• PRO

Оксана

HRD, HRBP

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HRD

from 11.2023 to 05.2024 (6 months)
ТОВ "МАТЕРИК" Non-food retail мережа гіпермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

Виявлення необхідності навчання персоналу, 400 співробітників.
Планування і організація внутрішнього навчального процесу.
Розробка методики, підготовка навчальних матеріалів.
Підготовка матеріалів для наповнення бази знань компанії.
Проведення виїзних навчальних тренінгів.
Організація роботи з навчальною платформою Sintegrym.
Проведення навчання, тестування та оцінка результатів.
Участь у розробці стратегії розвитку компанії, розробка HR стратегії.
Забезпечення потреби компанії у персоналі: моніторинг ринку праці,
співпраця з сайтами, підбір, проведення співбесід.
Проведення аналізу та впровадження заходів щодо підвищення рівня
задоволеності, залученості персоналу.
Розробка та регламентація стандартів роботи.

HRD

from 10.2021 to 12.2022 (1 year 2 months)
ТОВ "ЮДЕК", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова HR департаменту з нуля.
Формування HR стратегії розвитку, планування проектів HR відділу.
Планування, залучення та підбір персоналу (формування вакансій, пошук кандидатів, проведення співбесід, складання пропозицій про роботу та ведення звітності).
Розробка проекту Адаптації та наставництва, супровід, оцінка результатів.
Розробка проекту Матриці компетенцій, методик та процедур проведення оцінювання.
Розробка проекту Атестації як передумови формування бюджету посад, розподіл за категоріями.
Розробка проекту Навчання керівників. Тренінгова програма розвитку управлінських компетенцій, оцінка результативності, ротація.
Стандартизація бізнес-процесів, розробка регламентів, програм, шаблонів, комунікаційне забезпечення, контроль дотримання.
Уніфікація бізнес-процесів компанії: нормативи, зони відповідальності.
Формування бюджету посад, розподіл за категоріями.
Постановка та ведення кадрового діловодства.

HR Generalist

from 05.2020 to now (4 years 4 months)
ReSorser, рекрутингова платформа, Київ (Пошук персоналу, HR)

Пошук кандидатів за цільовими аудиторіями.
Скринінг бази резюме.
Розміщення оголошень про вакансію.
Відбір релевантних кандидатів шляхом переговорів.
Проведення інтерв'ю з найбільш релевантними з них.
Тестування кандидатів (за потреби).
Перевірка рекомендацій кандидатів.
Презентація резюме кандидатів з аналізом і висновками.
Координація та організація співбесід з керівником.
Підготовка та розсилка кандидатам пропозицій про роботу.
Супровід під час працевлаштування та гарантійного строку.

HR Generalist

from 02.2019 to 10.2021 (2 years 8 months)
Pulse, маркетингове агенство повного циклу, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Повний цикл HR процесів в проектах JTI, Олейна, МХП.
Рекрутинг: складання профілю посади, розміщення вакансій, відбір кандидатів, співбесіди, оцінка на етапі стажування, адаптація та супровід на випробувальному терміні.
Розвиток: впровадження мотиваційних програм для лінійної команди та керівників. Проведення тестувань за компетенціями, оцінка результатів, аналіз зон зростання. Формування індивідуальних планів розвитку, контроль реалізації.
Навчання: атестація працівників, аналіз результатів, зворотний зв'язок. Впровадження системи наставництва, формалізація процесу передачі знань новим співробітникам.
Ведення звітності по проектам.
Близько 300 співробітників.

HR Generalist

from 11.2016 to 01.2019 (2 years 2 months)
DDK Trading, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук та підбір персоналу, організація циклів процесів рекрутингу.
Побудова програми адаптації, корекція в процесі проведення.
Розробка HR стратегії, формування критеріїв, планування підбору.
Створення комплексу регламентів, контроль їх виконання та актуалізації.
Розробка системи матеріальної мотивації KPI виходячи з цілей компанії.

Керівник відділу персоналу

from 05.2013 to 05.2016 (3 years)
Cuteness, Центр апаратної косметології, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Підбір складу команди. Організація прийому на роботу.
Створення та запуск системи адаптації в компанії.
Регламентування функціоналу співробітників, основних бізнес-процесів.
Розробка системи мотивації, оцінка ефективності роботи персоналу.
Підтримання та розвиток корпоративної культури.

Заступник керівника районної організації ТЧХУ

from 08.2007 to 06.2012 (4 years 10 months)
Товариство Червоного Хреста України, Старокостянтинів (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Гуманітарна допомога вразливим категоріям населення. Психосоціальна підтримка. Надання соціальної та медико -санітарної допомоги під час спалаху в 2009 р. пандемічного грипу А(H1N1).

Education

Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Кадри та управління персоналом, Київ
Higher, from 2022 to 2022 (меньше 1 года)

Підвищення кваліфікації

УМО НАПНУ "Інститут менеджменту та психології"

"Управління персоналом та економіка праці", Київ
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Магістратура,
"Управління персоналом"

Державний заклад вищої освіти "Університет менеджменту освіти"

Психологія, Київ
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Магістр психології. Корпоративний психолог.
Кризове консультування; групове та індивідуальне консультування.

Вінницький медичний коледж ім. академіка Заболотного Д.К.

Сестринська справа, Вінниця
Specialized secondary, from 1994 to 1997 (3 years)

Спеціалізації: педіатрія, хірургія

Additional education and certificates

Курс копірайтингу, онлайн школа, Olga Garkusha, "Пиши просто!"

2021, 6 місяців

УМО НАПНУ (Київ) "Управлінче консультування та психологія організацій"

2018 р.

УМО НАПНУ (Київ) "Психологія кар'єри та ПОПД у колективі"

2018 р.

Сертифікат GEBS "Комунікації в управлінні персоналом"

2019, 1 місяць

Практика психолого педагогічної допомоги "Екофасилітативний підхід"

2016, 2 роки

Українська Спілка Практикуючих Психологів "Гештальт- підхід"

2017, 3 роки

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), підвищення кваліфікації

2022, 3 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Бітрікс24
  • CRM
  • Worksection
  • BAF
  • Google
  • Google Sheets
  • Аналіз стану ринку праці та планування потреби в персоналі
  • Розробка HR стратегії на основі бізнес-плану розвитку компанії
  • Підбор, адаптація, мотивація, оцінка, навчання та розвиток
  • Розробка HR -матеріалів, положень, регламентів, опис бізнес-пр.
  • Кадровий маркетинг
  • Аудит психологічного стану співробітників
  • Тематичні тренінги
  • Проведення тренінгів
  • Google Docs
  • Sintegrym

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: