Resume from April 29, 2024 PRO

Ірина

Директор з персоналу, начальник відділу праці, кадрів (кадровий аудит)

Employment:
Full-time.
Age:
58 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу кадрів

from 02.2021 to now (3 years 2 months)
ТОВ "Конкорд Інжиніринг Україна", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Кадровий облік та адміністрування (трудові книжки, лікарняні листи, відпустки, прийом-звільнення, особисті справи, табельний облік, звітність до Центру зайнятості, ДПІ, статистика)
Підбір та найм персоналу
Розробка та складання Посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства
Контроль за дотриманням КЗпП та трудового законодавства

Начальник відділу кадрів

from 10.2018 to 02.2021 (2 years 4 months)
Конкорд Групп ТОВ НВП "МАК", Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Кадровий облік та адміністрування (трудові книжки, лікарняні листи, відпустки, прийом-звільнення, особисті справи, табельний облік, звітність до Центру зайнятості, ДПІ, статистика)
Підбір та найм персоналу
Розробка та складання Посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства
Контроль за дотриманням КЗпП та трудового законодавства

Начальник відділу кадрів та заробітної плати

from 11.2011 to 05.2018 (6 years 6 months)
"Дніпропетровський річковий порт" АСК "Укррічфлот", Дніпро (Транспорт, логістика)

- Керівництво відділами кадрів та заробітної плати порту
- Підбір та найм персоналу (керівний склад, менеджмент, плавсклад, робочий персонал)
- організація навчання робочого персоналу на базі підприємства (спільно з обласним Центром зайнятості)
- Розробка бізнес-процесів підприємства
- бюджетування витрат на персонал
- нормування праці, визначення оптимальної чисельності підрозділів
- контроль правильності нарахування заробітної плати
- Договірна робота (договори на навчання персоналу, цивільно-правові договори)
- кадровий облік та адміністрування (трудові книжки, лікарняні листи, відпустки, прийом-звільнення, особисті справи, табельний облік, звітність до Центру зайнятості, ДПІ, статистика)
- Військовий облік та звітність
- Розробка та складання Посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства
- Контроль за дотриманням КЗпП та трудового законодавства
- Досвід проходження перевірок державними контролюючими органами (Територіальна державна інспекція з питань праці, ДПІ, військкомати, Обласне управління статистики).

Начальник управління персоналу і комунікацій

from 01.2011 to 11.2011 (10 months)
ТОВ "Баланс Клуб", Дніпро (Видавництво, поліграфія)

- Керівництво службою персоналу, кол-центром, ІТ-відділом.
- Пошук та підбір персоналу
- Адаптація та навчання персоналу
- Розробка бізнес-процесів підприємства
- Розробка та складання Посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства.
- Розробка та впровадження Положення про оплату праці та преміювання.
- бюджетування витрат на персонал
- Кадровий облік та адміністрування
- Контроль за дотриманням КЗпП, законодавства про працю

Директор з персоналу

from 09.2008 to 01.2011 (2 years 4 months)
ПНВП «Агростройсервис», Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

- Побудова служби управління персоналом із «нуля».
- розробка організаційної структури підприємства.
- Розробка та складання посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства.
- Розробка та впровадження системи оцінки персоналу, визначення критеріїв та розробка схем оплати та мотивації праці персоналу залежно від результатів оцінки.
- бюджетування витрат на персонал
- Кадровий облік та адміністрування
- Підбір та найм персоналу
- Контроль за дотриманням КЗпП, законодавчої, нормативної та методологічної документації в галузі оплати праці
- Позитивний досвід проходження перевірок державними контролюючими органами та участі у судових засіданнях з питань трудового законодавства.

Начальник відділу організації, нормування, оплати праці та управління)

from 05.2003 to 09.2008 (5 years 4 months)
ЗАТ «Кондитерська фабрика «А.В.К.», Дніпро (Харчова промисловість)

- Практичне виконання обов'язків заступника директора з персоналу, функціональне керівництво секторами найму персоналу, обліку персоналу, навчання персоналу, інженерами з організації та нормування праці, економістами з праці.
- Практичний досвід побудови служби управління персоналом із «нуля».
- Організація пошуку та найму персоналу при запуску нових потужностей на виробництві (найм 600 чол. при пуску нових ліній).
- участь у розробці бізнес-процесів підприємства.
- Коригування структури та функцій підрозділів підприємства.
- Розробка та складання Посадових інструкцій та Положень про відділи та служби підприємства.
- Розробка та впровадження нових систем оплати праці, розробка Положень про оплату праці та преміювання (понад 20 шт.).
- Розробка та впровадження Системи оцінки персоналу, визначення критеріїв та розробка схем оплати та мотивації праці персоналу залежно від результатів оцінки.
- Створення та впровадження адаптаційних програм для нових співробітників.
- участь у розробці системи виробничого навчання персоналу.
- Визначення критеріїв та проведення атестації персоналу.
- Розробка плану чисельності, бюджетів та фінансових планів щодо витрат на персонал (за допомогою автоматизованої системи).
- визначення оптимальної чисельності та кваліфікаційного складу персоналу структурних підрозділів.
- Аналіз виконання плану з чисельності персоналу та витрат на персонал.
- Складання управлінських звітів щодо чисельності та оплати праці персоналу.
- моніторинг чисельності персоналу в розрізі структурних підрозділів, здійснення аналізу одержаних результатів та прийняття управлінських рішень щодо оптимізації чисельності структурних підрозділів.
- нормування праці працівників, виявлення резервів зростання продуктивності праці.
- Розробка нормативів чисельності для визначення ефективності роботи персоналу та його завантаженості у конкретних структурних підрозділах.
- Аналіз трудомісткості виробничої програми та витрат з оплати праці на 1 одиницю готової продукції (послуги).
- формування, контроль штатного розкладу.
- оформлення адміністративних наказів, розпоряджень, розробка регламентів та інших локальних нормативних актів.
- Складання та реєстрація Колдоговору підприємства, розробка соціального пакету.
- робота з державними контролюючими органами (Обласне управління статистики, Державна територіальна інспекція про дотримання законодавства про працю, ДПАУ).
- розвиток корпоративної культури компанії, участь у розробці Кодексу корпоративної культури компанії.
- наявність позитивного досвіду публічних виступів, підготовка доповідей для керівників підприємства.

Education

Київський технологічний інститут харчової промисловості

Економіка і організація підприємств, Київ
Higher, from 1983 to 1988 (5 years)

(червоний диплом), інженер-економіст, тема дипломної роботи: «Резерви підвищення продуктивності праці та заходи по їх використанню на Дніпропетровському молокозаводі ТМ "Злагода»

Additional education and certificates

Конфліктологія.

2003

Розробка збалансованої моделі оплати праці

2005

Нормування праці в системі сучасного менеджменту

2006

Мотивація праці

2008

Розробка KPI: впровадження ключових показників ефективності

2010

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS Outlook Outlook Express M.E.Doc 1С УПП OpenOffice КЗоТ Украины Трудовое законодательство Интернет-банкинг Express

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — average
  • French — average

Additional information

Особисті якості: Відповідальна, енергійна, зібрана і цілеспрямована, дипломатична, пунктуальна, працьовита, готова до напруженого ненормованого графіка роботи, вміння зберігати конфіденційну інформацію, прагнення підвищити свій інтелектуальний та професійний рівень, прагнення допомагати іншим, витримка, активна життєва позиція, почуття гумору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: