Resume from February 8, 2024 PRO

Оксана

Оператор 1С, офис-менеджер, помічник бухгалтера

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник менеджера

from 07.2020 to 04.2021 (9 months)
ТОВ "ТД"АСТРА КОСМЕТИК", Киев (Продаж)

- обробка замовлень і створення видаткових накладних в 1С 8.2;
- виписка первинних документів;
- створення та проведення Податкових Накладних;
- електронний документообіг на COMERCH EDI;
- запис на поставку ;
- зняття товарів з резерву;
- вивантаження і відправка накладних з 1С покупцеві (на електронну поштову адресу);
- відправка номера декларації Нової Пошти клієнту на отримання товару;
- створення Експрес-Накладних Нової Пошти на відправку;
- специфікація на введення товару в мережу ;
- прайс-лист з логістичними параметрами;
- введення логістичних параметрів і даних по товару;
- створення, оформлення, проведення в 1С - переміщення товарів;
- борги по документам (скан копія, реєстр);
- акти звірок з клієнтом;
- повернення товарів від покупців;
- вміння працювати в ВПР (EXCEL).

Старший обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

from 12.2018 to 06.2020 (1 year 6 months)
ТОВ "ГЮНСЕЛ", Киев (Транспорт, логістика)

- Внесення рахунків на оплату в1С 8;
- проведення надходженнь товарів і послуг;
- оформлення актів звірок;
- акти списання, переміщення, оприбуткування;
- спілкування с постачальниками;
- контроль залишків ТМЦ складу;
- розбирання первинної документації;
- проведення інвентаризації.

Менеджер з адміністративної діяльності (помічник бухгалтера)

from 11.2017 to 12.2018 (1 year 1 month)
ПП " Шостінтербуд", Київ (Товари народного споживання, торгівля)

- прийом замовлень через Exite або електронною поштою, та оперативна обробка заказів в 1С 8.2, 8.3, а також набір заказів через номенклатуру.
- відправка замовлень в роботу;
- оформлення супровідних документів для відвантаження товару, формування і роздруківка видаткових накладних,підготовка сертифікатів до видаткових накладних, оформлення довіреностей, а також ТТН;
- контроль відвантаження та доставки товару;
- відстеження важливої інформації та листів електронною поштою,сканування,рішення в телефонному режимі запитань і ситуацій, що виникли у клієнтів,а також замовлення перевізника Новою Почтою;
- оформлення повернень від покупців в 1С;
- акти списання, переміщення, оприбуткування;
- внесення рахунків на оплату;
- проведення надходженнь товарів і послуг;
- звіти, управлінський облік;
- оформлення актів звірок;
- внесення в базу 1С договорів по новому клієнту;
- контроль залишків ТМЦ складу;
- списання товарів;
- розбирання первинної документації;
- передача документів в ЦО;
- забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, картриджі, вода)

Education

Академія праці соціальних відносин та туризму

Економічний (Фінанси і кредит), Київ
Higher, from 2011 to 2014 (2 years 10 months)

Additional information

Професійни навики та знання: 1C Software, Microsoft Word, Microsoft Windows, Microsoft Office, Microsoft Excel.
Українська — рідна
Англійська — базові знання
Російська — вільно володію

Інше: Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: