Ольга

Адміністратор, менеджер, головний фахівець

Considering positions: Адміністратор, менеджер, головний фахівець, Спеціаліст з продажу, Спеціаліст з розвитку, Оператор на виробництво, Торговий представник, Оператор ПК, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець банку, Помічник керівника, Діловод
Employment type: full-time, part-time
Age: 49 years
City: Cherkasy
Considering positions:
Адміністратор, менеджер, головний фахівець, Спеціаліст з продажу, Спеціаліст з розвитку, Оператор на виробництво, Торговий представник, Оператор ПК, Менеджер роботи з клієнтами, Фахівець банку, Помічник керівника, Діловод
Employment type:
full-time, part-time
Age:
49 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст відділу кадрів, відділу маркетингу та реклами

from 03.2002 to 11.2021 (19 years 9 months)
Банк, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Організація та підтримка роботи відділень, співпраця з ріелторами та орендодавцями під час пошуку нових приміщень, контроль за дотриманням вимог брендбуку в щойно відкритих та постійно діючих установах, документальний супровід відкритя нових/закриття нерентабельних відділень, участь у підготовці документів для участі в торгах на Прозорро. Консультації клієнтів щодо переваг банківських продуктів. Аналіз ефективності діяльності установ банку, розробка та розміщення реклами в ЗМІ та забезпечення рекламною поліграфічною продукцією всіх установ, логістика. Співпраця з рекламними агенціями щодо розробки рекламних макетів, замовлення та отримання рекламної продукції, робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Робота головним спеціалістом у відділі по роботі з персоналом, а саме: ведення особових справ працівників на паперових та електронних носіях, робота з архівом, документообіг (накази по особовому складу та з основної діяльності установи).
Досвід роботи секретарем в приймальні начальника установи (на періоди відсутності основного працівника).
Робота з клієнтами, в т.ч. зі скаржниками. Листування та спілкування з контрагентами та клієнтами банку.

Бухгалтер

from 02.2000 to 02.2002 (2 years)
аптека, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Впровадження 1С бухгалтерії "з нуля" на робочих місцях колег-бухгалтерів, робота з першою версією цієї програми. Робота з первинними бухгалтерськими документами та договорами.

Education

Черкаський інститут управління бізнесом

Єкономіка підприємства, маркетинг, Черкаси
Higher, from 1993 to 1998 (5 years)

Knowledge and skills

  • Користувач Internet
  • Email
  • Знання офісних програм
  • Маю посвідчення водія категорії В
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Ведення CRM
  • Неконфліктність
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Адаптивність
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

References

Крижановська Людмила Леонтіївна

Крижановська Людмила Леонтіївна

Начальник відділу кадрового адміністрування, Облуправління АТ " Ощадбанк"

Contact details are hidden

Disability

3rd degree.
«У мене міжхребцева грижа. Не можна підіймати важке, але я відмінно справляюся з офісною роботою чи продажами».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: