Resume from November 24, 2019

Юлия

Администратор, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
47 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Маю досвід підбору персоналу,та адаптаціі співробітників різного

Additional information

Косюг Юлія Валентинівна
04.07.1976

Цілі:застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді .
Досвід роботи:2003-2019 помічник Керівника ,Керівник філіі,бухгалтер ФОП ,менеджер по підбору персоналу транспортна компанія .
Функціональні обов'язки:
пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу;
ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.
Введення корпоративної єтиці Компаніі.
Аналіз роботи співробітників ,виявлення помилок в роботі та допомога в самовиправленні , контроль за подальшим розвитком працівника.
Організація ділових зустрічей, проведення вдалих переговорів.
прийом і розподіл телефонних дзвінків, електронна пошта;
- складання робочого графіка керівника;
- виконання доручень керівництва;
- забезпечення життєдіяльності офісу і торгових точок;
- вирішення поточних організаційних, адміністративних і господарських питань, що виникають в процесі діяльності компанії;
- організація документообігу, реєстрація внутрішньої, вхідної та вихідної документації;
- ознайомлення співробітників офісу і водіів з розпорядженнями, наказами та іншими документами, що виходять від керівництва;
- ведення карток майна співробітників офісу;
- ведення первинної бухгалтерії плідно співпрацювала с Приват24,підприємець 4.8
- видача заробітної плати співробітникам офісу;
- складання інформаційних листів.
моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
Про себе:многозадачність це моє улюблене ,маю бажання працювати на результат, а не на
Години .Спроможність вирішувати задачі самостійно з позитивним результатом.Не вмію працювати ,якщо в мене не горять очі і праця нудна та одноманітна! Можу находити підхід до будь якого настрою клієнта.Маю смак і почуття стилю .Маю бажання розвиватися кожного дня.Закінчила курс Іцхака Пінтосевіча "Професійний оратор"
Маю двох дітей 18 та 10 років,заміжня.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: