Resume from March 25, 2024 PRO

Наталія

Керівник мережі магазинів, керуючий проєктом, супервайзер, 50 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Координатор служби прибирання

from 06.2023 to 12.2023 (6 months)
Citrino Bellisimo s.r.o, Прага (Послуги для населення та бізнесу)

- Підбір, навчання персоналу.
- Координація роботи персоналу.
- Нарахування та виплата заробітної плати, премій.
- Пошук житла, допомога у виготовленні документації.

Керівник магазинів

from 08.2020 to 05.2022 (1 year 9 months)
ФОП, Луцк (Роздрібна торгівля)

- Забезпечення безперебійної роботи магазинів (Узгодження та контроль графіків роботи, вирішення питань з контролюючими органами, забезпечення успішного виконання планових показників магазину, контроль виконання стандартів викладки товару тощо).
- Вирішення кардових питань( підбір , оцінка, навчання, управління персоналом).
- Узгодження щомісячних планів продажу із продавцями, контроль та успішне їх виконання( протягом 2-х років на рівні 150%).
- Розробка та проведення маркетингових компаній щодо просування товару (Робота з соцмеражами, запуск та контроль таргетованої реклами, налаштування точки GOOGLE, воронок продажу тощо).
- Ведення звітності магазину (Внутрішньої та по продажах, бухгалтерської)
- Пошук постачальників проведення переговорів та заключення договорів на вигідних умовах.
- Аналіз конкурентів: цінової політики, мотиваційних програм для покупців, продавців тощо).
- Касова дисципліна, 1С.
Досягнення
Запуск магазинів з «0».
Формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.
Організація системної роботи на магазинах що надалі підвищила рентабельність магазинів на 30% на рік
Оптимізація робочих процесів в мережі: робота в карантинному режимі COVID-19, ведення необхідної документації на ТТ

Менеджер регіонального розвитку

from 05.2019 to 08.2020 (1 year 3 months)
УКМ, Ровно (Сільське господарство, агробізнес)

- Пошук та залучення до проекту потенційних кандидатів.
- Проведення переговорів з кандидатами та організація відкриття сімейних ферм.
- Презентація та просування проекту відкриття на регіональному рівні (сільські ради, обласні адміністрації, центри зайнятості, тощо).
- Організація заготівлі молока населення та ведення переговорів з молокозаводами щодо прийомки молока населення і вчасності розрахунків за молоко.
- Відбір потенційних кандидатів та організація створення кооперативів на базі СМФ в зазначених регіонах.
- Ведення документації по проекту у формі визначеній проектом (форми будуть додані до Домовленості після розробки).
- Співпраця з органами Державної влади та місцевого самоврядування.

Начальник центру обслуговування

from 12.2018 to 03.2019 (3 months)
Интертелеком, Киев (Роздрібна торгівля)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА ;
- Підбір і навчання персоналу.

Менеджер з контролю логістики

from 04.2018 to 11.2018 (7 months)
Stauner s.r., Domazlice. Chech republic (Виробництво та продаж)

- Робота з QAD;

- Контроль виконання планів продажу;
- Контроль планів поставки.

Начальник ЦОА

from 01.2018 to 04.2018 (3 months)
Интертелеком, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

- Контроль за функціонуванням ЦОА;
- Виконання планів ЦОА;

Директор з продажу

from 11.2015 to 12.2017 (2 years 1 month)
ОСБ Груп, Рівне (Виробрицтво жіночого одягу)

- здійснення і контроль продажів,
- організація робочого процесу менеджерів,
- керівництво та навчання персоналу,
- контроль дебіторської заборгованості.
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів,
- організація участі у виставках.

Адміністратор меблевих салонів

from 03.2015 to 08.2015 (5 months)
Еверест, Рівне (Роздрібна торгівля)

- Підбір та навчання персоналу
- контроль продажів,
- організація робочого процесу,
- створення інтер"єру салону.
- ціноутворення і система знижок,
- нарахування та виплата з / п і відсотків співробітникам,
- вирішення питань з "проблемним" клієнтом

Директор магазину

from 03.2013 to 04.2015 (2 years 1 month)
ТОВ Дербі ЛТД, Рівне (Роздрібна торгівля)

Обов'язки на займаній посаді:
- організація представлення товару в торговому залі;
- проведення переоцінок, контроль над правильністю цін на товари;
- участь в організації та проведенні інвентаризацій в магазині;
- контроль дотримання стандартів обслуговування, касової дисципліни;
- контроль за оформленням залу;
- забезпечення виконання планів реалізації;
- врегулювання питань з контролюючими органами;
- взаємодія з орендодавцями;
- взаємодія з центральним офісом;
- підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань;
- складання графіків роботи;
- аналіз фінансових та інших показників: обсяг продажів, товарообіг, середній чек і т.д .;
- розробка заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи магазину;
- ведення звітності.

Регіональний менеджер

from 08.2012 to 03.2013 (7 months)
Фламінго Тойс, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- просування продукції на ринку;
- контроль дебіторської заборгованості
- моніторинг і аналіз ринку продукції в регіонах;
- планування і звітність виконаної роботи;
- робота з існуючими клієнтами та розширення клієнтської бази;
- пошук нових клієнтів, ведення переговорів та укладання договорів

Продавець консультант

from 07.2008 to 08.2012 (4 years 1 month)
ПП АІК (ТОВ Дпрбі ЛТД), Рівне (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, прямі продажі;
-Прийом і облік товару;
-Викладка товару, оформлення торгового залу;
-проведення розрахунків з покупцями. (Готівковий, безготівковий)
-Правильне і своєчасне оформлення необхідної касової документації (касові книги, документи при поверненні товару та ін.)

Education

Європейський університет

Фінанси, Рівне
Higher, from 2007 to 2009 (1 year 8 months)

РФ МАУП

Фінанси. Управління персоналом, Рівне
Unfinished higher, from 2003 to 2007 (3 years 10 months)

Language proficiencies

  • English — average
  • Czech — average

Additional information

Навички роботи з ПК.
-знання 1С;
-знання S Market;
- лідерські якості;
- комунікабельність
- порядність
- педантичність щодо документів
- стійкість в стресових ситуаціях
- дисциплінованість, акуратність
- висока самоорганізація
- цілеспрямованість
- комунікабельність
- енергійність
- високий рівень працездатності, відповідальність
- легко навчаюсь
- винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях
- чесність,
- вміння переконувати.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: