Resume from April 2, 2018 PRO

Ольга

Адміністратор, заступник начальника відділу

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

адміністратор

from 12.2004 to now (19 years 5 months)
ТОВ « 7 Днів» www.7dniv.ua, Київ (надання готельних послуг)

адміністратор
38 номерів (65осіб)

•Зустріч, прийом та заселення гостей;
•Організація і контроль роботи персоналу готелю, дотримання якості обслуговування;
•Надання інформації гостям про послуги готелю;
•Робота з програмами бронювання Extranet (Booking; Expedia; HRS, Островок);
•Робота з тур фірмами, агентствами, груповими заявками;
•Розширення клієнтської бази;просування готелю на сайтах бронювання.
•Планування завантаження готелю;
•Оформлення звітної документації, ведення касових звітів (відкриття та закриття зміни), розрахунок гостей, (готівковий та безготівковий);
•Організація трансферу та екскурсій для гостей; надання інформації про місто та культурні події;
•Робота з відгуками гостей (усними, в інтернет мережі) - акумулювання, аналіз, складання відповіді;
•Вживання заходів щодо вирішення конфліктних ситуацій та претензій

Директор

from 06.2003 to 11.2004 (1 year 5 months)
ЧП «оптово-роздрібний магазин «Все для взуття», Київ (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами.)

директор (торгівля, непродуктова група товарів)
•Організація, планування, управління і контроль діяльності магазину;
•Управління персоналом магазину;
•Виконання ключових показників (продажу, списання);
•Проведення інвентаризацій та переобліків;
•Контроль надходження товару в магазин, контроль націнки на товар;
•Контроль дотримання якості обслуговування покупців;
•Пошук постачальників, укладання договорів, моніторинг цін товару;
•Взаємодія з контролюючими органами, постачальниками;
•Контроль за дотриманням санітарних норм, чистотою площі магазину та прилеглою територією;
•Кадрові питання.

Адміністратор магазину (продуктова та непродуктова група товарів)

from 10.1999 to 06.2003 (3 years 8 months)
ОП "Фірма "Руна", Київ (торгівля продовольчими та непродовольчими товарами)

Управління персоналом (17 осіб).

•Контроль і організація роботи персоналу, дотримання стандартів обслуговування;
•Ведення касових, прибутково-видаткових документів;
•Переоцінка, прийом, відвантаження, переміщення товару, облік руху товару, проведення інвентаризацій;
•Контроль над товарно-матеріальними цінностями, інкасація;
•Проведення рекламних кампаній;
•Підбір, навчання, адаптація, мотивація і розвиток персоналу, оцінка роботи;
•Складання графіків роботи і графіків відпусток;
•Забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажів магазину.

Спеціаліст II категорії відділу комунального господарства

from 10.1998 to 10.1999 (1 year)
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація., Київ (райдержадміністрація подільського району)

•Узгодження і укладання договорів оренди, договорів взаємовідносин сторін;
•Супровід договірного процесу;
•Контроль виконання договірних зобов'язань з боку орендарів;
•Контроль документообігу;
•Відстеження терміну дії договорів;
•Організація і контроль оплати оренди;
•Виконання орендарями умов договору;
•Підготовка щомісячних звітів

Менеджер з продажу будівельних матеріалів

from 11.1995 to 11.1997 (2 years)
ТОВ «Компанія І.Т.С. Трейд», Київ (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами.)

•Ведення первинної документації;
•Складання договорів;
•Вирішення організаційних питань;
•Контроль за своєчасною оплатою;
•Щоденне планування обсягу продажів, кількості замовлень;
•Контроль виконання поставлених планів

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет громадського харчування,готельного господарства та туризму., Київ
Higher, from 1995 to 2001 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК Користувач ПК Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Маю навички організації, планування, управління та контролю.Вмію працювати в режимі багатозадачності. Маю досвід в готельній і в торговельній сферах.
Впевнений користувач ПК-(Word, Excel) «Outlook»,«1-С8», «Pro-hotel»,Internet.Відповідальність, організованість, уважність, ініціативність, вміння розставляти пріоритети, комунікабельність, пунктуальність. Вміння організувати свою роботу і доводити її до кінцевого результату. Швидке і якісне виконання зобов'язань. Вміння працювати з великим об'ємом інформації. Здатність швидко навчатися, порядність, ввічливість. Знання ділового етикету та правил ділового спілкування. Відмінні комунікативні та організаційні навички. Вміння працювати в ккоманді.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: