Resume from May 4, 2023 PRO

Ксенія

Провідний економіст, аналітик, спеціаліст управлінського обліку

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Accounting operations accountant

from 09.2019 to 07.2021 (1 year 10 months)
Нестле Бізнес Сервіс в Європі, Львів (Харчова промисловість)

1.Performing daily activities (bank statement upload, BTQs account reconciliation, PayPal and eBay commissions posting) for Australia (further - AU) market. Other requests to daily related activities. All KPIs related - over exceeded. Very attentive to details and take the responsibility for decisions in my scope. Passion to do my work well and satisfaction for all open items are closed, issues resolved, data cleared/accurate and no reworks needed. Direct contacting with ANZ – Australian & New Zeeland Bank via corporate mail if needed to clarify and provide/request data by bank side, providing proofs, checking data; contacting with Armaguard (AU cash collection service) in order to get missed funds, collaboration in order to receive missed (issues often happen based on both human and technical causes).
2.Investigation of differences occurred, incl. differences under CM accounts on daily basis – defined by my (AO) side during daily reconciliation activities (collaboration with AR team, proactive initialization to execute corrections in time in order to satisfy CM, collaboration with AP team for related suppliers’ postings, overseas payments check, etc). Final check for cleared amounts under CM’s accounts.
3.Reporting: monthly sales stat (Japan (further - JP) market), treasury report, balance sheets reconciliation and preparing data (AU), Free and Bad Goods report (JP). Back-up scheduled activities for Malaysia market (further - MY).
4.Project initialization and leading: for fixing and elimination of differences during NNWS reporting; for funds missed in BTQ with final result for transferring approx 4 KAUD including cash service team communication and resolving. Active participation in running problem solving initiatives. DMAIC leading with cooperation with AU market, brainstorming stage completed successfully, actions initializing to get project completed (the aim is time saving effect for BTQ reco, target EFT saving over 10%). Simplifying and automatization of excel files for MY market while back up period activities performed, with time saving effect and first time right data improvement.
5.Participation in live calls with AU and JP colleagues, problem solving process oriented position. Daily business mail contacting with AU colleagues for fixing data provided by their side, high cooperation for correct data reporting. Issues resolving actions and continuous support, focus result. Relationship improvement with overseas colleagues was achieved.
6.English level communication skills improvement (B1) both verbal and writing. Currently, English classes finished - B2 level, waiting for certificate confirming. Looking for each opportunity to do my best and for personal skills improvement.
7.Participation in SAP HANA testings, incl. confirmation for reports replacements and automatization. Providing feedbacks and analysis of differences between reports proposed to be replaced/moved to SAP HANA.
8.Execution of E&Y audit requests, CPMG

В.о. заст. фін. директора-гол.бухгалтера з питань управл. обліку, нач.відділу.

from 03.2019 to 09.2019 (6 months)
ПрАТ "Львівський електроламповий завод "Іскра", Львів (виробництво електролампової продукції)

1. Cкладання усієї управлінської фінансової звітності, звітування на нарадах праління та диреторів з приводу фінансого стану;
2. Аналіз фінансових показників, надання обгрунтувань та підтвердження фінансових показників, підготовка та аналіз консолідованого звіту про доходи-витрати, кешфлоу та активів/пасивів із встановленою періодичністю.
3. Скорочення ручної роботи на опрацювання вхідної фінансової інформації шляхом оновлення excel файлів (макроси, формули напр. "СУММЕСЛИ", умовне форматування, спільний доступ до роботи з файлами (реалізовано у 2 тижні).
4. Покращення співпраці з колегами, що призвело до зниження часу на опрацювання великих масивів даних на 16 год/міс (звітування 13 заступників по фінансах в рамках своїх бізнес юнітів стало вчасним та точнішим).

Економіст (фахівець з управлінського обліку та контролінгу)

from 02.2013 to 03.2019 (6 years 1 month)
"Іскра" ПрАТ (електроламповий завод), Львів (виробництво електролампової продукції)

1. Фінансовий облік та контролінг бізнес процесів/виробництва.
2. Розрахунок кешфлоу (обігових коштів) консолідовано та за кожною бізнес-одиницею. Контроллінг та підготовка відповідної встановленої внутрішньо-управлінської звітності.
3. Аналіз доходів-витрат в цілому та по бізнес юнітам, порівняння бюджету до фактичних результатів в рамках бізнес юнітів. Аналіз витрат виробництва в натуральних та кількісних показниках за видами продукції та за бізнес юнітами.
4. Розрахунок собівартості продукції за нормативним методом.
5. Аналіз, контроллінг та випралення вхідної фінансової інформації - високоефективна співпраця з приводу випралення неточностей зі сторони відділу казначейства (надходження/оплати коштів по заводу). Навчання нових колег з відділу платежів для уникнення помилок та неточностей з їхнього боку. Результативність навчання та допомоги під час рознесення платежів, а також оптимізація їхніх процесів дозволило скоротити 24 год/міс.
5. Робота з документами, контроль реквізитів та погодження платежів у субординаціних рамках (суми, реквіити, договори, види витрат)
6. Виконання запитів (розрахунки, обгрунтування) генерального та фінансових директорів щодо кешфлоу, доходів-витрат (з покращенням швидкості надання та точності інформації згідно запитів) в рамках бізнес юнітів та консолідовано. Налагодження та покращення співпраці та взаємодії з колегами бізнес юнітів, покращення швидкості, точності та обгрунтованості вхідної фінансової інформації.

Практика переддипломна

from 03.2012 to 05.2012 (2 months)
ПАТ "Концерн-Електрон" (материнська компанія), Львів (управління дочірніми підприємствами та надання послуг зв"язку), Львів (виробництво транспорту, матеріали для електроніки, побутова техніка)

розробка та обгрунтування організаційних та фінансових відносин ПАТ "Концерн-Електрон" із комерційними банками та фінансовими компаніями, розрахунок ефективності; аналіз фінансового стану материнської компанії; розробка шляхів покращання фінансових показників (фінансова стійкість, прибутковість, ліквідність) за результатами діяльності концерну за період 2008-2011 рр.
Присвоєно червоний диплом за результатами.

Education

Національний університет "Львівська політехніка"

Економіка і підприємництво, Львів
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)

магістр з економіки та фінансів (червоний диплом), участь у конференціях, вивчення/аналіз актуальних проблем економіки України ("Проблеми бюджетування в Україні", "Проблеми запровадження страхової медицини в Україні")

Additional education and certificates

Англійська мова (розмовний/письмова)-(B2), завершено, на стадії отримання сертифікату

2021, 9 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access 1С:Підприємство M.E.Doc САПР Skype Робота з великим обсягом інформації Операційні системи Управлінські навички Ведення документації Ведення звітності MS Teams PDF Тестування Застосування методологій DMAIC,GSTD для удосконалення процесів Швидке освоєння нових ділянок роботи та навчання Робота з великим масовом даних (електронні таблиці) Відповідальність та уважність до деталей фінансових даних Вміння пріоритезувати запити, точність в наданих даних Вміння працювати з іноземними колегами (менталітетні особливості Вміння мотивувати колег (+навчання) для досягнення результатів

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — above average
  • German — beginner
  • Russian — advanced

References

Ізьо Ольга Степанівна

Ізьо Ольга Степанівна

Мій безпоседній керівник на протязі 6 років; раніше: заст. фін. директора-гол.бухгалтера з питань управл. обліку, нач.відділу, ПрАТ "Львівський електроламповий завод "Іскра"

Contact details are hidden

Additional information

Сильні сторони:
Відповідальна, акуратна, уважна до деталей, ініціативна, потреба у постійному професійному та персональному зростанні, впевнена в професіних питаннях та завданнях, приймаю рішення в межах субординації, продукую ідеї (навіть нестандартні підходи також), комунікабельна, результативна в поставлених цілях, готовність до допомоги, наполеглива, не здаюся поки проблема не буде вирішена.
Чесність - основна безкомпромісна людська риса (вмію бути дипломатичною, проте однаково чесна з колегами щодо їх помилок). Через цю рису розглядаю роботу лише з без повної сплати податків.
Вміння бути вдячним - коли колега або людина допомагає мені безкорисно, то ця людина завжди матиме підтримку та допомогу з мого боку за будь яких обставин.
Ціную в колегах (і поза роботою) прямоту, доброзичливість, чесність та відкритість, а також коли слова співпадають з діями.
Слабкі сторони:
Інколи інші користуються добротою та зичливістю, спекулюють у професійних обов"язках, бо вважають, що я ніколи не проінгнорую прохання та однаково допоможу та підкажу за будь-яких обставин.
Не можу залишити проблему невирішеною, інколи надто витрачаю власну енергію на пошуки шляхів, а потім ідея приходить сама, якщо "перефокусуюся" на інші завдання на коротко.
Трапляється, що важко просити про допомогу інших (якщо не термінове питання до вирішення!), поки сама не спробую всі можливі варіанти та шляхи, трачу на це часто позаробочий час.
Інколи можу надати занадто обширну/якісну інформацію, максимально розширену та повну, створюючи проблеми собі тим, що потім запити розширюють і звикають до максимального охоплення, що не завжди потрібно з точки зору часу на опрацювання таких запитів. В таких випадках тепер завжди прошу поради керівника перед тим, як починати "творчу роботу".
Хобі:
фото+редагування в Lightroom Photoshop, соціальна та поведінкова психологія, історія (Друга Світова Війна - економічні та соціальні передумови).
Додатково:
Розвивати хард та софт скіли, потреба в постійному зростанні (постійно прагну навчатися чогось нового, поза роботою також!), люблю долати виклики та складнощі (головне, щоб не багато одразу та синхронно, бо тоді дещо складно), професійний ріст в найближчий рік або швидше.
Моє життєве кредо: вчитися новому щодня, щоб ставати кращим для самого себе, адже пізнання нового створює нейронні контакти в мозку і це дозволяє генерувати ідеї щодо вирішення проблем (як професійному ракурсі, так і у позаробочих питаннях).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: