Ольга
Адміністратор салону краси, офісу, секретар
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 27 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number, email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4339827
Work experience
Секретар, Начальник відділу закупівель, Фахівець з організації діловодства
from 04.2018 to 04.2022
(4 years)
КП УЗН Солом'янського району, Київ (Благоустрій міста)
Секретар КП УЗН Солом'янського району у період з квітня 2018 - травень 2019
Основні обов'язки посади секретаря:
1) Приймання вхідних дзвінків та здійснення вихідних інформаційних дзвінків.
2) Ведення системи електронного документообігу «АСКОД», в частині прийняття
вхідної документації. Реєстрація вхідної, вихідної документації та поштової
кореспонденції, направлення її у структурні підрозділи.
3) Ведення обліку отриманої і відправленої документації та поштової кореспонденції.
4) Організація графіку приймання відвідувачів керівником, сприяння оперативності
розгляду прохань і пропозицій працівників.
Начальник відділу з проведення тендерних закупівель КП УЗН Солом'янського району у період з травня 2019 - липень 2020
Основні обов'язки:
1) Організація роботи відділу;
2) Проведення тендерних закупівель;
3) Заключення договорів, додаткових угод, оприлюднення інформації4
4) Робота в системі Прозорро;
5) Замовлення товару, перевірка та оформлення накладних;
6) Контроль залишків за договорами;
7) Замовлення бюджетних коштів:
8) контроль за використанням бюджетних коштів.
Фахівець з організації діловодства КП УЗН Солом'янського району
липень 2020 - квітень 2022
Основні обов'язки:
1) Забезпечувати відправку в системі електронного документообігу листів вихідної
кореспонденції, які підписані (електронним цифровим підписом) директором
підприємства, першим заступником директора, заступниками директора.
2) Забезпечувати закриття у системі електронного документообігу контрольних
документів.
3) Перевіряти отримання кореспондентами в системі електронного документообігу,
відправлених листів, та в разі їх відхилення ‑ з’ясовує причини повернення, їх усунення
та здійснює повторну відправку.
4) Готувати проекти відповідей на доручення, листи.
5) Забезпечувати належне зберігання всіх документів підприємства
Адміністратор
from 06.2017 to 04.2018
(10 months)
ТОВ "Неомедік", Київ (Центр УЗД)
Основні обов'язки даної посади у ТОВ "Неомедік" (центр УЗД):
1) запис клієнтів ;
2) розрахунок клієнтів;
3) забезпечення організації всіма необхідними матеріалами для успішної роботи;
4) нарахування заробітної плати лікарям у відповідній системі та передача всієї
необхідної документації бухгалтеру;
Лаборант
from 09.2015 to 06.2017
(1 year 9 months)
ДУІТ, Киев (Освіта, наука)
Education
ДУІТ
Облік і оподаткування, Київ
Higher, from 2014 to 2019 (5 years)
Диплом магістра з відзнакою за спеціальнітю "Облік і оподаткування"
Additional information
-Швидко навчаюсь новому за наявності компетентного наставника;
-Бажання працювати у злагодженому колективі.
Similar candidates
Адміністратор салону краси, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 UAH, Kyiv
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 UAH, Kyiv
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Kyiv
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, магазину, салону
Kyiv, Remote