Анна

Помощник руководителя, 6 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City of residence:
Kamianets-Podilskyi
Ready to work:
Kamianets-Podilskyi, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК

Additional information

РЕЗЮМЕ
Ситник Ганна Сергіївна
Домашня адреса: м. Кам'янець-Подільський, вул. Нігинське шосе буд.18, кв.22.
Тел. Моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Працевлаштування.
Особисті дані: українка, 08.10.1985 року народження, заміжня, є син 12 років.
Освіта:
2005-2009 рр. - факультет економічний на базі Харківського національного економічного університету і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Економіка підприємства” та здобула кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства.
2001-2005рр. - факультет технологічний на базі Кам'янець-Подільського коледжу харчової промисловості Національного університету харчових технологій. Отримала диплом спеціаліста технолога за спеціальністю “Виробноцтво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів”.
2000р. - Освітній центр комп'ютерних технологій за спеціальністю “Оператор електронно-обчислювальних машин”.
Досвід роботи:
2017 – 2018рр. - Мережа магазинів «Копійочка»
Посада: Менеджер торгового залу (адміністратор)
Посадові обов'язки: Ведення необхідної документації, контроль за виконанням поставлених планів і задач персоналу. Прийом товару. Перевірка браку. Контроль і перевірка цінників., викладка товару згідно планограми. Відповідальність за збереження матеріально-технічних цінностей. Звітування вищому керівництву за виконання планів і ініціатив дня.
2017р. – Компанія CrazyNetwork (інтернет та кабельне телебачення).
Посада: Оператор технічної підтримки.
Посадові обов’язки: забезпечення повною, достовірною інформацією клієнта підприємства і надання кваліфікованої консультативної допомоги по телефону, керуючись нормативними і і методичними матеріалами з організації діяльності служби абонентського обслуговування клієнтів по телефону. Забезпечує автоматичне введення даних в систему обліку вступників дзвінків, Діагностика, перевірка налаштувань мережевого підключення. Надання необхідної допомоги у вирішенні даних проблем.
2013-2016рр. - Приватна фірма “ФОНБЕТ”.
Посада: касир
Посадові обов'язки: організація роботи операцій каси, касові операції по прийому і видачі готівки, прийом платежів, виплата платежів, прийом і перерахунок інкасації, ведення журналу прийому-передачі зміни, формування касових змін.
2013р. - АТ “Дельта Банк”.
Посада: інспектор кредитного відділу споживчого кредитування.
Посадові обов'язки: здійснення кредитного обслуговування клієнтів, консультування клієнтів стосовно споживчого кредитування та банківських гарантій, робота з документами, перевірка даних представлених клієнтом, оцінка платоспроможності клієнта, оцінка ризику і виявлення намірів шахрайства, складання звітності, підготовка і підписання кредитних договорів, проведення моніторингу виданих кредитів.
2012-2013рр. - приватний підприємець, оренда приміщення їдальні на ПАТ”Модуль”.
Посадові зобов'язання: організація роботи, спілкування з клієнтами різного віку, ведення відповідної документації, підписання договорів, контроль за якістю виготовленням і реалізацією продукції, ведення бухгалтерського обліку на единому податку (нарахування заробітної плати, подача звітності, сплата податків, страхових внесків), постачання продуктів харчування, підбір і управління персоналом.
2007-2011рр. - ТОВ “Фоззі-Фуд”
Посада: Касир торгівельного залу відділу каса.
Посадові обов'язки: відкриття та закриття зміни, обслуговування покупців на касі, знання асортименту супермаркета, дотримання чистоти на касі, робота з касовою документацією, прийом платежів, розрахунок покупців.
Професійні навики: знання касової дисципліни, досвід роботи з ПК та комп'ютерною технікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС, тощо), прийом і видача грошових засобів, вміння працювати з документами, досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Visio, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E-mail (Outlook Express), графічними редакторами., програма Cacti, USER, Biling, Bitrix. Є навики керуванням персоналом.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – спілкування зі словником.
Особисті якості: уважність, дисциплінованість, відповідальність, емоційна стійкість, зосередженість, оперативність, енергійність, комунікабельність.
Заробітня плата: від 4500 грн.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: