкурентних підприємств;
-Моніторинг бюджетів шляхом порівняння та аналізу фактичних результатів з планами та прогнозами;

Аккаунт менеджер

from 08.2020 to 02.2022 (1 year 6 months)
DimDim App, Киев (IT)

DimDim - це онлайн сервіс для розміщення та пошуку
оголошень на всіх сайтах і порталах нерухомості в Україні.
DimDim створений для комфортної взаємодії всіх
учасників ринку: компаній-забудовників, покупців,
орендарів, власників і агентств нерухомості.

Моїм основним завданням було:
-якісний супровід контрагентів протягом усього періоду надання послуг;
-документально-операційний супровід продажів;
-збір необхідної інформації для запуску рекламних кампаній на платформі;
-узгодження рекламних креативів з клієнтами;
-ведення внутрішньої адмін системи платформи;
-ведення звітності;
-робота з якістю надання послуг у сфері лідогенерації;
-робота із запереченнями щодо якості та кількості наданих послуг з метою утримання клієнта та подальшої співпраці;
-контроль і ведення архіву договорів;
-додаткові продажі чинним клієнтам;
-координація запуску рекламних кампаній, створення особистих кабінетів;
-контроль оплат;
-ведення бази даних клієнтів у CRM;
-підготовка комерційних розрахунків/калькуляцій для клієнтів;

Бізнес-асистент і рекрутер

from 07.2019 to 06.2022 (2 years 11 months)
Propaganda Solutions Gmbh, Berlin (Маркетинг, реклама, PR)

Propaganda Solutions - це цифрова агенція, яка працює на перетині бізнесу, креативу, технологій та очікувань клієнтів, щоб розвивати можливості для впливу та зростання.
Моїми основними обов'язками були:
-рекрутинг IT спеціалістів, онбоардинг, та їхня адаптація;
-підготовка звітів для клієнтів компанії;
-ведення сторінок клієнтів у FB,Instagram,Linkedin;
-управління support chats;
-розподіл завдань усередині команди;

Асистент начальника відділу ЗЕД

from 03.2018 to 09.2018 (6 months)
МIК ООО, Запоріжжя (Легка промисловість)

MIK - це компанія, яка виробляє робочий одяг, корпоративний одяг, одяг для силових структур. Виробництво засобів захисту органів дихання, полімерних, сублімаційних та ватинових виробів.
Моїми основними обов'язками були:
-переклади презентацій/статей/технічної документації на/з англійської мови, англомовної версії сайту;
-забезпечення участі в діловому листуванні з іноземними клієнтами;
-формування і розширення кола зарубіжних партнерів по бізнесу;
-супровід зустрічей і ведення переговорів із зарубіжними партнерами та укладення договорів;
-концепція розвитку, маркетинг;
-аналіз зовнішнього ринку;
-підготовка до участі у виставці;
-підготовка та контроль експортно-імпортної документації;

Менеджер з адміністративної діяльності

from 12.2015 to 03.2018 (2 years 3 months)
АПГК Днепровская, Запорожье (Сільське господарство, агробізнес)

ТОВ "Дніпровська" - ключова компанія аграрного бізнесу України. Вертикально інтегрована компанія, що об'єднує діяльність підприємств, розташованих у Дніпропетровській та Запорізькій областях. Основними видами діяльності є: птахівництво, рослинництво, промислова переробка сільськогосподарських культур.
Моїми основними обов'язками були:
-переклад з іноземної мови документів, ділової інформації, текстів, пов'язаних з діяльністю Компанії, зовнішньоекономічних договорів та угод, документів з експортно-імпортних операцій, ведення листування з іноземними партнерами та компаніями;
-усний переклад;
-організація відряджень і ділових поїздок;
-організація та участь у ділових зустрічах і переговорах, їх документальне оформлення, аналіз результатів ділових зустрічей;
-організація прийому делегацій, партнерів. У разі необхідності - усний переклад;
-консультативна та інформаційна підтримка співробітників Компанії;
-адміністрування процесів і проєктів;
- складання архіву;
- ведення первинної документації та контроль платежів;
- приймання та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції/документації/інформації/звіти, направлення її до відповідних структурних підрозділів Компанії;
- відповідно до процедур з контролю документообігу Компанії/нормативних документів, реєстрація договорів у програмі 1С;
- здійснення контролю над виконанням документації;
- використовуючи електронну систему управління документообігом, здійснення відправки технічної/проєктної документації відповідно до вимог списків розсилки/запитів співробітників, що працюють за проєктом.
- забезпечення збереження всієї службової документації, що проходить, незалежно від типу носія (електронний/паперовий).

Перекладач (відділ перекладів)

from 07.2014 to 05.2015 (10 months)
ТОВ "Рем-Юг", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виконання письмових перекладів кореспонденції, а також комерційних і технічних документів.

Education

ЗНУ (Запорізький Національний Університет)

Гуманітарний факультет, спеціальність – перекладач технічної літератури, Запоріжжя
Higher, from 2015 to 2016 (1 year)

Магiстратура

ЗНТУ (Запорізький Національний Технічний Університет)

Гуманітарний факультет, спеціальність - перекладач технічної літератури та філолог англійської та німецької мови, Запоріжжя
Higher, from 2010 to 2014 (4 years)

Бакалаврат

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Adobe Photoshop Windows CRM Бітрікс24 amoCRM Trello Figma Jira Slack HubSpot Miro

Language proficiencies

  • English — advanced
  • German — average

References

Рекомендації за особистим запитом

Рекомендації за особистим запитом

Contact details are hidden

Additional information

Є комунікабельною людиною, легко навчаюся, здатна до саморозвитку, самовдосконалення, і ніколи не стою на одному місці, моя діяльність багатогранна. Вмію працювати в команді, стресостійка, організована і відповідальна. Володію хорошими аналітичними та організаційними здібностями. Здатна працювати в умовах необхідності дотримання жорстких термінів.
Просунутий користувач ПК.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: