Resume from September 6, 2023

Андрей

Game Designer, Art Lead, 60 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
45 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Game designer

from 05.2022 to 03.2023 (10 months)
Playcus, Дистанційно (IT)

Працював над казуальними проектами, включаючи "Color Stitch" та "Jigsaw".

Game designer

from 01.2022 to 04.2022 (3 months)
Wooden Sword, Дніпро (IT)

Працював над казуальним проектом, "PUZZLE WARS"

Game Producer

from 11.2019 to 12.2021 (2 years 1 month)
IMIXLab, Дистанційно (IT)

За 1,5 роки було розроблено та запущено в тест більше 20 проектів (і приблизно у 2 рази більше не досягло релізу)

Окремо варто відзначити такі проекти як:
Holeba CPI 0.4
Saw Run CPI 0.8
Greedy truck 0.6
Postman shooter 0.6
Crush man 0.6

https://apps.apple.com/us/developer/imixlab-tov/id1525509086

Також було випущено два дитячі проекти для компанії Yovo Games:

Dinodantic
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistDino&hl=uk&gl=US

Magic Dentist
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.YovoGames.dentistGnome&hl=uk&gl=US

Game designer

from 06.2018 to 11.2019 (1 year 5 months)
Yovo Games, Дистанційно (IT)

Працював провідним геймдизайнером в компанії Yovo Games. Генерував ідеї, зокрема гіперказуальні, складав дизайн-документи переважно для дитячих проектів, керував проектами. Налаштовував баланс.

Написав понад 20 дизайн-документів для ігор категорії 3+.
Працював та керував проектом по створенню аркадного казуального екшена "Лучник" з цікавою ідеєю та сюжетом, великою кількістю персонажів.

Допомагав у розробці інших проектів компанії.

Вигадав та розробив дизайн-документ для мобільної гри Battle Royal в сетингу Жахів.

Product Manager Game Studio Finline

from 05.2015 to 01.2018 (2 years 8 months)
Finline, Днепр (IT)

Вигадав, зібрав команду, намалював частину графіки у векторі та запустив на ринок Android дві невеликі ігри:

"Юний Механік". Для дітей 3+ казуальна гра "зібрати автомобіль".

"Юний Мисливець" для дітей 7+ аркадний платформер для дітей. Під час розробки, окрім менеджерської роботи, намалював деяку графіку та анімував 2D персонажів у Unity.

Також було зроблено декілька проектів, які не дійшли до ринку, але про які, я думаю, варто згадати:

Експериментували з віртуальною реальністю, розробили прототип 3D-pacman.

Зробили треш-гру платформер за 4 дні, "вибий гроші з офісних працівників", робоча назва - Mine Office.

Additional education and certificates

Індивідуальний курс 3D Max в комп'ютерній академії ШАГ. Запоріжжя.

2004, 2 мес.

Ландшафтний дизайн. Академія "Атлант". Дніпро.

2011, 6 месяцев

Гейм Дизайнер, Academy Gamedev, Київ. Мій концепт гри зайняв перше місце на курсі.

2018, 3 месяца

Knowledge and skills

Adobe Photoshop Adobe Illustrator CorelDRAW MS Word MS Excel MS PowerPoint Видеомонтаж Trello Анимация Графика Знание офисных программ Проведение презентаций Обучаемость Movavi Scrum Графический дизайнер. Photoshop и Corel UX/UI/web/polygraphy

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

References

Хруцкий Александр Владимирович

Хруцкий Александр Владимирович

Директор Гейм Академии Киева, организатор Всеукраинской выставки Games Gathering, Games Gathering

Contact details are hidden

Additional information

Додаткові навички та досягнення:


Президент клубу Ротарі Дніпро Сіті каденції 2022-2023.

Понад 20 років досвіду роботи в Photoshop і Corel, UX/UI/web/typography.

Створив більше 350 векторних ілюстрацій для Shutterstock у 2010 році.

Досвід роботи з командами розробників для створення та налагодження ігрових проектів.

Вміння визначати потреби користувачів та адаптувати ігрові механіки для оптимального гравцевого досвіду.

Високий рівень самоорганізації, відповідальності та вміння працювати в команді.

Навички роботи з AI-технологіями, включаючи GPT, створення промптів для Midjourney і загальний інтерес до ІІ та його інтеграції в професійні навички.

Професійні цілі: Моя основна мета - це робота в команді професіоналів над цікавими ігровими проектами, де я можу застосувати та розвинути свої навички в геймдизайні. Я зацікавлений в роботі, де є можливість для професійного зростання та використання креативного підходу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: