Resume from April 29, 2024 PRO

Оксана

Керівник відділу продажу, менеджер, спеціаліст по роботі з клієнтами, продавець-консультант, 20 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Продавець-консультант

from 07.2023 to now (9 months)
ФОП Туркевич, Київ (Роздрібна торгівля)

- консультація щодо роботи обладнання
- щоденний супровід відвідувача підчас ознайомчого курсу використання обладнання,
- корегування програми застосування обладнання,
- проведення групових ознайомчих презентацій,
- продаж обладнання,
- консультування щодо домашнього застосування,
- складання програми використання.
- робота з запереченнями.
- підготовка рекламних матеріалів.

Начальник комерційного відділу

from 02.2019 to 08.2020 (1 year 6 months)
ТОВ "ДІВІА-ТЕХ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.

Заступник/начальник комерційного відділу

from 01.2015 to 12.2019 (4 years 11 months)
ТОВ "ДІВІА-ПРО", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи торгівельного відділу, успішний особистий продаж, контроль за виконанням роботи відділу, пошук нових покупців, робота з дебіторскою заборгованістю.
Формування торгового асортименту та конкурентної цінової політики компанії.
Укладання договорів з ключовими замовниками, супровід угод, розв'язання конфліктних питань.
Відстеження ринку, оперативне підлаштування під кон'юнктуру ринку.
Укладання договорів з постачальниками з умовою досягнення для компанії оптимальних умов співпраці.
Аналіз рентабельності державних тендерів і участь у них з урахуванням різних умов.
Участь у тендерних закупівлях на всіх стадіях: пошук запиту, прорахунок цінової пропозиції, підготовка тендерної документації, відпрацювання стратегії поведінки під час торгів, укладання договорів, постачання обладнання, та отримання оплати за угодою.
Організація роботи відділу продажу:
- контроль за роботою співпрацівників відділу продажу в офісі, планування роботи відділу продажу, контроль звітності по діяльності кожного працівника відділу;
- складання комерційних пропозицій, прайс-листів;
- створення і розширення клієнтської бази, постійна робота з нею, «реанімація» старої клієнтскої бази;
- створення эфективних схем мотивації та корегування їх на практиці з урахуванням специфіки різних проектів,
- регулярні збори відділу продажу,
- формування доброзичливих відносин у відділі, заснованих на взаємоповазі, виявлення і усунення негативних факторів, які заважають ефективній роботі відділу, в т.ч. конфліктних ситуацій, підтримка духу здорової конкуренції, заохочення взаємодопомоги.
Участь у керівництві роботою над проектами.
Взаємодія з компаніями-партнерами і компаніями-конкурентами.
Формування дилерскої мережі.
Участь в тематичних виставках в Україні.
Контроль життєдіяльності компанії, формування бюджету разом з фінансовим відділом, аналіз рентабельності проектів та роздрібного продажу.
Ведення комерційної звітності.

Менеджер з продажу/офіс-менеджер

from 02.2007 to 12.2014 (7 years 10 months)
ТОВ "ДІ-РЕКС", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

з 2006 року
- офіс-менеджер:
відстеження та оформлення первинної бухгалтерської документації: рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, довіреностей, ведення листування компанії, облік вхідної та вихідної кореспонденції, забезпеченния матеріалами та послугами для життєдіяльності офісу, поштові розсилки, ведення клієнтської бази даних;
з 2007 року
- менеджер з продажу:
+логістика (робота з українськими постачальниками)
прямий продаж: робота з вхідними зверененнями та пошук нових замовників

Секретар-референт

from 11.2005 to 01.2006 (2 months)
Асоціація "Українське морозиво", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

ведення кадрової документації, ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, організація життєзабезпечення офісу, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, виконання особистих доручень керівництва, оформлення звітів для бухгалтерії.

Офіс-менеджер

from 10.2003 to 10.2005 (2 years)
ТОВ "ДО РЕЧІ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

контроль первинної бухгалтерської документації: рахунків та накладних, відправка рахунків замовникам по факсу, реєстрація вихідної та вхідної документації, складання та оформлення всієї вихідної документації, організація життєзабезпеченния офісу, поштова кореспонденція, ведення клаєнтської бази даних, робота з корпоративною бібліотекою, формування прайс-листів.

Секретар-діловод

from 06.1996 to 03.2003 (6 years 9 months)
ТОВ "КАМАЗАВТОЗАПЧАСТИНИ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.

Секретар-діловод

from 04.1993 to 06.1996 (3 years 2 months)
ТОВ "НВКФ "ІВАННА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення кадрової документації (більше 60 людей у штаті), ведення вхідної/вихідної кореспонденції, оформлення наказів, договорів, митних декларацій, організація життєзабезпечення офісу, організація харчування співробітників, оформлення відряджень, платіжних доручень, довіреностей, касових чеків, нарахування з/п в Парусі.

Оператор ЕОМ

from 07.1992 to 04.1993 (9 months)
ККІОЦ КК, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження

Старший оператор

from 07.1991 to 06.1992 (11 months)
Гастрономторг Печерського району, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування

Оператор ЕОМ /учень оператора

from 11.1988 to 07.1991 (2 years 8 months)
ККІОЦ КК, Київ (IT)

введення для ЕОМ даних для обробки і формування економічної статистики та бухгалтерських фінансових звітів, звірки та участь у переобліку складских запасів на об'єктах обслуговування, відрядження

Помічник вихователя

from 09.1987 to 11.1988 (1 year 2 months)
ДДЗ № 559, Київ (Освіта, наука)

допомога вихователю у виховній та обслуговуючій роботі: участь у підготовці занять, святкових заходів, ігрових прогулянок

Education

Київський економічний інститут менеджменту "Екомен"

Фінанси підприємства, Київ
Higher, from 2006 to 2012 (5 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Outlook Express Бухгалтерський облік Adobe Acrobat Reader Парус Adobe Кадровий облік Express

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

характер - неконфліктний, доброзичливий,
подобається навчатися,
працелюбна,
відповідальна.

Хоббі:
читання
саморозвиток
відпочинок на природі
подорожі по Україні

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: