Resume from April 23, 2018 PRO

Тетяна

Діловод, офіс-менеджер, асистент HR-менеджера, 10 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Діловод

from 10.2009 to now (14 years 7 months)
Київський національний торговельно-економічний університет, Киев (Освіта, наука)

•Координація роботи з ведення діловодства (оформлення, реєстрації, проходження і зберігання документації, відповідно до стандартів діловодства);
•Організація документообігу офісу та ведення електронної бази документів;
•Формування документів на підпис, обробка кореспонденції після розгляду керівництвом та направлення документів, згідно з резолюцією;
•Організація приймання і розсилки кореспонденції (реєстрація й обробка вхідної та вихідної кореспонденції), ведення ділового листування;
•Організація переговорів, презентацій, нарад, конференцій, семінарів та інших заходів.
p/s: 4 роки перебувала в декретній відпустці:)

Продавець-консультант

from 08.2008 to 10.2009 (1 year 2 months)
Магазин дитячого харчування «Сантік-Фантік», Киев (Продажі)

•Консультація відвідувачів магазину та проведення презентацій по продукції;
•Визначення потреб потенційних покупців та здійснення успішних продажів;
•Консультація по асортименту, оформлення і прорахунок замовлень.

Education

Київський національний торговельно-економічний університет

Товарознавство та комерційна логістика, Киев
Unfinished higher, from 2015 to 2019 (3 years 8 months)

Державний професійно-технічний навчальний заклад

Адміністратор, секретар керівника, Киев
Specialized secondary, from 2007 to 2008 (9 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — average
  • English — beginner

Additional information

Одружена, виховую 2 дітей;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: