Resume from March 28, 2024 PRO

Людмила

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
31 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з клієнтами, первинна бухгалтерія

from 08.2019 to now (4 years 8 months)
Американський преп-центр e-Sell Trading Services, Львів (Послуги для населення та бізнесу)

Опрацювання замовлень в crm системі;
Виготовлення наклейок на товар та коробки у віддаленому доступі на сторінці клієнта в Amazon ;
Виготовлення накладних на відправку товару зі складу prep center на склади Amazon ;
З Квітня 2022 року займалась первинною бухгалтерія
Прорахунок і виставлення invoices quickbooks з допомогою Google Sheets;
Робота в quickbooks обрахунок погодинної зарплатні, та їх виплата ;
слідкування за вчасною оплатою податків;

Менеджер по роботі з клієнтами

from 08.2016 to 10.2019 (3 years 2 months)
інтернет-магазині IKEAlux, Львів (Роздрібна торгівля)

Приймання та обробка нових замовлень від клієнтів в згенерованому сайті, узгодження додаткових питань по телефону;
Контроль за отриманням оплати;
створення замовлення на сайті IKEA, для доставки в Україну;
Організація відправлення товару клієнту, обговорення адресу доставки, та отримувача

Первинна документація, помічник бухгалтера, робота з роздрібними клієнтами

from 02.2016 to 04.2018 (2 years 2 months)
ТзОВ «Компанія «Ойл-Сервіс», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Приймання замовлень на покупку мастила;
Робота з первинною документацією в 1C.
Виписка рахунків і накладних на продаж в 1С;
Внесення прихідних накладних в 1C;
Виписка та реєстрація податкових;

Менеджер

from 08.2015 to 01.2016 (5 months)
інтернет-магазин автотоварів Real-Avto, Львів (Роздрібна торгівля)

Приймання та обробка нових замовлень від клієнтів, узгодження додаткових питань;
Контроль за отриманням оплати;
Оформлення заявок в 1С на отримання товару від постачальників;
Організація відправлення товару клієнту.

Стажер

from 09.2014 to 11.2014 (2 months)
Львівська міська рада, Управління економіки, Львів (Державні організації)

Допомога в організації заходів в рамках виставки-ярмарки «Львівський товаровиробник»
Збір та обробка інформації
Налагодження комунікації з учасниками заходу

Офіціант

from 09.2012 to 04.2013 (7 months)
Холдинг емоцій «!FEST», ресторан «Дім легенд»., Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

офіціант

Education

Львівський національний університет імені Івана Франка

Механіко-математичний факультет, Львів
Higher, from 2009 to 2015 (5 years 9 months)

Additional education and certificates

Основ підприємницької діяльності «Вчимося бізнесу»

06.10.2014-17.10.2014рр

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint M.E.Doc Ведення документації Ведення CRM

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Люблю ходи в походи в гори. Читаю книги різних жанрів. Шию на швейній машині, вишиваю, люблю робити листівки, та робити листівки та речі в техніці «квілінг». Громадська діяльність (волонтер багатьох громацьких та волонтерських організацій ). Також волонтер ЛМР «Ніч у Львові», волонтер Susy Production концерти «Океан Ельзи»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: