Resume from July 15, 2007

Алексей

Программист С++, 3D Дизайнер (Game Development)

Employment:
Full-time.
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

програміст

from 07.2003 to 08.2005 (2 years 1 month)
Агентстві Корпоративних Новин (АКН), Київ (бази даних, пошуковоі системи)

- розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
- розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

(При розробці використовувалась мова програмування С++, та середовища програмування MS Visual Studio 6.0 та Borland C++ Builder 6.0)

Education

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), м. Київ
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 4 months)

Навчання на заочному відділенні аспірантури

Національному Університеті Харчових Технологій

Автоматизація та Комп'ютерні Системи (АКС), КоАвтоматизації та Комп’ютерно-Інтегрованих Технологій, м. Київ
Higher, from 1997 to 2003 (5 years 5 months)

Магістр з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів та виробництв (з відзнакою)

школа №1

м. Бориспіль
Secondary, from 1986 to 1997 (10 years 9 months)

Additional education and certificates

Курси навчання з англійської мови (отримав сертифікат (рівень А2) за програмою поглибленого вивчення іноземної мови)

2005-2006, 144 академічних годин

Additional information


Робота:
______
2005 – 2006 Робота в ТОВ «ЕНКОРД» на посаді програміст. Направлення роботи:
•створення комп’ютерної гри (проект «Сетлоград» - гра типу “Zuma”)
•часткове створення графічного контенту, анімацій, та корегування роботи художників

2003 – 2005 Робота в Агентстві Корпоративних Новин (АКН) на посаді програміст. Направлення роботи:
•розробка баз даних (проекти «АКН:Звіт» та «АКН:Звіт ЗАТ» для формування електронної звітності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку )
•розробка пошукової системи ( проект «CRYO Search Engine»)

2003 – до цього часу Робота на кафедрі Інформаційних Систем в Національному Університеті Харчових Технологій на посаді асистента. Навчальні дисципліни:
•Проектування та розробка реляційних БД (середовищ: Borland C++ Builder,Borland Delphi)
•Системне програмування та Операційні системи (мова програмування Assembler)
•Технологія програмування (мови програмування: С++, Pascal)
•Робота з пакетом Microsoft Office
•Об’єктно-орієнтоване програмування (ООП)


Навики володіння комп’ютерними технологіями:
_______________________________________
3D моделювання та комп’ютерна графіка
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Робота з пакетом тривимірного моделювання та анімації Autodesk® 3ds Max, а також такими модулями розширення (plug-ins):
•візуалізаторами (renderer):
•Scanline Render з використанням
•ChaosGroup VRay
•Cebas finalRender Stage-1
•менш знайомий з модулями: MentalRay, Splutterfish Brazil r/s, NextLimit Maxwell Render

•імітації тканин:
•TurboSquid ClothFX (Digimation Stitch)
•ChaosGroup SimCloth
•Reactor

•анімації та спорядження персонажів:
•Skin
•Character Studio (Phisiquie)
•менш знайомий з: PuppetShop & SkinFX, Sofimage CAT

•моделювання та візуалізації хутра та волосся:
•Hair & Fur (вбудований) by Joe Alter
•TurboSquid HairFX (Digimation Shag: Fur & Hair)
•EPHERE Ornatrix


•імітація рідин:
•NextLimit RealFlow
•3DAliens Glu3D

•а також з багатьма іншим модулями компаній:
•ChaosGroup
•Cebas
•TurboSquid
•Digimation
•та інші

Робота з растровим редактором Adobe PhotoShop з метою:
•пост-обробки та монтажу готових зображень
•підготовлення текстур та різних карт (розсіювання, рельєфу, зміщення та інші )


Програмування
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Основною мовою програмування є С++. При роботі користуюсь компіляторами фірм Microsoft та Borland.

Основними середовищами розробки є:
•Microsoft Visual Studio 2005
•Borland Developer Studio: C++ Builder

Цікавлюсь розробкою комп’ютерних ігор, створенням мультимедійних додатків та програмування під бібліотеки:
•DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectInput, DirectSound)
•OpenGL

Маю досвід роботи з наступними графічними бібліотеками:
•Haaf's Game Engine (HGE)
•ENKORD BladeFX

Зараз мною розроблена своя власна графічна 2.5D бібліотека (хоч деякі з модулів все ще знаходяться на етапі розробки, однак більша частина її вже готова: графіка, робота з ресурсами, підтримка звуку, робота з основними та специфічними пристроями вводу).
При розробці бібліотеки інтенсивно використовувались параметричне програмування (шаблони) та паттерни проектування.

Також володію такими мовами програмування: Pascal with Objects, Assembler, Basic.

Додатково займаюсь програмуванням баз даних (БД).



Володіння мовами:
________________
Українська, російська, англійська (вільне вивчення документацій та статей).

Особисті дані:
___________
Ціленапрямленість, комунікабельність та прагнення до освоєння новітніх технологій.

З повагою, Момот О.О.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: