Resume from March 21, 2018 PRO

Вікторія

Лікар-координатор медичного центру, адміністратор, 5 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
31 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Лікар - інтерн

from 03.2017 to 02.2018 (11 months)
КЗ Володимирецький РЦ ПМСД, Володимирець (Загальна практика - сімейна медицина. Прийом пацієнтів, консультація, діагностика, лікування.)

Консультативний прийом пацієнтів в поліклініці,виклики на дому, проведення медоглядів, діагностика і лікування відповідно до протоколів МОЗ України та засад доказової медицини, ведення медичної документації (амбулаторні карти, журнали денного стаціонару, журнали диспансерного обліку тощо).

Лікар-інтерн

from 08.2016 to 09.2016 (1 month)
Рафалівська амбулаторія ЗПСМ, Рафалівка (Прийом пацієнтів, консультація, діагностика, лікування.)

Education

Львівський національний університет імені Данила Галицького(Львів).

Лікувальна справа., Львів
Higher, from 2010 to 2016 (5 years 9 months)

Проходжу інтернатуру на базі ФПДО Львівського національного університету імені Данила Галицького.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Ключові навики в сфері лікувальної діяльності.

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Приймала участь у науково-практичних конференціях:

«Стрес та серцево-судинні захворювання: національна стратегія в сучасних умовах україни» 29-30.09.2016

«Актуальні питання педіатрії» 21-23.09.2017

«Сучасна педіатрія з позиції доказової медицини» 8-9.11.2017

«Здоров'я та фармація у 21 столітті» 06.03.2018

«Новітні тенденції лікування та профілактики дерматовенерологічних та косметологічних проблем в рамках доказової медицини» 15.03.2018

Відповідальна, комунікабельна, стресостійка, бажання вчитися.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: