Людмила
Помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар, 5 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 44 years
- City of residence:
- Kivertsi
- Ready to work:
- Lutsk
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4752763
Additional information
Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду помічник керівника, спеціаліст відділу кадрів, адміністратор, секретар
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.Озерна , 43/1
Контактні телефони: [
E-mail: [
ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - Луцька радіотехнічна школа-секретар керівника
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районнийцентр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості відділу надання соціальних послуг(виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
Завдання та обов’язки:
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
збір та аналіз необхідної інформації;
введення документообігу;
ведення кадрового діловодства (книги обліку руху трудових книжок, накази по особовому складу);
організація телефонних переговорів;
ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;
проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
проведення семінарів, масових заходів в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
знайомлення клієнтів із сутністю, перевагами та умовами професійного навчання безробітних;
контроль за навчальним процесом в навчальних закладах та на підприємствах;
організація та проведення масових заходів;
співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, органами та закладами освіти, підприємствами, установами та організаціями;
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
впевнений користувач ПК (Word, Exсel,1С Підприємництво 8.3 , ME.Doc, Power Point,знання медичної програми УниМед для УЗД), робота з Internet;
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер);
Similar candidates
Інспектор з кадрів, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
15000 UAH, Lutsk
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Lutsk
Керуючий магазином, керівник відділу, помічник керівника, адміністратор, секретар
Lutsk
Секретар керівника, офісний працівник, консультант
9000 UAH, Lutsk
Діловод, адміністратор, секретар, офіс-менеджер
15000 UAH, Lutsk
Офис-менеджер, помощник директора, экономист
17000 UAH, Lutsk