Resume from June 21, 2021

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/4843828

Заместитель директора, продавец-консультант

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Mohyliv-Podilskyi
Ready to work:
Mohyliv-Podilskyi, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор магазина

from 10.2018 to 01.2021 (2 years 3 months)
«Срібна Країна», Могилів-Подільський (Продажа ювелирных изделий)

Кредитный специалист

from 06.2018 to 10.2018 (4 months)
Кредитный специалист магазин «Comfy», Могилів-Подільський (Оформление рассрочки , консультация клиентов)

Продавец консультант

from 04.2018 to 06.2018 (2 months)
Магазин & сервисний центр MACvin, Могилев-Подольский (Продажа телефонов и аксессуаров)

Education

ВНАУ

Публичне управління та адміністрування, Винница
Higher, from 2016 to 2021 (5 years)

Публичное управление и администрирование — это деятельность, связанная с решением стратегических задач государственных органов, предприятий, учреждений, организаций с учетом комплекса внешних и внутренних факторов влияния и развития в конкурентной среде.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Веб-браузеры Уверенность

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — average
  • English — beginner

Additional information

Увлечения: спорт , изучение языков, читение книг
Личные качества :пунктуальность ответственность , активность , коммуникабельность

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: