Resume from January 11, 2022

Людмила

Фахівець з тендерів, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
49 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК

Additional information

РЕЗЮМЕ
Коваль Людмила Анатоліївна
Посада:Менеджер із закупівлі, Товарознавець, Фахівець з планування складських операцій
Особисті дані:місто проживання: Київ
рік народження: 5 жовтня 1974 року
сімейний стан: заміжня
Контактна інформація:
телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
2006 г. – «Школа ринкової економіки»
Спеціальність: «Бугалтер-економіст»
2002 2006 – Київський національний торгово-економічний університет (КНТЕУ)
Спеціальність: «Товарознавство і комерційна діяльність»
1992-1994 – Київський комерційний коледж
Спеціальність: «Товарознавство»
Досвід роботи
2018 –тепер. час ТОВ «Нова Клін» хімчистка ЦЕХ , м.Київ
Начальник відділу закупівель
- Супровід та розподіл заявок та організація закупівель товарів і послуг;
-Моніторинг постачальників по усім регіонам країни;
-Моніторинг існуючих контрактів та ініціація їх підписання для продовження співпраці;
-Моніторинг виконання, в т.ч. супровід замовлення на закупівлю, контроль відвантаження, контроль приймання, контроль оплати товару;
-Операційна взаємодія з постачальником на предмет виконання замовлення;
-Централізоване адміністрування господарських договорів;
-Ведення та оновлення баз даних постачальників та партнерів;
-Централізоване адміністрування первинних документів (рахунків, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт): супроводження процесу планування бюджету;
-Інвентаризація складів, виведення середньої кількості товару для забезпечення безперервної діяльності хімчистки.
2018Сімейна клініка «Амеда», м.Київ
Начальник Адміністративно Господарського відділу
-планування і організація періодичних і позапланових ремонтів та техобслуговування автопарку клініки;
-контроль взаєморозрахунків за надані послуги ;
-контроль виконання робіт ремонтно-будівельниї бригад та водіїв;
-контроль дотримання технології і якості виконуваних робіт, приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;
-проведення тендерів по залученню підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних господарчих товарів, матеріалів, інвентарю;
-організація і оснащення робочих місць співробітників;
-управління всіма питаннями, пов'язаними з роботою офісу, ремонтом, оздобленням внутрішнім та зовнішнім;
-заключення договорів з поставчальниками та підрядними організаціям
-оформлення супровідної документації
логістика автотранспорту клініки.
2014- 2018"Самоцвіти", м. Київ (продажі)
Товарознавець, зав. складом, оператор 1С
-прийом товару по кількості і якості, внесення даних в базу, ведення артикульної системи, ціноутворення;
-переоцінка, відвантаження та переміщення товару між складами, точками продажу;
-ведення складського господарства, прийом, відвантаження, інвентаризація, аналіз своєчасного поповнення товаром;
-робота в 1С 8.3. Ведення і підготовка щотижневої звітності залишків товару на складах.
2013-2014ТОВ "Український папір", м. Київ (оптова торгівля)
Менеджер з продажу у відділі побутової хімії
-пошук клієнтів;
-проведення тендерів;
-укладання договорів;
-оформлення супровідної документації.
2004-2013ТОВ "АБ-СОЮЗ", (металопрокат, будівельні матеріали)
Менеджер з продажу, заст. директора
-пошук, залучення клієнтів, робота з клієнтською базою;
-підготовка комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
-пошук підрядників і взаємодія з ними;
-складання бюджетів продажу, ведення документообігу.
2002-2004ФОП «КИЙ ІНТЕРНЕШНЛ»
Товарознавець, менеджер із закупівель
-визначення товарного асортименту, а також його якості відповідно до внутрішньовиробничих стандартів, технічних умов, укладених договорів та інших нормативних документів;
-здійснення контролю та веденням оперативного обліку, своєчасної закупівлі та збуту товару зі складу, контроль асортименту та кількості товару для безперебійної та ефективної роботи відділів підприємства;
-ведення переговорів з постачальниками готової продукції та сировини для її виробництва;
-координація роботи між економічним відділом та виробництвом, зокрема, технологом;
-інвентаризація складів (сировини, готової продукції), а також магазину і складу оптової торгівлі;
-здійснення контролю над дотриманням умов і термінів зберігання товарів на складах, підготовкою товарів до продажу;
-складання звітності відповідно до встановленої нормативної бази.
Професійні навички:
Товарознавство продовольчої і промислової груп, діловодство, планування руху товару, робота з персоналом, забезпечення виробництва, регулювання просування товару від постачальників і виробництва до споживача, ведення первинної документації, підготовка маркетингових досліджень і звітності, ведення складського господарства.
Додаткові
навички :
Знання ПК програм (Word, Excel, Outlook, 1С: 8.3) ні рівні впевненого користувача
Особисті якості:Здатність швидко пристусовуватися до нових умов роботи, висока працездатність, відповідальність, порядність, пунктуальність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: