Resume from May 7, 2024 PRO

Ольга

Менеджер, діловод, спеціаліст, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами

from 12.2023 to 03.2024 (3 months)
Mercedes-Benz, Інші країни (Автобізнес та автосервіс)

Співпраця з україномовними клієнтами щодо обслуговування, ремонту автомобілів у місті Познань, Польща.

Менеджер по роботі з клієнтами

from 12.2021 to 02.2022 (2 months)
Південь-Енерджі, Миколаїв (Енергетика)

Робота з контрагентами і постачальниками електроенергії і газу.

Адміністратор даних

from 11.2020 to 11.2021 (1 year)
ДП "Національні інформаційні системи", Миколаїв (Юриспруденція)

Супровід Єдиних та Державних реєстрів, що належать до сфери діяльності Міністерства Юстиції України,
внесення інформації до баз даних,
надання консультацій по телефону щодо роботи в реєстрах.

Діловод

from 12.2017 to 11.2020 (2 years 11 months)
Управління Держгеокадастру у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

Ведення документообігу організації, підготовка звітів, ведення роботи у програмі "Док Проф", 1С 8.0.

Діловод

from 04.2017 to 11.2017 (7 months)
Компанія "Система" м. Запоріжжя, Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Документальний супровід угод з продажу та закупівлі зернових та бобових культур;
Переклад контрактів англійською мовою
Ведення електронного документообігу;
Робота в 1 С "8",
програма електронного документообігу "Тезіс";
Організація роботи офісу "з нуля" - оренда, організація підключення телекомунікацій, закупівля оргтехніки, проведення співбесід із кандидатами;

Діловод сектору документаційного забезпечення та звернень громадян

from 05.2013 to 12.2016 (3 years 7 months)
Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

- ведення відділу звернень громадян;
- Реєстрація та облік документів, передача їх на розгляд керівнику та структурним підрозділам;
- формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;
контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;
- організація та участь в апаратних нарадах, колегіях;
взаємодія із пресою;
- координування відряджень (оформлення посвідчень про відрядження, заповнення авансових звітів, бронювання готелів, квитків);
- заходи, пов'язані з ліквідацією підприємства (передача справ до архіву, участь в інвентаризації, складання актів, протоколів).

Офіс-менеджер

from 04.2012 to 04.2013 (1 year)
Оксиген, Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

Помічник бухгалтера

from 02.2012 to 04.2012 (2 months)
ООО «ВКФ – ПРОСТОР», Миколаїв (Транспорт, логістика)

занесення до бази даних первинної бухгалтерської документації;
- Виписка документів (товарно-транспортних накладних, податкових, рахунків, актів)
- робота з програмою 1С, Word, Excel, Internet Explorer; формування звітів для керівника;

Education

МДУ ім В.О. Сухомлинського

Української філології та журналістики, вчитель укр. мови. та літератури та англ. яз. та зарубіжної літератури, Миколаїв
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)

Additional education and certificates

Секретарь + 1С (7)

2012, 5 месяцев

ЧДУ ім. П. МОГИЛИ курсы 1С

2013, 3 месяцев.

Скорочтение

2018, 1 месяц

Тайм -менеджмент

2017, 1 месяц

Английский

Постоянно

Knowledge and skills

MS Word MS Office Linux M.E.Doc Ведення документації Комунікабельність Доброзичливість

Language proficiencies

English — average

Additional information

Английский - разговорный, свободное общение, несложный письменный перевод, посещаю разговорные клубы по английскому языку, провожу дополнительные занятия со школьниками

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: