Resume from May 20, 2024 PRO

Євгенія

Рекрутер (HR), 25 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
40 years
City:
Boryspil

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR BP

from 10.2020 to 06.2022 (1 year 8 months)
ROZETKA, Бориспіль (Транспорт, логістика)

Організація ефективної системи підбору персоналу. Це пошук, підбір та адаптація нових співробітників.
Формування кадрового резерва.
Організація кадрового обліку та ведення/контроль кадрового діловодства.
Взаємодія з аутсорсинговими компаніями
Організація корпоративних заходів.
Моніторинг ринку праці.
Оптимізація бізнес-процесів, що з управлінням персоналом
Запуск нового складу
Запуск чіпово-пропускної системи в співпраці з ІТ
Робота в програмах 1С, E-staff (рекрутінг)

Нчальник відділу кадрів

from 03.2020 to 08.2020 (5 months)
ТОВ "ТРАНС-АЕРОХЕНДЛІНГ", Борисполь (наземне обслуговування повітряних суден)

Бухгалтер

from 11.2019 to 03.2020 (4 months)
ТОВ "ЕВРОКЕЙС", Бориспіль (виробництво)

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.
-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;
-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;
-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;
-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;
-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.
-вхідний ПДВ (податковий кредит)
- оприбуткування ТМЦ
- звірка з контрагентами
- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ
- складання і подання звітності (ч \ з Медок)
Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Інспектор з кадрів

from 07.2019 to 11.2019 (4 months)
ТОВ "БФ ІНЖИНІРІНГ", Борисполь (виробництво)

- Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
- Ведення кадрового обліку на даному підприємстві з нуля.

Комірник по прийому товару

from 03.2018 to 07.2019 (1 year 4 months)
ТОВ "ЛОГІСТИК ЮНІОН", Красилівка (Транспорт, логістика)

Інспектор з кадрів

from 12.2012 to 07.2017 (4 years 7 months)
ТОВ "УМК", Великий Крупіль (Рослинництво; тваринництво)

-Штатна кількість працівників 280 чол.
- Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
-Ведення військового обліку на підприємстві та звітність.

Бухгалтер з заробітної плати

from 10.2009 to 12.2012 (3 years 2 months)
ТОВ «Фірма «Олеандр», Лукаши (Сільське господарство, агробізнес)

-Нарахування заробітної плати (відрядна, погодинна оплата праці , по окладу, нарахування надбавок,доплат за нічні години, за шкідливі умови праці.
- Індексація заробітної плати.
-Матеріальна допомога,фінансова допомога , премій, лікарняних, відпускних (1 с Підприємство 7.8.бухгалтерія) .
- Підготовка і здача заявок на оплату лікарняних в фонд соціального страхування, видача довідок про заробітну плату,здача звітів персоніфікації, фонд соціального страхування Ф4 - ФСС з ТВП , звіт з праці 1-ПВ ( статистика ) розрахунок заробітної плати по ЦПД.
-Авансові звіти .
-Штатна кількість працівників 60 чол.

Education

МАУП

Банківська справа. Спеціалізація: економіст, менеджер банку, Яготин
Higher, from 2005 to 2008 (2 years 11 months)

Київський транспортно-економічний технікум

Бухгалтерський облік і аудит, бухгалтер, Київ
Specialized secondary, from 2001 to 2003 (1 year 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer M.E.Doc Бухгалтерський облік 1С УВП

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — average

Additional information

Особисті якості: Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.
Гарантую високу самовіддачу, виконання своїх посадових функціональних обов`язків.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: