Резюме від 7 травня 2024 PRO

Ольга

Менеджер, діловод, спеціаліст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 12.2023 по 03.2024 (3 місяці)
Mercedes-Benz, Інші країни (Автобізнес та автосервіс)

Співпраця з україномовними клієнтами щодо обслуговування, ремонту автомобілів у місті Познань, Польща.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
Південь-Енерджі, Миколаїв (Енергетика)

Робота з контрагентами і постачальниками електроенергії і газу.

Адміністратор даних

з 11.2020 по 11.2021 (1 рік)
ДП "Національні інформаційні системи", Миколаїв (Юриспруденція)

Супровід Єдиних та Державних реєстрів, що належать до сфери діяльності Міністерства Юстиції України,
внесення інформації до баз даних,
надання консультацій по телефону щодо роботи в реєстрах.

Діловод

з 12.2017 по 11.2020 (2 роки 11 місяців)
Управління Держгеокадастру у Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

Ведення документообігу організації, підготовка звітів, ведення роботи у програмі "Док Проф", 1С 8.0.

Діловод

з 04.2017 по 11.2017 (7 місяців)
Компанія "Система" м. Запоріжжя, Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Документальний супровід угод з продажу та закупівлі зернових та бобових культур;
Переклад контрактів англійською мовою
Ведення електронного документообігу;
Робота в 1 С "8",
програма електронного документообігу "Тезіс";
Організація роботи офісу "з нуля" - оренда, організація підключення телекомунікацій, закупівля оргтехніки, проведення співбесід із кандидатами;

Діловод сектору документаційного забезпечення та звернень громадян

з 05.2013 по 12.2016 (3 роки 7 місяців)
Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

- ведення відділу звернень громадян;
- Реєстрація та облік документів, передача їх на розгляд керівнику та структурним підрозділам;
- формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;
контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;
- організація та участь в апаратних нарадах, колегіях;
взаємодія із пресою;
- координування відряджень (оформлення посвідчень про відрядження, заповнення авансових звітів, бронювання готелів, квитків);
- заходи, пов'язані з ліквідацією підприємства (передача справ до архіву, участь в інвентаризації, складання актів, протоколів).

Офіс-менеджер

з 04.2012 по 04.2013 (1 рік)
Оксиген, Миколаїв (Телекомунікації, зв'язок)

Помічник бухгалтера

з 02.2012 по 04.2012 (2 місяці)
ООО «ВКФ – ПРОСТОР», Миколаїв (Транспорт, логістика)

занесення до бази даних первинної бухгалтерської документації;
- Виписка документів (товарно-транспортних накладних, податкових, рахунків, актів)
- робота з програмою 1С, Word, Excel, Internet Explorer; формування звітів для керівника;

Освіта

МДУ ім В.О. Сухомлинського

Української філології та журналістики, вчитель укр. мови. та літератури та англ. яз. та зарубіжної літератури, Миколаїв
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Секретарь + 1С (7)

2012, 5 месяцев

ЧДУ ім. П. МОГИЛИ курсы 1С

2013, 3 месяцев.

Скорочтение

2018, 1 месяц

Тайм -менеджмент

2017, 1 месяц

Английский

Постоянно

Знання і навички

MS Word MS Office Linux M.E.Doc Ведення документації Комунікабельність Доброзичливість

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Английский - разговорный, свободное общение, несложный письменный перевод, посещаю разговорные клубы по английскому языку, провожу дополнительные занятия со школьниками

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: