Resume from April 22, 2024 PRO

Олександр

Заступник керівника департаменту, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
54 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Заступник керівника департаменту з продажу у регіоні

from 03.2008 to 04.2017 (9 years 1 month)
ПриватБанк (ГО) Адміністрація Обслуговування індивідуальних клієнтів Роздрібний бізнес Центр страхового бізнесу, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Залучення нових клієнтів та партнерів, проведення переговорів, презентацій, акцій, рекламних компаній, акредитацій, тендерів, що проводяться банком, підтримка та розвиток довгострокових відносин з ключовими клієнтами та партнерами, інформації про умови банківського обслуговування, вартість та види банківських продуктів та послуг про можливу співпрацю на підприємствах для керівників, директорів компаній та корпорацій, фізичних та юридичних осіб, підприємців, консультація щодо продуктів банку (лізингового, кредитного, заставного, споживче кредитування, овердрафти, робота з автосалонами, нотаріусами, страховими компаніями, іпотека, підписання та супровід договорів, погодження індивідуальних умов та виконання умов договорів, укладених із зовнішніми організаціями. Продаж поличних продуктів через - Приват24, сайт privatbank.ua, робочий стіл співробітника start.privatbank.ua, ТСО, мобільні додатки, пенсійні та соціальні пластикові картки (Visa, MasterCard), POS-терміналів.
Робота з агентами: продуктовий ряд, способи подання заявок, історія заявок, статистика продажів, організація та проведення тренінгів та навчальних семінарів, організація роботи фронт-офісу, контроль та аналіз документів клієнта, знання ризик політик банку, надання клієнтам інформації про стан карткових рахунків, рух коштів, стан карт.
Операційний центр NPS клієнта CRM: HelpDesk, вхідна кореспонденція, 3700, 0800.. on-line чат. (Для внутрішньої підтримки співробітників, профільних підрозділів банку, взаємодії з клієнтами та партнерами банку), оперативне реагування на виникнення проблемних ситуацій та їх вирішення.
Підготовка вимог до рекламного контенту, розробка бізнес вимог та технічний завдань з розробки та впровадження нових продуктів, участь у розробці/автоматизації/тестуванні нових продуктів та процесів у частині функціоналу свого бізнесу.
Ідентифікація клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх положень банку, вирішення питань клієнтів та партнерів у виявленні системних проблем, підвищенні лояльності шляхом покращення бізнес-процесів.
індивідуальне обслуговування VIP клієнтів, клієнтів роздрібного бізнесу, корпоративного бізнесу та МСБ.

Education

Національна металургійна академія України

Економіка Облік та аудит, Дніпро
Higher, from 2001 to 2007 (6 years)

Knowledge and skills

Управління персоналом Ведення переговорів Відповідальність

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

References

готовий надати на вимогу

готовий надати на вимогу

Contact details are hidden

Additional information

• Комп'ютерні навички
Кваліфікований користувач Б2 - банківськими програмними системами Word, Excel, gmail, Internet Explorer, Outlook, Power Point, ОС Linux, Укрдок, Папка24...

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: