Resume from July 12, 2018

Марина

Секретарь, администратор, помощник начальника, руководителя, менеджер, 8 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
38 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

менеджер по продажам, администратор

from 09.2014 to 05.2016 (1 year 8 months)
мед магазин "Ваше здоровье", Черкассы (продажи мед оборудования)

продажа, консультация клиентов, заказ товара и списание товара

Education

Черкасский Государственный Технологический Университет

Финансы, финансист-экономист, Черкассы
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 8 months)

Additional information

РЕЗЮМЕ Недобій Марина Сергіївна

Рік народження1985 (33 роки)
Сімейний стан Заміжня, маю доньку віком 7 років, сина 2 роки
Адреса18029
м.Черкаси, вул.Корольова 16/1, кв. 181

Телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта2002-2007рр.. - Черкаський державний технологічний університет
Фінансово-економічний факультет, денне
Спеціальність – «Фінанси»
Кваліфікація – «Фінансист - економіст»
Досвід роботи:

2016-2018рр.
2014-2016рр.
27.01.2013 – 28.03.2014
онлайн менеджер з продажу(консультант) Вконтакте, Facebook
менеджер з продажу в магазині медтехніки «Ваше здоров*я»
старший економіст відділу касових операцій, філії «Відділення ПАТ Промінвестбанк в м.Черкаси »

09.07.2012р. – 01.12.2013р.
Сільськогосподарська практика за кордоном

2006-2011рр.старший економіст відділу внутрішньобанківських операцій, філія «Відділення Промінвестбанку в м.Черкаси»
старший економіст операційного відділу, філія «Черкаське Центральне відділення Промінвестбанку» в м.Черкаси
економіст операційного відділу , філія «Черкаське Центральне відділення Промінвестбанку» в м.Черкаси
Професійні навички-відкриття рахунків та їх ведення;
-здійснення ідентифікації клієнта;
-контроль за перерахуванням клієнтами безготівкової валюти на оплату товарів і послуг;
-надання консультаційних послуг;
-оформлення, реєстрація, ведення депозитних договорів та договорів про внесення змін до них;
-надання довідок, повідомлень, виписок;
-формування звітності;
-облік ТМЦ на складі;
-оформлення подорожніх листів;
Знання мовукраїнська – вільно
російська – вільно
англійська - середній
Комп’ютерні навичкиMicrosoft Office, Internet
Хобі, захоплення, інтересиспів, проведення корпоративів, рибалка, боулінг, біл’ярд.
Персональні якостіПунктуальність, акуратність, організованість, ініціативність, вміння концентруватися, старанність, почуття гумору, прагнення знати більше, енергійність, організаційні здібності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: