Олеся
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з персоналу
- Employment:
- Full-time, part-time.
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Ternopil
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4591862
Work experience
Менеджер з персоналу Західного регіону
from 12.2017 to 02.2024
(6 years 2 months)
ringoo, магазини мобільної техніки, Тернопіль (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
1 формування та розміщення вакансій у ЗМІ (соціальні мережі, job сайти, дошки оголошень);
2 планування, проведення співбесід (телефонні інтерв'ю, онлайн та наживо);
3 пошук, масовий підбір персоналу (іноді офісні вакансії);
4 адаптація персоналу;
5 кадрова робота: прийом, переведення, відпустки, звільнення;
6 ведення бази даних кадрового резерву;
7 звітність, моніторинги;
8 підтримання корпоративної культури.
Юрисконсульт, кадровик
from 05.2015 to 08.2017
(2 years 3 months)
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд", Тернопіль (Будівельна промисловість, деревообробка)
Обов'язки:
1 збір та підготовка документів для участі в державних закупівлях (тендерах) на сайтах Місцевий розвиток орієнтований на громаду, Держзакупівлі. Онлайн;
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, актів про передачу продукції;
3 юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійна діяльність;
5 кадрова робота;
6 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід у телефонному режимі;
7 подання звітів у центр зайнятості;
8 подання повідомлень про прийнятих працівників у ДПІ;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок та журналу перевірок;
10 облік наказів по підприємству, підготовка наказів;
11 заключення цивільно-правових угод;
12 ведення особових карток працівників форми П-2;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 оформлення графіку надання відпусток;
15 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
16 ведення архіву;
17 підготовка довіреностей, протоколів;
18 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
19 розроблення Антикорупційної програми;
20 отримання витягів, підтвердження відомостей про товариство у держреєстратора, внесення змін до установчих документів та їх держреєстрація;
21 підготовка документів для реєстрації фізичної особи підприємця, вибору системи оподаткування, отримання електронних ключів для подачі звітності;
22 підготовка звіту, анкети, інших матеріалів для участі в конкурсі 100 кращих товарів та отримання товариством кубку і диплому у регіональному та всеукраїнському етапах в номінації "Продукція промислові товари для населення";
23 підготовка документів для атестації інженера-проектувальника;
24 підготовка документів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин;
25 підготовка документів для оформлення свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
Юрисконсульт, менеджер по персоналу
from 06.2013 to 01.2015
(1 year 7 months)
ТОВ "Агропродсервіс інвест", смт. Козлів (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок;
2 підготовка та заключення договорів із сільськими та селищними радами по невитребуваних паях;
3 підготовка договорів господарської діяльності підприємства, актів виконаних робіт, юридичний аналіз договорів контрагентів;
4 претензійно-позовна діяльність (13 виграних справ);
5 кадрова робота (штат 150 чоловік);
6 формування та розміщення вакансій у ЗМІ;
7 пошук, підбір персоналу, проведення співбесід;
8 подання звітів у центр зайнятості;
9 ведення трудових книжок, журналу обліку руху трудових книжок;
10 реєстрація заяв працівників;
11 підготовка та облік наказів;
12 оформлення документів для здійснення заохочення працівників та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
13 розроблення посадових інструкцій;
14 складання графіку надання відпусток, облік надання відпусток працівникам;
15 складання характеристик;
16 аналіз наданих та підготовка документів для проходження навчально-виробничої практики на підприємстві;
17 підготовка пакету документів для виготовлення свідоцтв загальнообов'язкового державного соціального страхування;
18 підготовка документів для отримання кредитів;
19 збір документів та оформлення пільгової пенсії по довіреності працівнику підприємства;
20 ведення вхідної, вихідної документації (надання відповідей);
21 отримання виписок, витягів, підтвердження відомостей про підприємство у держреєстратора;
22 отримання витягів, довідок про нормативну грошову оцінку землі, довідок про площі, які орендуються товариством;
23 підготовка довіреностей;
24 підготовка списків, направлення на медогляди працівників;
25 надання консультацій.
Юрист-консультант
from 11.2011 to 06.2013
(1 year 7 months)
ПП "Аграрія", Тернопіль (сільськогосподарська діяльність)
Обов'язки:
1 збір документів, підготовка та реєстрація договорів оренди земельних ділянок (за 2012 рік я зареєструвала більше 1 000 договорів оренди землі);
2 підготовка договорів господарської діяльності підприємства;
3 претензійно-позовна діяльність;
4 робота в 1С;
5 робота в програмі "ГІС ПАНОРАМА"
Education
Київський національний університет внутрішніх справ
Правознавство, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 8 months)
кваліфікація – юрист, спеціалізація – цивільне право
Knowledge and skills
Language proficiencies
- Russian — advanced
- French — beginner
References
-
Тивонюк Віра Семенівна
Бухгалтер, ПП "Аграрія"
Contact details are hidden -
Кіцак Галина Василівна
Бухгалтер, ПП "Аграрія"
Contact details are hidden -
Ховалко Ігор Степанович
Комерційний директор, ТОВ "Агропродсервіс інвест"
Contact details are hidden -
Станько Інна Олександрівна
Інженер з проектно-кошторисної роботи, ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
Contact details are hidden
Additional information
Сімейний стан - заміжня
Закінчила:
- курси оператора комп’ютерного набору на базі Технічного коледжу та отримала професію оператора комп’ютерного набору IV розряду;
- відвідувала курси журналістів.
Similar candidates
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Remote, Kyiv
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Remote, Rohatyn
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Remote, Odesa
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Remote, Kyiv
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Remote, Kyiv