Resume from January 15, 2023 PRO

Оксана

Помічник керівника, юриста, адвоката, нотаріуса, адміністратор, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City:
Kryvyi Rih

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами.

from 03.2017 to 09.2018 (1 year 6 months)
"Кодерлайн" IT Компанія, Кривой Рог (IT)

- Залучення клієнтів, ведення і підтримка існуючих клієнтів;
- Написання комерційних пропозицій;
- Супровід та адміністрування процесу продажів;
- Консультування користувачів по роботі з програмними продуктами на платформі 1С;
- Постановка робочого процесу в команді навколо необхідної задачі;
- Відстеження стану впроваджень і виконання завдань;
- Робота з програмами 1С (ERP, CRM, Документообіг).

Керівник проекту, юрист.

from 01.2015 to 12.2016 (1 year 11 months)
"Ремонтна Служба України" (РСУ), Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Написання договорів;
- Проведення презентацій;
- Розробка комерційної пропозиції;
- Створення клієнтської бази;
- Залучення клієнтів, супровід клієнта на всіх стадіях роботи з ним;
- Організація зустрічей, ведення переговорів з партнерами, клієнтами компанії і укладення договорів;
- Обробка вхідної інформації;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Контроль документообігу;
- Робота з перевіряючими та контролюючими органами.
- Робота з програмою Ліга Закон.

Помічник керівника, провідний фахівець відділу продажів (B2B).

from 10.2011 to 12.2014 (3 years 2 months)
ТОВ "Преміум 1", Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Створення клієнтської бази з нуля;
- Адміністрування існуючої клієнтської бази: прийом замовлень, виставлення рахунків, планування і координація поставок;
- Розширення клієнтської бази (холодні дзвінки);
- Організація зустрічей, ведення ділових переговорів, складання презентацій і пропозицій;
- Обговорення комерційних пропозицій з ОПР;
- Укладення довгострокових договорів, складання протоколів розбіжностей до договору;
- Контроль і виконання договірних зобов'язань;
- Участь у створенні та проведенні кадрової політики компанії для реалізації цілей і завдань компанії;
- Участь в побудові та управлінні структурою продажів в сегменті В2В.
- Розробка рекламних компаній, бюджетування;
- Розвиток і просування бренду;
- Робота з програмою 1С. 8.2.

Помічник керівника, секретар.

from 02.2010 to 09.2011 (1 year 7 months)
ТОВ "Бодрум", Кривой Рог (Виробництво фільтрованної води)

- Планування робочого дня керівника;
- Організація зустрічей, які ініціює керівник;
- Обробка вхідної інформації, кореспонденції, дзвінків;
- Виконання доручень керівника;
- Контроль термінів виконання доручень керівника підлеглими;
- Прийом відвідувачів, організація зустрічей, ділових переговорів;
- Забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення квитків і бронювання готелів;
- Подача документів до органів влади;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- Контроль документообігу;
- Ведення ділового листування.

Education

Одеська Національна Юридична Академія

Прокуратури та слідства. Юрист, Одесса
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Additional education and certificates

Салон краси “Master Class” Міжнародний сертифікат «Перукар»

2019, 8 месяцев

«Спілка Автоматизаторів Бізнесу» 1С:Професіонал «1С:Підприємство 8» для госпрозрахункових організацій

2017

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Пользователь ПК MS PowerPoint Пользователь Internet ЛІГА:ЗАКОН ЛИГА:ЗАКОН Работа с оргтехникой Законодавство України Законодательство Украины CRM База даних Документообіг Документооборот База данных

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Володіння всім пакетом офісних програм, офісною технікою, базами даних. Уміння працювати із законодавчою базою.
Вільне володіння російською та українською мовами.
Посвідчення водія категорії «А», «B».

Особисті якості: Організаторські здібності. Здатність швидко навчатися. Стресостійка. Знання етики ділового спілкування. Презентабельний зовнішній вигляд. Бажання працювати і розвиватися.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: