Сергей
Руководитель отдела аренды (АХО), 18 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 52 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/453383/
Education
Университет новейших технологий
Финансы и кредит, Киев
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 10 months)
Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко
Правоведение, юрист, Кировоград
Higher, from 1998 to 2001 (2 years 8 months)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- HCL Notes
- Бюджетування
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
РЕЗЮМЕ
2017 р. ПрАТ СК «ІНТЕР-ПОЛІС»
2019 р. Керівник адміністративно - господарського відділу.
Забезпечення життєдіяльності компанії; управління персоналом адміністративно-господарського відділу (секретар, тех. персонал, водії); організація і контроль адміністративно-господарської діяльності; планування та аналіз виконання бюджету відділу, робота з постачальниками ТМЦ, підрядниками та орендодавцями (госп. забезпечення центрального офісу та 12-ть. представництв в регіонах); забезпечення експлуатації офісного обладнання; забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота; контроль виконання наказів та розпоряджень співробітниками; транспортне забезпечення, облік і контроль витрат ПММ; організація представницьких і корпоративних заходів.
2015 р ФК «КИТ ГРУП» - Київ
2017 р Завідувач хазяйством.
Експлуатація усіх систем забезпечення, організація ремонтних робіт - пошук підрядників та постачальників послуг, контроль якості виконання робіт. Матеріально-технічне забезпечення офісу та відділень, закупівля необхідних матеріалів, інструментів та оргтехніки. Збір первинної бух. документації. Складання звітів, підготовка пропозицій щодо раціонального використання бюджету - господарчих витрат. Проведення інвентаризацій, облік матеріальних цінностей. Робота з орендодавцями (супроводження договорів, розрахунки).
Пошук та підбір приміщень для відкриття відділень ; проведення конкурсного відбору
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (15 об'єктів).
2015 р. ТОВ «Біоклін Україна»
керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).
Проектування послуг, розрахунок собівартості та визначення комерційної ціни. Продаж доп. послуг в рамках аутсорсингу з обслуговування об'єктів нерухомості (офіс «Метінвест», Банк «Форвард» та інше). Розробка та узгодження договорів що належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Безпосередня участь в переговорах,
укладення договорів - надання послуг комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес - процесів, оргструктури, документообігу.
Забезпечення навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються. Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.
2013 р. ТОВ «Шен-СЕРВІС»
2014 р. Керівник проекту – FM (фасилити
менеджмент).
Координація діяльності підрозділів компанії, з метою надання якісних послуг
комплексного обслуговування об'єктів нерухомості. Забезпечення надання послуг фасилити менеджменту (тех. обслуговування, клининг), по об'єктах ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (24 об'єкти), ТЦ "Піраміда", ювелірний супермаркет "Укрзолото", супермаркети мережі «Сільпо» (3 об'єкти) та інші. Проектування послуг,
розрахунок собівартості і визначення комерційної ціни для тендерних процедур.
Продаж доп. послуг в рамках проекту фасилити менеджменту обслуговування
об'єктів нерухомості. Розробка та узгодження договорів належать до компетенції департаменту. Забезпечення всіх видів комунікації з замовником. Приймав безпосередню участь в переговорах з узгодження та укладення договорів - надання послуг з комплексного обслуговування об'єктів нерухомості.
Розробка, стандартизація та оптимізація бізнес-процесів, оргструктури, документообігу.
Брав участь в роботах по отриманню сертифікату ISO 9001: 2008.
Забезпечував навчання та консультації співробітників компанії в рамках своєї компетенції, контроль якості послуг, що надаються.
Участь в розробці стратегії просування послуг фасилити менеджменту.
2009 р. ПТ "Ломбард" ТОВ "Чесний Відсоток" і компанія "
2013 р. Керуючий справами (Зам. Ген. Директора з розвитку)
Організація підприємства з нуля.
Пошук і підбір приміщень для відкриття відділень ломбарду та ювелірних магазинів; супровід процесу укладення договорів оренди; проведення тендерів
на БМР з будівництва (реконструкції) відділень, контроль ведення БМР, запуск в експлуатацію відділень (11 об'єктів), підготовка документів для реєстрації відділень.
Врегулювання питань підприємства в контролюючих органах і держ. установах, (БТІ, пожежна охорона, Київ реклама, архітектура, РДА і т. д.). Надання пропозицій щодо придбання об'єктів нерухомості.
More resumes of this candidate
20 000 UAH
Kyiv
Full-time
Ключові навички: Адміністративно-господарська діяльність, закупівля товарів і послуг, ведення переговорів, управління проектами FM, складання договорів, управління нерухомістю, оренда об'єктів нерухомості, оптимізація...
20 000 UAH
Kyiv
Full-time
Адміністративно-господарська діяльність, закупівля товарів і послуг, ведення переговорів, управління проектами FM, складання договорів, управління нерухомістю, оренда об'єктів нерухомості, оптимізація витрат, формування...
18 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time
Education: 09.1998 - 06.2001: правоведения - младший специалист. (Кировоградский педагогический Университет имени В.Винниченко, Кропивницький)....
Similar candidates
-
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Kyiv, Kharkiv -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 UAH, Kyiv -
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
90000 UAH, Kyiv -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Kyiv, Lviv, Remote -
Керівник, заступник керівника підприємства (підрозділу), операційний (виконавчий) директор
Kyiv -
Заступник директора, керівник напрямку, проєкту, начальник відділу
Kyiv